automatyczna antena (audio)

Data: 2009-02-23 22:33:22
Autor: k.
automatyczna antena (audio)
szlag trafił automatyczną antenę (audio) w moim S70. A tak o nią dbałem :( (regularne smarowanie i czyszczenie, ostatnie ~2 tyg. temu :/).

A w moim ex 854 nikt nie dbał o antene i żyje zdaje się nadal. Niestety składała się do połowy :)

Co
sądzicie o antenach wewnętrznych przyklejanych na szybę? Dają radę?

Nie mam doświadczeń. Fabryczne volvowskie anteny w szybie są super.

-używka oryginał? (~240PLN) Nie wiadomo ile pochodzi,

Ruletka :)

-nówka oryginał - pewno sporo $$, jutro się dowiem,

Przedzwoń do ASO.

-nówka podróbka? (230PLN) Też nie wiadomo, ile pochodzi (siakaś Silicon Acoustic, może ktoś coś wie na temat tej firmy) - ale wygląda interesująco, nowa to może pochodzi trochę.

Silicon - dość popularny sprzęt.

-a może zwykła z batem? Prostota i skuteczność :)

Najmniej awaryjne rozwiązanie, najtańsze i najbardziej szpecące tyłek S70 :)

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

automatyczna antena (audio)