automatyczna antena (audio)

Data: 2009-02-24 14:35:26
Autor: Rafal B. [R1]
automatyczna antena (audio)

Cześć,
szlag trafił automatyczną antenę (audio) w moim S70. A tak o nią dbałem :( (regularne smarowanie i czyszczenie, ostatnie ~2 tyg. temu :/). Co sądzicie o antenach wewnętrznych przyklejanych na szybę? Dają radę? Nie lubię mechanicznych rozwiązań - psują się. Moje pozostałe opcje to:
-używka oryginał? (~240PLN) Nie wiadomo ile pochodzi,
-nówka oryginał - pewno sporo $$, jutro się dowiem,
Jestes pewien, że tyle kosztuje? Bo ja w swoim wymieniałem sam bat, który można za niewielkie pieniądze w salonie kupić, tylko w domu się musisz troche pomęczyć.
Chyba, że cały mechanizm Ci padł...

--
Pozdrawiam,
Rafał B. [R1]