automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida

Data: 2011-03-07 13:08:18
Autor: spa
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000ccd.4d742889newsgate.onet.pl...
czołowi operatorzy (orange, era, play, plus)
czy któryś mniejszy operator pozwala zarejestrować
swoje dane _samoobsługowo_ tzn. ja użytkownik sam
sobie wklepuję dane i one od razu widnieją w systemie?

Każdy ?
Chyba każdy oferuje dostęp internetowy.
Jak go aktywujesz możesz wpisać dane rejestracyjne

Data: 2011-03-07 13:59:12
Autor: bastek72
automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida

Każdy ?

Chyba każdy oferuje dostęp internetowy.

Jak go aktywujesz możesz wpisać dane rejestracyjne

właśnie paradoks polega na tym że każdy daje dostęp
do serwisu internetowego w którym zmieniasz opcje
ustawiasz pakiety i inne bajery, ale nie daje
mozliwości wypełnienia karty rejestracyjnej.

przykładowo: orangeonline: widzisz gdzieś miejsce
np. na wpisanie peselu? dzwoniłem na dezinfolinie
karta rejestracyjna to co innego niż "rejestracja
na orange.pl"

--

automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida