automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida

Data: 2011-03-07 01:36:25
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
czołowi operatorzy (orange, era, play, plus)
każą wypełnić kartę rejestracyjną i zanieść do salonu
ewentualnie wyslać operatorowi skan emailem

i musi przystąpić do pracy pracownik operatora i to wklepać w ich system

czy któryś mniejszy operator pozwala zarejestrować
swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

Data: 2011-03-07 01:50:30
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danychosobowych użytkownika prepaida
najważniejsza w moim pytaniu jest możliwość _samoobsługowej_
rejestracji, nie uzależnionej od tego czy pracownik operatora
ma czas i ochote zarejestrowac karte dziś czy dopiero za tydzień

Data: 2011-03-07 07:15:57
Autor: Czarek

Tu masz Simplusa: www.ebok.pl

--
Cz.

Data: 2011-03-07 13:54:52
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danychosobowych użytkownika prepaida
Tu masz Simplusa: www.ebok.pl

ebok nie daje możliwości wypełnienia karty rejestracyjnej

Data: 2011-03-07 09:17:07
Autor: konsultant

www.gaduair.pl Polecam!

Data: 2011-03-07 13:56:12
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
> www.gaduair.pl Polecam!

dzięki, sprawdze to :)

Data: 2011-03-07 13:08:18
Autor: spa

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000ccd.4d742889newsgate.onet.pl...
czołowi operatorzy (orange, era, play, plus)
czy któryś mniejszy operator pozwala zarejestrować
swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

Każdy ?
Chyba każdy oferuje dostęp internetowy.
Jak go aktywujesz możesz wpisać dane rejestracyjne

Data: 2011-03-07 13:59:12
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida

Każdy ?

Chyba każdy oferuje dostęp internetowy.

Jak go aktywujesz możesz wpisać dane rejestracyjne

właśnie paradoks polega na tym że każdy daje dostęp
do serwisu internetowego w którym zmieniasz opcje
ustawiasz pakiety i inne bajery, ale nie daje
mozliwości wypełnienia karty rejestracyjnej.

przykładowo: orangeonline: widzisz gdzieś miejsce
np. na wpisanie peselu? dzwoniłem na dezinfolinie
karta rejestracyjna to co innego niż "rejestracja
na orange.pl"

Data: 2011-03-07 13:25:28
Autor: J.F.
On Mon, 07 Mar 2011 01:36:25 +0100,  bastek72@onet.pl wrote:
czołowi operatorzy (orange, era, play, plus) [...]
czy któryś mniejszy operator pozwala zarejestrować
swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

A w orange tak nie ma ? Odpalasz pp, logujesz sie na strone, wpisujesz
dane ? A jaki w ogole tego cel - promocja jakas w play za przenosiny ? J.

Data: 2011-03-07 13:55:40
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

a po co sie rejestrujesz?

Data: 2011-03-07 14:02:30
Autor: bastek72
> [...]
> swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
> sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

przeniesienie do innego operatora, w celu otrzymania bonusa
za przeniesienie numeru

Data: 2011-03-07 14:06:41
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

i tak byś chciał bez wysiłku...

chcesz mieć bonus to musisz się wysilić...

swoją drogą to w play można sie zarejestrować on line  :)

Data: 2011-03-08 01:56:03
Autor: bastek72
Użytkownik wrote:

> przeniesienie do innego operatora, w celu otrzymania bonusa
> za przeniesienie numeru

i tak byś chciał bez wysiłku...
chcesz mieć bonus to musisz się wysilić...

no właśnie chcę ale nie mogę :( ktoś musi wklepać dane rejestrowe
do komputera. Zazwyczaj robi to pracownik operatora. Ja zrobiłbym
to osobiście ewentualnie zlecił to najbliższej rodzinie, pracownikom
ale nie mogę bo operatorzy sami robią to niechętnie, a mi nie dają :(

swoją drogą to w play można sie zarejestrować on line  :)

do ustawiania opcji: NIE
do wpisania danych rejestrowych takich jak pesel imie nazwisko: NIE
ta sama sytuacja dotyczy i play i orange

Data: 2011-03-08 08:32:52
Autor: Maciek.
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał

ta sama sytuacja dotyczy i play i orange

I pewnie każdego innego operatora. Sami przecież tłumaczą na swoich stronach www, że to w wyniku noweli PT nakazującej każdego traktować jak abonenta. A gdy abonent, to i dane osobowe i zaczęły się schody. Przedobrzyli.

--
Maciek.

Data: 2011-03-10 08:49:31
Autor: Pszemol
"Maciek." <mmusenet@mixbox.pl> wrote in message news:il4m35$2m7$1news.onet.pl...
[...]

Jest jeszcze dodatkowa kwestia - wprowadzenie nieprawdziwych danych,
np. nielubianego kolegi, i potem wydzwanianie z groźbami pod czyimś
nazwiskiem czy inna przestępcza działalność przez "nie swój" telefon...
Myślę że to jest ważny powód dla którego taka opcja wprowadzania
(niekoniecznie)swoich danych nie powinna być dostępna online...

Data: 2011-03-10 23:32:39
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

a jak ktos nie zarejestruje to co?

Data: 2011-03-10 17:18:24
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:ilbjjc$ied$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Będzie coraz trudniej kupić zdrapkę bez podpisania cyrografu...

Data: 2011-03-17 17:11:46
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

w kioskach trzeba coś podpisywać?  :)

Data: 2011-03-11 13:12:59
Autor: SDD

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilbjjc$ied$1news.onet.pl...

a jak ktos nie zarejestruje to co?

No to chyba lepiej, gdy ktos bedzie dokonywal czynow przestepczych z niezrejestrowanej karty, w zwiazku z czym od razu sluzby beda musialy przystapic do gruntownego nameirzania, niz maja kogos niewinnego, nie majacego nic ze sprawa wspolnego ciagac po policjach czy sadach.
Uwazam, ze jesli juz rejestracja ma byc, to tylko z weryfikacja prawdziwosci danych, wiec albo osobiscie po okazaniu dokumentu stwierdzajacego tozsamosc, a jesli juz elektronicznie, to z podpisem kwalifikowanym.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-11 13:16:43
Autor: J.F.
On Fri, 11 Mar 2011 13:12:59 +0100,  SDD wrote:
[...]

Owszem, tylko pozniej szary zwykly obywatel gubi telefon i jak ma
odzyskac swoj numer ? Dle jego wlasnego dobra dobrze byloby zeby
zarejestrowal uprawniona do dalszych dzialan osobe, nawet bez zadnych
potwierdzen. A gdzies tam operator moze sobie zaznaczyc "zweryfikowano
na podstawie dowodu nr ..".

J.

Data: 2011-03-09 00:05:52
Autor: Michał Lorenc
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
Cześć, bastek72@onet.pl. Masz klej? To cześć.

czy któryś mniejszy operator pozwala zarejestrować
swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

mBank mobile na stronie www banku.

--
Michał Lorenc
 Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"

automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida