automatyczne wznowienie ubezpieczenia

Data: 2011-03-23 23:15:48
Autor: Flyte
automatyczne wznowienie ubezpieczenia
Witam,

kilka lat temu podpisalem umowe na ubezpieczenie mieszkania. Niestety, bardzo
zawiodlem sie na towarzystwie ktore mnie ubezpieczalo. Okazuje sie, ze w polisie
jest akapit dot. automatycznego wznowienia ubezpieczenia. Mowi on:

'Wyrazam zgode na automatyczne wznowienie umowy ubezpieczenia w kolejnych
okresach ubezpieczenia. Oplacenie przeze mnie skladki ubezpieczeniowej za
kolejny okres ubezpieczenia uwazam za wyrazenie zgody na wznowienie umowy
ubezpieczenia'.

W zwiazku z tym, ze nie chce miec nic wspolnego z tym towarzystwem, nie mam
zamiaru kontynuwac ubezpieczenia. Teraz pytanie: czy w brzmieniu tego punktu
moga egzekwowac jakiekolwiek naleznosci za polise?

Pozdrawiam,

Flyte

--

automatyczne wznowienie ubezpieczenia