auto z salonu

Data: 2014-08-07 22:49:46
Autor: Mirek Ptak
auto z salonu
Dnia 2014-08-07 22:03, *tyran* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Witam

Człowiek chce wydać 100tyś, kupić forda z salonu (Wrocław). Ale nie ma
testowych, nie można się przejechać. Jak mam wybrać, który lepszy
(galaxy/smax)? Z wypożyczalni mam go brać? A potem pan telewizor będzie
mówił, jak to nowe auta się słabo sprzedają!

Nie to żebym zniechęcał:
https://www.dropbox.com/s/pxnp35kzj6ez6ku/2014-05-24%2015.31.37.jpg

Pięcioletnie Mondeo o przebiegu 123 tyś km. Trasa Gliwice-Częstochowa przez Tworóg - jest nieco wyboista, ale przejechałem ją kilkadziesiąt razy bez takich przygód jak tym razem

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-08-07 22:17:59
Autor: Pszemol
auto z salonu
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:53e3e66f$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak wygląda 5 letni tłumik?
Ja mam lepszy w swojej 10 letniej hondzie co ma dwa razy tyle na liczniku.

Data: 2014-08-07 22:54:08
Autor: tyran
auto z salonu
On 2014-08-07 22:49, Mirek Ptak wrote:
[...]

Może Ty jeździć nie umiesz ;)

--
tyran

Data: 2014-08-07 23:26:05
Autor: Mirek Ptak
auto z salonu
Dnia 2014-08-07 22:54, *tyran* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Były takie teorie :)

Data: 2014-08-08 08:00:33
Autor: Tomisk
auto z salonu
W dniu 2014-08-07 22:49, Mirek Ptak pisze:
[...]

Nudny jesteś. Ile razy jeszcze ten tłumik będziesz wrzucał. Ja też mam forda co prawda focusa siedmioletniego przebieg 116 i nic się nie dzieje.

Data: 2014-08-08 10:25:53
Autor: Franc
auto z salonu
Dnia Fri, 08 Aug 2014 08:00:33 +0200, Tomisk napisał(a):

Nudny jesteś. Ile razy jeszcze ten tłumik będziesz wrzucał. Ja też mam forda co prawda focusa siedmioletniego przebieg 116 i nic się nie dzieje.
To Ty jesteś nudny.
Dwa lata różnicy pomiedzy samochodami to czsami przeskok jakościowy, jak
nie modelowy.
Zobacz sobie na przykładzie Citroena C4.
Mój jest w 2009 - stara buda, a w 2010 wprowadzili model C4 po totalnej
zmianie.

Idzmy dalej. Drugie auto C4P z 2013. Ja mam np. światła do jazdy dzienne
(takie światełka w obrysie) i inne światła tylne w stosunku do egzemplarzy
kilka lat starszych.

Na pierwszy rzut oka jakbyś nie zawuażył tych obrysówek to nie poznasz
który starszy a który nowszy - wyglądają identycznie.

--
Franc

Data: 2014-08-08 11:08:43
Autor: AL
auto z salonu
On 2014-08-08 10:25, Franc wrote:
[...]

zapomniałeś dodać, że poprzednie C4P/GP (przed FL - czyli bez ledów dziennych) miały znacznie lepsze wykończenie oraz więcej opcji wyposażenia wnętrza :)

Data: 2014-08-08 11:56:16
Autor: Tomisk
auto z salonu
W dniu 2014-08-08 10:25, Franc pisze:
[...]

no dobra to idąc twoim tokiem myślenia co ma oberwany i zardzewiały tłumik w pięcioletnim mondeo do podjęcia decyzji zakupu nowego s-maxa czy galaxy

Data: 2014-08-08 15:31:39
Autor: Franc
auto z salonu
Dnia Fri, 08 Aug 2014 11:56:16 +0200, Tomisk napisał(a):

[...]
To samo co Twoje marudzienie, że w Twoim 7 letnim aucie nic się nie urwało,
a w 5 letnim aucie urwał się przerdzewiały tłumik.
Inteligentny człowiek wyczyta między wierszami, że nowe auta produkowane są
z coraz gorszych materiałów, obliczone na to, żeby wytrzymać okres
gwarancji i koniec. --
Franc

auto z salonu