automatyczne przedluzenie limitu kredytowego

Data: 2010-11-13 00:48:04
Autor: cc
automatyczne przedluzenie limitu kredytowego
hej,

Macie jakis pomysl jak sie wykrecic z automatycznie przedluzonego limitu kredytowego? Rok temu przyznali za darmo. Minal rok, przedluzyl sie i skasowali kilka set zlotych prowizji za przedluzenie na kolejny rok. A zupelnie mi to nie potrzebne. Bank Millennium.

Data: 2010-11-12 18:00:39
Autor: witek
On 11/12/2010 5:48 PM, cc wrote:
[...]

wypowiedz, to ci za rok nie przedluza.

za ten rok, przspales i jestes w plecy.

zobacz w regulaminie, czy nie zwracaja opłaty proporcjonalnie do okresu w ktorym limit miales. Moze cos sie da odzyskac

Data: 2010-11-13 18:35:11
Autor: jk
witek <witek7205@gazeta.pl> napisał(a):
zobacz w regulaminie, czy nie zwracaja opłaty proporcjonalnie do okresu w ktorym limit miales. Moze cos sie da odzyskac

Czy jaki¶ bank ma co¶ takiego?

Data: 2010-11-13 19:40:36
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 13 Nov 2010 18:35:11 +0000 (UTC), jk napisał(a):

zobacz w regulaminie, czy nie zwracaja opłaty proporcjonalnie do okresu w ktorym limit miales. Moze cos sie da odzyskac
Czy jaki¶ bank ma co¶ takiego?

Pekao SA kiedy¶ tak miało (nie wiem jak teraz).

--
Kojer

Data: 2010-11-14 12:17:06
Autor: Rafal Jankowski
On Fri, 12 Nov 2010, witek wrote:

On 11/12/2010 5:48 PM, cc wrote:
[...]

Mi kiedyś mbank robił problem z wypowiedzeniem umowy kredytu odnawialnego, bo nie miałem nowego dowodu osobistego. Koniec końców wypowiedzenie uznali, ale tyle nerwów ile straciłem na tych patałachów jest warte mniej więcej tyle ile wynosi prowizja za rok kredytu. Bardzo zresztą ciekawe, że mój brak dowodu w wypowiedzeniu umowy im przeszkadzał, a w przedłużaniu jej już nie.

automatyczne przedluzenie limitu kredytowego