automatyczna sp艂ata kk w citi

Data: 2012-07-01 01:14:04
Autor: MichalL
automatyczna sp艂ata kk w citi
Ostatni dzie艅 roboczy przed dat膮 sp艂aty. Tak jest bezpieczniej.

MichalL

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:jsnome$809$3news.icpnet.pl...
witam

pytanko g艂贸wnie do posiadaczy kk w citku:

mialem na koncie w citi pieni膮dze, mam r贸wnie偶 ustawion膮 automatyczn膮 sp艂at臋 kk, termin przypadal na 2.07, ale bank ju偶 dzisiaj (sic!) postanowil sobie pobra膰 艣rodki na sp艂at臋!

czy to normalne? chyba si臋 lekko pospieszyli...
-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2012-07-02 13:30:09
Autor: witrak()
automatyczna sp艂ata kk w citi
MichalL <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote on 2012-07-01_1:14
Ostatni dzie艅 roboczy przed dat膮 sp艂aty. Tak jest bezpieczniej.

A najbezpieczniej jest od razu po transakcji...
To jest nie w porz膮dku, ale c贸偶. A najlepiej jest zleca膰 samemu.

witrak()