automatyczna antena (audio)

Data: 2009-02-23 22:30:11
Autor: JKK
automatyczna antena (audio)

Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.pl> napisał w wiadomości news:gnv41f$da0$1inews.gazeta.pl...
-nówka podróbka? (230PLN) Też nie wiadomo, ile pochodzi (siakaś Silicon Acoustic, może ktoś coś wie na temat tej firmy)

Nazwa dosyć znana - OIDP robią alarmy, głośniki.

Z innych rozwiązań - wpadł mi np. w ręce moduł
(podobno z Opla Omegi) wykorzystujący jako antenę
ogrzewanie tylnej szyby.

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-23 23:27:43
Autor: bratPit
automatyczna antena (audio)

Z innych rozwiązań - wpadł mi np. w ręce moduł
(podobno z Opla Omegi) wykorzystujący jako antenę
ogrzewanie tylnej szyby.

prawdopodobnie nie będzie działać bo szyba jest specjalna i ma dodatkowe ścieżki -niegrzejne,
brat

Data: 2009-02-24 11:54:39
Autor: Marek M.
automatyczna antena (audio)
Dnia Mon, 23 Feb 2009 22:30:11 +0100, JKK napisał(a):

Z innych rozwiązań - wpadł mi np. w ręce moduł
(podobno z Opla Omegi) wykorzystujący jako antenę
ogrzewanie tylnej szyby.

Niektóre Omegi miały taki bajer. Wiązało się to z tym, że w ogrzewaniu
szyby były także dwa pionowe paski. Prawdopodobnie układ poziomych
(grzejnych) pasków też był specjalnie wyliczony (były ułożone inaczej, niż
w "zwykłej" szybie). Wstawienie do takiej omegi szyby z "normalnym"
ogrzewaniem skutkowało znacznym pogorszeniem odbioru radia -
przetestowałem.
Więc nie należy spodziewać się rewelacji po wstawieniu takiego modułu do
innego auta.
Marek M.
Jeep Grand Cherokee WG 2003 - 4.7 V8 QD

automatyczna antena (audio)