auto zamiast ztm

Data: 2011-07-01 20:35:10
Autor: Albercik
auto zamiast ztm
W dniu 01.07.2011 20:10, pwz pisze:

Krótko: ma być 1. tanio, 2. tanio, 3. tanio i 4. bezawaryjnie.
Co byście poradzili?

ostatnio na grupie ktoś wspominał o tico z gazem
mam jedynie wątpliwości co do pkt 4, oraz do 5 - bezpieczne.

Data: 2011-07-01 21:15:17
Autor: Michał Gut
auto zamiast ztm
gdyby nie rdza to byloby ciekawe jako maly wozek na zakupy
maly 3cyl silnik, niskie oc, tanie czesci, maly jak kaszlak a silnik z przodu
taka miniaturka samochodu

sam bym taki kupil gdyby nie wlasnie pkt 5 - bezpieczenstwo

Data: 2011-07-02 01:03:22
Autor: pavellz
auto zamiast ztm
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:iul6c5$1n9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

To ja powiem, że mimo moich początkowych przygód z tym pojazdem
polecam poprzedniego Chevroleta Sparka. Hiperbezpieczne to to nie jest,
ale za 10 000 (o ile to oczywiście jest według Ciebie niewysoka kwota)
można znaleźć auto w dobrym stanie, z dwoma airbagami.
W naprawach nie wychodzi drogo pod względem części,
bo sporo można dopasować z matiza (wahacz przedni
można dostać za 50 zł, cylinderek hamulcowy za 35 zł itp.).
Jak dotychczas przez 50 000 wymieniłem przekładnię, bo stara się posypała
po tym jak wjechałem nocą na nieoznakowany fragment remontowanej drogi,
oraz diody alternatora, po przepłynięciu zalanej ulicy.

Minusem napewno jest wykończenie auta, na którym oszczędzano jak się da,
ale jeśli to ma tylko jeździć...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-02 00:24:06
Autor: Bydlę
auto zamiast ztm
On 2011-07-01 20:35:10 +0200, Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> said:

W dniu 01.07.2011 20:10, pwz pisze:

Krótko: ma być 1. tanio, 2. tanio, 3. tanio i 4. bezawaryjnie.
Co byście poradzili?

ostatnio na grupie ktoś wspominał o tico

Jechałem kiedyś tico - dostałem w serwisie jako pojazd zastępczy.
Przy 100 km/h czułem się, jakbym zapierdalał z taką prędkością odziany tylko w starą zbroję, ale za to na bosaka...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 00:53:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
auto zamiast ztm
Hello Bydlę,

Saturday, July 2, 2011, 12:24:06 AM, you wrote:

[...]

Bo to jest miejskie toczydło, które bardzo zgrabnie nawija asfalt na
jedynce, jakoś jedzie na dwójce, toczy się na trójce i wystarczy. W
mieście masz w dzień ograniczenia do 50km/h - nawet czwórki nie ma po
co wrzucać.

--
Best regards,

Data: 2011-07-02 01:41:48
Autor: Bydlę
auto zamiast ztm
On 2011-07-02 00:53:15 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> said:

Hello Bydlę,

[...]

ZONK!
Najkrótsza (bo jadę najkrócej) droga z serwisu do mego domu prowadzi drogą z ograniczeniem prędkości od 100 do 130 km/h.
W mieście, w terenie zabudowanym.

 - nawet czwórki nie ma po
co wrzucać.

Jak najbardziej jest po co, ale ja lubię szybko osiągać prędkość podróżną.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 09:53:53
Autor: Jacek
auto zamiast ztm
On 2011-07-02, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
ZONK!
Najkrótsza (bo jadę najkrócej) droga z serwisu do mego domu prowadzi drogą z ograniczeniem prędkości od 100 do 130 km/h.
W mieście, w terenie zabudowanym.

To znaczy stoi znak B33 (Ograniczenie prędkości) z "130" w środku, czy
wjeżdzając na autostradę nie zauważyłeś D-43 (Koniec obszaru
zabudowanego) ?

pozdrawiam,
Jacek

Data: 2011-07-02 10:40:47

[...]

[...]