auto ze sporym przebiegiem

Data: 2011-11-12 18:05:28
Autor: MalyMJ
auto ze sporym przebiegiem
W dniu 2011-11-11 15:54,  Mikar pisze:
Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim
przebiegiem. Czy przy takim przebiegu można się spodziewac problemów z
silnikiem? Mój dotychczasowy ma 126 tys, ale przy ok. 90 tys miał wymieniane
uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez
jakiejkolwiek konsumpcji oleju.
Co radzicie? Warto?

moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie rano pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac

auta dostawcze takie przebiegi osiagaja nawet w dwa lata i nic im nie jest

mysle ze to wszystko w temacie

:)

pozdrawiam

Data: 2011-11-12 19:41:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
auto ze sporym przebiegiem
Użytkownik "MalyMJ" <malymj@tlen.pl> napisał w wiadomości news:j9m909$gdb$1news.onet.pl...

[...]

Znałem takiego VW transportera (nówka salon), który osiągnął taki przebieg w dwa lata i wysrało sie w tym samochodzie dosłownie wszystko począwszy od zgonu skrzyni biegów. Mało tego on jeździł na lekko i głównie w trasy a nie codzienna poniewierka w korkach. Oczywiście to jest skrajny przypadek i nie wyznacznik, ale ciekawostka ;)

kml

Data: 2011-11-12 20:49:20
Autor: MalyMJ
auto ze sporym przebiegiem

[...]

To raczej rodzynek. Wszędzie się zdarzają.
Ja tym berlingo pomykam codzienie 150-200km z czego minimum 50 po wawie. Oczywiście co i raz jakieś pierdoły naprawiam bo rocznik robi swoje (2001). Ale uważam to za normalne skutki eksploatacji. Jak ktoś myśli że kupi auto i tylko będzie lał paliwo to jest w wielkim błędzie - no chyba że auto do kościoła tylko.

Pozdrawiam
MJ

Data: 2011-11-12 20:56:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
auto ze sporym przebiegiem

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:j9mela$r9u$1inews.gazeta.pl...

[...]

a ja widzialem jak w niespełna rocznym BMW 645 koszty napraw gwarancyjnych przekroczyły 60tys zł, ale czy to o czymś świadczy, próćz tego, ze zdarzają sie różne sytuacje?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-12 21:52:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
auto ze sporym przebiegiem
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9mj28

a ja widzialem jak w niespełna rocznym BMW 645 koszty napraw gwarancyjnych przekroczyły 60tys zł, ale czy to o czymś świadczy, próćz tego, ze zdarzają sie różne sytuacje?

W przypadku tego VW jakość wykonania oraz serwis w PL pokazał się z takiej strony, że właścicielowi tego złoma można było tylko współczuć tym bardziej, że węgla nie woził. Generalnie to każda marka ma takie sztuki, ale w Polska gdzie VW jest bogiem wszechmogącym takie egzemplarze są szczególnie "wesołe".

kml

Data: 2011-11-13 16:57:02
Autor: Marek P.
auto ze sporym przebiegiem
moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie
rano pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy
rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac

W berlingo to możliwe? Partner gaził wszystko co na pokładzie po ok 20-30 min od wyjęcia kluczyka.

Data: 2011-11-13 20:53:45
Autor: MalyMJ
auto ze sporym przebiegiem
W dniu 2011-11-13 16:57, Marek P. pisze:
moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie
rano pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy
rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac

W berlingo to mo�liwe? Partner gazi� wszystko co na pok�adzie po ok 20-30
min od wyj�cia kluczyka.

moĹźe gasi jak sie drzwi nie domknie czy cos takiego, ja zostawilem lampke na sztywno wlaczona wylacznikiem

Data: 2011-11-13 21:17:06
Autor: jerzu
auto ze sporym przebiegiem
On Sun, 13 Nov 2011 20:53:45 +0100, MalyMJ <malymj@tlen.pl> wrote:

może gasi jak sie drzwi nie domknie czy cos takiego, ja zostawilem lampke na sztywno wlaczona wylacznikiem

Nie wyłącza się po jakimś tam czasie? Dziwne.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-13 21:22:46
Autor: Grejon
auto ze sporym przebiegiem
W dniu 2011-11-13 21:17, jerzu pisze:
On Sun, 13 Nov 2011 20:53:45 +0100, MalyMJ<malymj@tlen.pl>  wrote:

może gasi jak sie drzwi nie domknie czy cos takiego, ja zostawilem
lampke na sztywno wlaczona wylacznikiem

Nie wyłącza się po jakimś tam czasie? Dziwne.

Jeśli wyłącznik jest w pozycji "świeć zawsze" a drzwi są niedomknięte to nie. Przynajmniej u mnie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-13 22:05:37
Autor: jerzu
auto ze sporym przebiegiem
On Sun, 13 Nov 2011 21:22:46 +0100, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Jeśli wyłącznik jest w pozycji "świeć zawsze" a drzwi są niedomknięte to nie. Przynajmniej u mnie.

U mnie gasi, po jakichś 20 minutach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-16 00:41:12
Autor: Marek P.
auto ze sporym przebiegiem
jerzu wrote:
On Sun, 13 Nov 2011 21:22:46 +0100, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Jeśli wyłącznik jest w pozycji "świeć zawsze" a drzwi są
niedomknięte to nie. Przynajmniej u mnie.

U mnie gasi, po jakichś 20 minutach.

U mnie tez gasil w takiej sytuacji. Aoto po 2004 roku.

auto ze sporym przebiegiem