automat vs. manual

Data: 2018-02-03 14:45:05
Autor: Piotr Rezmer
automat vs. manual
W dniu 2018-01-30 o 09:52, Marcin Debowski pisze:

się praktycznie w 100% po miescie z czego przynajmniej 20% czasu w
korkach. Inny fakt jest taki, że nie jest dla mnie sprawą super istotna
aby motocykl miał pazur.

Jak dla mnie, to że motocykl ma sprzęgło i manualną skrzynię biegów w niczym nie utrudnia jazdy w korkach.
Nie lubisz automatu - ok. Zmień na to co lubisz czyli manual.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-02-05 02:10:31
Autor: Marcin Debowski
automat vs. manual
On 2018-02-03, Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.org> wrote:
Jak dla mnie, to że motocykl ma sprzęgło i manualną skrzynię biegów w niczym nie utrudnia jazdy w korkach.
Nie lubisz automatu - ok. Zmień na to co lubisz czyli manual.

Dzięki Piotr. Właśnie wydaje mi się, że jest to głównie kwestia odrobiny wprawy, bo przecież nie jest tez tak, że muszę wysprzęglac czy redukować co kilkadziesiąt metrów.

--
Marcin

Data: 2018-02-05 18:24:45
Autor: Piotr Rezmer
automat vs. manual
W dniu 2018-02-05 o 03:10, Marcin Debowski pisze:

Dzięki Piotr. Właśnie wydaje mi się, że jest to głównie kwestia odrobiny
wprawy, bo przecież nie jest tez tak, że muszę wysprzęglac czy redukować
co kilkadziesiąt metrów.

Jedyna rzecz która może być nieco upierdliwa w niektórych manualach to zero-jedynkowe sprzęgło. Takie właśnie mam w XLR250 ale w terenie mi to nigdy nie przeszkadzało.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-02-07 00:57:47
Autor: Marcin Debowski
automat vs. manual
On 2018-02-05, Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.org> wrote:
[...]

Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub standardowy manual.

--
Marcin

Data: 2018-02-18 14:15:50
Autor: Glub
automat vs. manual
W dniu środa, 7 lutego 2018 01:57:48 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub standardowy manual.

to sie pojezdzij to zobaczysz jak i czy ci pasi to DCT- bo mi pasi choć wole guzikami zmieniać biegi.

Data: 2018-04-20 00:33:40
Autor: August
automat vs. manual
W dniu środa, 7 lutego 2018 01:57:48 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub standardowy manual.

z DCT bardzo polecam.

--
pozdrav,
August

Data: 2018-04-20 10:26:52
Autor: Marcin Debowski
automat vs. manual
On 2018-04-20, August <tomek@augustowski.org> wrote:
W dniu środa, 7 lutego 2018 01:57:48 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub standardowy manual.

z DCT bardzo polecam.

No właśnie czytałem kupe pozytywów nt. DCT i co mnie w sumie też dodatkowo skłania, to że jest to ponoć tak zrobione, że na manualu się po prostu lepiej nie da. Jedyne co mnie w sumie jeszcze może przed DCT powtrzymać, to brak tej wersji u moich lokalnych dilerów. --
Marcin

Data: 2018-04-23 08:04:23
Autor: tomek
automat vs. manual
W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 12:26:53 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:

[...]

Zobaczysz, pokochasz i będziesz w kuchni trzymał :D

https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_otomotopl/883292547_1_1080x720_nc-750x-dct-abs-pierwszy-wlasciciel-na-dotarciu-i-2-lata-gwarancji-warszawa_rev001.jpg

--
pozdrav,
August