automatyczna spłata kk w citi

Data: 2012-06-30 22:48:12
Autor: RobertS
automatyczna spłata kk w citi
witam

pytanko głównie do posiadaczy kk w citku:

mialem na koncie w citi pieniądze, mam również ustawioną automatyczną spłatę kk, termin przypadal na 2.07, ale bank już dzisiaj (sic!) postanowil sobie pobrać środki na spłatę!

czy to normalne? chyba siÄ™ lekko pospieszyli...
RobertS

Data: 2012-07-01 01:14:04
Autor: MichalL
automatyczna spłata kk w citi
Ostatni dzień roboczy przed datą spłaty. Tak jest bezpieczniej.

MichalL

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2012-07-02 13:30:09
Autor: witrak()
automatyczna spłata kk w citi
MichalL <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote on 2012-07-01_1:14
Ostatni dzień roboczy przed datą spłaty. Tak jest bezpieczniej.

A najbezpieczniej jest od razu po transakcji...
To jest nie w porządku, ale cóż. A najlepiej jest zlecać samemu.

witrak()

Data: 2012-07-03 10:38:23
Autor: xbartx
automatyczna sp³ata kk w citi
Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:48:12 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

Jak już wspomniano pieniądze muszą być na jeden dzień roboczy przed spłatą - wynika to chyba z ich nocnego księgowania. Ja się u nich tak kiedyś przejechałem, że przelałem pieniądze w dniu spłaty i nie poszło ale jakoś reklamacja podziałała i nie naliczyli odsetek. Teraz to spłacam zawsze po wygenerowaniu wyciągu i to mi się najlepiej sprawdza.

--
xbartx

Data: 2012-07-03 13:31:30
Autor: MK
automatyczna sp³ata kk w citi
W dniu 03.07.2012 o 12:38 xbartx <bart@hashzero.net> pisze:

Jak ju¿ wspomniano pieni±dze musz± byæ na jeden dzieñ roboczy przed
sp³at± - wynika to chyba z ich nocnego ksiêgowania. Ja siê u nich tak
kiedy¶ przejecha³em, ¿e przela³em pieni±dze w dniu sp³aty i nie posz³o
ale jako¶ reklamacja podzia³a³a i nie naliczyli odsetek. Teraz to sp³acam
zawsze po wygenerowaniu wyci±gu i to mi siê najlepiej sprawdza.

Nawet jak sie spoznisz o jeden dzien roboczy to nie nalicza... sprawdzone  empirycznie. Podobnie jest w Polbanku, a odwrotnie w BRE ;).

MK

automatyczna spłata kk w citi