Data: 2013-08-20 09:49:48 | |
Autor: asasa | |
automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce? | |
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:kuv5kr$48k$1node1.news.atman.pl...
Ave! oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez zadnej odpowiedzi i za to maja ode mnie +1 :] poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji? zenada andrzejku |
|
Data: 2013-08-20 12:33:56 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce? | |
On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:
poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji? "Ľródło" na 100% nie poda przepisów obracaj±cych się przeciw niemu :P pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-20 12:51:29 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce? | |
W dniu 20.08.2013 12:33, Gotfryd Smolik news pisze:
On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote: Gotfryd, pro¶ba - nie karm tego anonimowego ¶cierwa... -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-08-20 15:39:30 | |
Autor: TAURON | |
automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce? | |
oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez ależ w żadnym wypadku to nie jest prawda, wszystkich klientów kochamy w równym stopniu, spuszczamy tylko zawracaczy dupy :) i za to maja ode mnie +1 :] dzwonić zawsze można ale zgodnie z polityką rządzących jak przedtem można było przyjść osobiście do ZE i komuś nawrzucać (co często skutkowało) to teraz pozostaje zadzwonić na infolinię znajdującą się na drugim końcu polski i porozmawiać z miłą panią o niczym - jeszcze za to zapłacić MUHAHA ale chcieliście to macie :) |