automatyczne stacje

Data: 2017-09-19 09:18:26
Autor: Zenek Kapelinder
automatyczne stacje
No inchuj ze tak maja. Dla mnie moze byc tam wymog komisyjnego oddania moczu przed tankowaniem samochodu. Nie wybieram sie tam. Poza tym jakis idiotyczny sposob tankowania. Najpierw kupic karte, dobrze ze nie zdrapka, a potem tankowac. Paliwo kupuje z starodawny sposob. Podjezdzam pod dystrybutor i wlewam za piec dych. Staram sie mniej wiecej trafic w piec dych. Ide do kasy i daje piec dych. Jak jest 7 groszy wiecej to dokladam 7 groszy jak 5 groszy mniej to czekam na moje 5 groszy. Wychodze, wsiadam do samochodu i zapominam na miesiac o tankowaniu. Na innym filmiku tego samego goscia jest jak robia w usa przegld. I to mi sie podobalo.

Data: 2017-09-19 23:41:46
Autor: Pszemol
automatyczne stacje
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:9736ebc2-51a7-44c0-9c0a-d285bc110255googlegroups.com...
No inchuj ze tak maja. Dla mnie moze byc tam wymog komisyjnego oddania moczu przed tankowaniem samochodu. Nie wybieram sie tam.

Zenek, czemu Ty każdą wzmiankę na temat tego jak się coś robi
w Ameryce traktujesz to personalnie, jakby Cię ktoś namawiał
do emigracji?

Wyluzuj chłopie - potrzebujemy w Polsce takich
przedsiębiorców, biznesmenów jak Ty! ;-)

[...]

No ale nie rozumiesz, że w USA mało kto już płaci gotówką?
Chłop się uparł, aby zapłacić kartą przy pompie, więc jak
mu jego polska nie zafungowała to pojechał kupić sobie
amerykańską aby się pobawić i wideło nakręcić do jutuba.
I jeszcze bidok umoczył i zapłacił podatek dwa razy... :-)

Na innym filmiku tego samego goscia jest jak robia w usa przegld. I to mi sie podobalo.

Jaki przegląd? :-))) W Illinois nie ma przeglądu żadnego...
Sprawdzają tylko czy Ci się lampka check-engine nie świeci.

automatyczne stacje