auto ze sporym przebiegiem

Data: 2011-11-11 17:40:31
Autor: Marek P.
auto ze sporym przebiegiem
Możesz kupic takiego co ma 20 tys też z książką ale w rzeczywistości ma ponad 300 tys. Przynajmiej psychicznie będziesz się dobrze czuł, albo jak mój kolega takiego co ma 90 tys prawdopodobnie prawdziwe ale ktoś wymianę oleju wpisywał tylko na papierze. Przebieg to nie jedyny wyznacznik samochodu i nie najwazniejszy.
Mój każdy samochód jak kupowałem miał ok 200 tys. Robiły zazwyczaj drugie tyle i nie żalowałem. Ale bardzo dużą uwagę przywiązywałem do stanu technicznego a nie do książek serwisowych.

Data: 2011-11-11 16:50:27
Autor: Mikar
auto ze sporym przebiegiem
Marek P. <qe@asdfasoip.pl> napisał(a):
[...]
Samochód jest krajowy, książka jest autentyczna, sprawdzona w serwisie, z
którego są pieczątki. Nie mam podstaw sądzic, że przebieg nie jest prawdziwy.

Data: 2011-11-11 18:13:51
Autor: lublex
auto ze sporym przebiegiem
Użytkownik " Mikar" <matmir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jjoi$6pi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już Ci ktoś napisał, że ważny jest stan. Jak kupowałem Corsę C mała niecałe 3 lata i ponad 180 tys. I to większość na LPG. Jako trzeci samochód, taki do miasta, przejechał bez problemów kolejne 60 tys. Jak bym go sprzedawał to bym musiał napisać "igła". :) Ale w rodzinie zostanie.

pozdr
lublex

Data: 2011-11-11 10:24:09
Autor: BearBag
auto ze sporym przebiegiem

[...]

tylko nie pisz że to silnik 1.0 bo nie uwierze, one padają średnio po
130-150tyś.

Data: 2011-11-11 19:51:07
Autor: Michał
auto ze sporym przebiegiem
BearBag <cactusek@gmail.com> napisał(a):
> Ju=BF Ci kto=B6 napisa=B3, =BFe wa=BFny jest stan. Jak kupowa=B3em Cors=
=EA C ma=B3a nieca=B3e
> 3 lata i ponad 180 tys. I to wi=EAkszo=B6=E6 na LPG. Jako trzeci samoch=
=F3d, taki do
> miasta, przejecha=B3 bez problem=F3w kolejne 60 tys. Jak bym go sprzedawa=
=B3 to
> bym musia=B3 napisa=E6 "ig=B3a". :) Ale w rodzinie zostanie.

tylko nie pisz =BFe to silnik 1.0 bo nie uwierze, one padaj=B1 =B6rednio po
130-150ty=B6.

Mama ostatnio sprzedawała Corse B 1.4 63kkm (orginalne), a w silniku
było już grzebane i nawet sprężyny tył popękały i wymieniane....
złom taki ze hej, lakier odchodził z maski od środka jak się podnosiło
(garażowany).

pozdrawiam.

Data: 2011-11-12 17:55:53
Autor: MarcinJM
auto ze sporym przebiegiem
W dniu 2011-11-11 20:51,  Michał pisze:
[...]

Aaa, to widze, ze u was przypadlosc zanotowana w DNA.
Nie sil sie na odpowiedz, bo nie sadze, zebys cokolwiek zrozumial.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-11-12 18:19:47
Autor: lublex
auto ze sporym przebiegiem
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6318e3f6-d58e-4842-8d9a-e2c3bc1bd9eec7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

I masz rację. To 1,2.

pozdr
lublex

Data: 2011-11-11 18:13:53
Autor: Lukasz
auto ze sporym przebiegiem
[...]

to IMO nie ma czego się obawiać, przebieg równie normalny jak 90kkm

Łukasz

auto ze sporym przebiegiem