auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?

Data: 2010-03-29 14:56:45
Autor: Michał
auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
witam,
może ktoś się orientuje - miałem szkodę nie z mojej winy, czy powinienem dostać auto zastępcze na czas naprawy na koszt pzu = naprawa z oc sprawcy? dla mnie logiczne, tym bardziej, że auto jest na firmę, może ktoś wie jak to jest w praktyce. Wiem, najprościej zadzwonić i zapytać, ale wolę mieć jakieś pojęcie jak ktoś powie nie i juz:)
pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-29 15:06:34
Autor: Icek
[...]

jest to wyzwaniem w PZU ale da sie to umotywowac.

Ja zawsze biore, zawsze musze sam placic i zawsze zwracaja.

Icek

Data: 2010-03-29 21:14:38
Autor: Jotte
W wiadomości news:hoq82d$8fo$1news.onet.pl Michał <xsd@njd.pl> pisze:

[...]
Najprościej to oddać auto do naprawy w zakładzie, który oferuje zastępcze i nie wykładać swojej kasy a potem się szarpać z upezpieczycielem o jej zwrot.

--
Jotte

Data: 2010-03-30 09:58:22
Autor: Icek
> [...]
Najprościej to oddać auto do naprawy w zakładzie, który oferuje zastępcze
nie wykładać swojej kasy a potem się szarpać z upezpieczycielem o jej

to tez ale zadne ASO nie daje w cenie auta zastepczego

Licza jakas tam stawke za dzien. Odzyskanie kasy od PZU jest mozliwe.

Najpierw przysylaja pismo, zeby wskazac czy naprawde jest potrzebne do
zarabiania i czy brak mozliwosci poruszania sie autem wplywa negatywnie na
nasze zarobki

Pozniej przychodzi w przypadku firmy prosba o wskazanie kilometrowek innych
aut gdyz z pewnoscia inne auta moga przejac obowiazki tego zepsutego

Pozniej odmawiaja zaplaty bo nie ma faktury

Jak dostarczysz Fakture to napisza Ci, ze nie jest oplacona. Jak ja oplacisz
to Ci zwroca.

I tu albo oplacasz albo wysylasz wezwanie przedsadowe i wymiekaja.
Przynajmniej jak naprawa i auto zastepcze z ASO.

Icek

Data: 2010-03-30 18:36:26
Autor: Jotte
auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
W wiadomości news:hosbm6$j8v$1node2.news.atman.pl Icek <icek@do.pl>

Daje.

Odzyskanie kasy od PZU jest mozliwe.
Jak śnieg na Madagaskarze... :)

--
Jotte

Data: 2010-03-30 08:09:47
Autor: wislany
auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
Witam

Też miałem taki problem. Oddałem auto do ASO. Właśnie w ASO zaproponowali mi auto zastępcze. ASO zaproponowało mi firmę trzecią, która daje w takich przypadkach auto zastępcze. Firma ta podpisała ze mną umowę cesji. Działa to w ten sposób, że to już ta firma trzecia "kopie" się potem z ubezpieczycielem o zwrot kosztów. Auto miałem 15 dni, nie zapłaciłem ani grosza. Facet z tej firmy tłumaczył mi, że maqją prawników, którzy kierują sprawę do sądu i zawsze wygrywają z ubezpieczycielem. Widać im się to opłaca. Firma ta jest w Warszawie. Po wyjściu z ASO już miałem telefon gdzie poodstawić autko. Podstawili nowego opla corse.

Pozdrawiam
wislany

Data: 2010-03-30 10:59:38
Autor: Rafal M
On 30 Mar, 10:09, "wislany" <wislany_zakatek.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Moze Cito? Sporo jest takich firm w Polsce (na szczescie) :)

Pozdrawiam
Rafal

auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?