auto ze sporym przebiegiem

Data: 2011-11-11 17:14:02
Autor: MarcinJM
auto ze sporym przebiegiem
W dniu 2011-11-11 15:54,  Mikar pisze:
Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim
przebiegiem. Czy przy takim przebiegu można się spodziewac problemów z
silnikiem? Mój dotychczasowy ma 126 tys, ale przy ok. 90 tys miał wymieniane
uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez
jakiejkolwiek konsumpcji oleju.
Co radzicie? Warto?

Moj trooper, benzyna (a wlasciwie lpg od 5 lat nie widzial benzyny) ma oryginalne 380tys.
ruda go juz zzarla, ale motor i skrzynia sa wzorcowe (rocznik '91)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

auto ze sporym przebiegiem