automatyczna konfiguracja telefonu nokia

Data: 2009-08-10 14:15:22
Autor: Grzegorz Fikier
automatyczna konfiguracja telefonu nokia
      Witam grupowiczów.

 Obecnie posiadam Nokie n81 kupioną w sieci neonet bez simlocka. I w momencie włożenia karty z dowolnej sieci nie trzeba wprowadzac samemu konfiguracji na internet czy do wysyłania wiadomości mms. Konfiguracja jest pobierana automatycznie w momencie włożenia kasrty sim dowolnego operatora. Które modele nokii korzystają z podobnego rozwiązania.
 Z góry dziekuje za wszelkie sugestie

Ps. mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare zrozumiale, ale nie wiem jak to fachowo opisac

Data: 2009-08-10 15:48:32
Autor: qwerty
Użytkownik "Grzegorz Fikier" <grzefik@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5p310$irh$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Operator wysyła konfiguracje, a nie telefon.

automatyczna konfiguracja telefonu nokia