auto ze sporym przebiegiem

Data: 2011-11-11 19:53:17
Autor: Michał
auto ze sporym przebiegiem
 Mikar <matmir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok.
180
tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim
przebiegiem. Czy przy takim przebiegu można się spodziewac problemów z
silnikiem? Mój dotychczasowy ma 126 tys, ale przy ok. 90 tys miał wymieniane
uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez
jakiejkolwiek konsumpcji oleju. Co radzicie? Warto?

Ja myślałem ze duży to 600tyś ;)

pojeździj - przebieg czuć, a silnik to można chyba dość dobrze i szybko u mechanika ocenić ile zrobi.

Pozdrawiam.

Data: 2011-11-12 00:37:47
Autor: jerzu
auto ze sporym przebiegiem
On Fri, 11 Nov 2011 19:53:17 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

pojeździj - przebieg czuć,

Niby jak?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-12 18:24:25
Autor: lublex
auto ze sporym przebiegiem
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vdcrb7ti5s8ip9tkb8cgun85dp6k6f4sa94ax.com...
On Fri, 11 Nov 2011 19:53:17 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
pojeździj - przebieg czuć,
Niby jak?

Jak mój polonez miał już 270 tys. to było czuć że hej. Ale główna przyczyna to nieszczelności w podłodze. :)

pozdr
lublex

Data: 2011-11-12 18:44:39
Autor: jerzu
auto ze sporym przebiegiem
On Sat, 12 Nov 2011 18:24:25 +0100, "lublex" <lublexNO@SPAMo2.pl>
wrote:

Jak mój polonez miał już 270 tys. to było czuć że hej. Ale główna przyczyna to nieszczelności w podłodze. :)

No chyba że to nasz "miszcz" eksploatacji aut wszelakich miał na mysli
:))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-16 00:01:44
Autor: Michał
auto ze sporym przebiegiem
wrote:

> [...]
przyczyna
>to nieszczelności w podłodze. :)

No chyba że to nasz "miszcz" eksploatacji aut wszelakich miał na mysli

Nie do końca ;) choć pewne doświadczenia w robieniu dziur w aucie mam.

kilka rzeczy pisanych na szybko:
1.słychać rolki i inne duperele w silniku (oczywiście nie słychać jak były wymienione WSZYSTKIE - mało możliwe)

2.słychać w środku auta poduszki silnika itp, w dobrych autach z małym przebiegiem w zasadzie silnika nie słychać.

3.czuć to w zawieszeniu, chyba ze ktoś naprawdę wszystko wymienił.

i dużo dużo innych rzeczy od przełączników po dźwigienki itp... jak fotel jeździ... kierownica, dużo dupereli.

Dla przykładu Lanos 250kkm to już prawdziwy trup, mimo to jeździ ale przebieg "czuć" to samo auto z przebiegiem 180kkm a 600kkm jeździ prawie identyko, ale jakoś tak inaczej. oczywiście mozńa auto rozebrać, wymienić części i złożyć i będzie dużo lepiej ;)

pozdrawiam!

--

auto ze sporym przebiegiem