auto z niemiec - tablice czasowe/ubezpieczenie w polsce

Data: 2014-10-25 10:48:41
Autor: dddddddd
auto z niemiec - tablice czasowe/ubezpieczenie w polsce
Witam,
Jakie mam opcje przyjmując że auto chcę kupić po niemieckiej stronie Zgorzelca i wrócić nim na kołach?
1) tablice niemieckie na 5 dni za 150eur
2) zarejestrowanie auta i/lub wykupienie ubezpieczenia od razu po polskiej stronie?
Inaczej mówiąc: czy jest tańsza alternatywa dla tabliczki za 150euro

Łukasz

auto z niemiec - tablice czasowe/ubezpieczenie w polsce