automat odswiezajacy, ale...

Data: 2015-12-15 12:09:16
Autor: Majka
automat odswiezajacy, ale...
Nie wiem, czego szukać, jak to nazwać... może po prostu czegoś takiego nie ma?

Odświeżacz powietrza, automat dozujący co jakiś czas porcję zapachu/mgiełkę perfum.
Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję takiego wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn. Jest takie coś, czy nie ma szans?

Majka

Data: 2015-12-21 15:14:22
Autor: Ikselka
automat odswiezajacy, ale...
Dnia Tue, 15 Dec 2015 12:09:16 -0800 (PST), Majka napisał(a):

[...]

Nie ma to jak rzeczy najprostsze:
http://urodaizdrowie.pl/jak-uzywac-dyfuzorow-z-patyczkami-zapachowymi
Tu kupisz same patyczki:
http://wiklinowydom.pl/pl/c/Patyczki-rattanowe-do-zapachow/124

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

Data: 2015-12-26 17:22:45
Autor: .:Artur:.
automat odswiezajacy, ale...
[...]

Polecam coś takiego:
http://allegro.pl/nawilzacz-oczyszczacz-powietrza-triada-badania-i5862371542.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=21367
mam i używam choć bardziej do inhalacji, wcikam ze 3-5 kropli i power ON i
rozpyla to taką mgiełke. Nie wiem jak stoisz z wilgocią w domu jak amsz za
dużo to stanowczo odradzam.
--
Artur

automat odswiezajacy, ale...