Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   autoryzacja banku

autoryzacja banku

Data: 2016-05-20 07:44:13
Autor: Kris
autoryzacja banku
W dniu środa, 11 maja 2016 12:01:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
No i widac bieda w bankach, bo dzwonia, namawiaja, oczywiscie "rozmowa bedzie nagrywana, celem weryfikacji prosze podac ..".

No i jak zweryfikowac, ze to naprawde ktos z banku dzwoni ?
Trochę z innej beczki
Z reguły infolinijek z różnych firm słucham, gadam z nimi itp.
Nie jest tego dużo może 1 max 2 tel na tydzień pomimo tego że standardowo wszędzie wyrażam zgody marketingowe.
Ale ostatnie 3 rozmowy przebiegały mniej więcej tak:
-"...Dla Pana bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy..."
-ja "ja również włączam nagrywanie"(blefuje bo nawet nie wiem czy w moim fonie taka funkcja jest dostępna)
-Infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "Wy mnie nagrywacie a ja nie mogę"
-infolinijka" my to robimy dla Państwa bezpieczeństwa w i w celu podnoszenia jakości usług"
-ja: "ja również nagrywam w celach bezpieczeństwa i dlatego aby dobrze zrozumieć Państwa propozycję.."0
-infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "i co teraz"
-infolinijka: "nie będę mogła Panu przedstawić naszej propozycji"

I rozmowy się zakończyły
Z ciekawości w wolnej chwili "skargę" napisze do tych instytucji ze chciałem wysłuchać ich propozycji ale nie wysłuchałem bo nie uzyskałem zgody na nagrywanie.
Ciekawe co mi oficjalnie odpiszą?

Data: 2016-05-20 08:04:18
Autor: Dawid Rutkowski
autoryzacja banku
Ciekawe zachowanie.
Akurat zgodnie z prawem każdy ma prawo nagrywać rozmowę w której bierze udział i nie musi pytać o zgodę rozmówcy/rozmówców.
Oczywiście inną sprawą jest to, że w dobrym tonie jest o taką zgodę zapytać.
Nie wolno jednak bez zgody rozmówcy/rozmówców publikować takiego nagrania - także nagrywać można tylko na własny użytek, ew. jako dowód sądowy (ciekawe, czy w aktach treść takiej rozmowy jest utajniona) - nie wiem też, czy zgoda rozmówcy wyrażona na nagrywanie jest tożsama ze zgodą publikacji czy też zgoda publikacji musi być wyrażona explicite.
Komplementarnie - nie wolno nagrywać tylko rozmów, w których nie bierze się jawnie udziału - czyli są podsłuchiwane, nie ważne, czy przez ścianę czy "przez dyktafon".

Reasumując - możesz nagrywać takie oferty i nic Ci nie mogą za to zrobić, o ile takiego nagrania nie opublikujesz.
Ale oczywiście mogą nie wyrazić zgody na nagrywanie, i jeśli - niepotrzebnie - oznajmiasz, że rozmowę nagrywasz, to mogą nie przedstawić oferty - choć oczywiście zachowują się w ten sposób wybitnie głupio.

Data: 2016-05-20 08:26:04
Autor: Kris
autoryzacja banku
W dniu piątek, 20 maja 2016 17:04:19 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Reasumując - możesz nagrywać takie oferty i nic Ci nie mogą za to zrobić, o >ile takiego nagrania nie opublikujesz.
Nigdy do tej pory nie nagrywałem i póki co nie zamierzam ale tak w ostatnich rozmowach wyszło co wyszło stąd jako ciekawostkę wpisałem
Ale oczywiście mogą nie wyrazić zgody na nagrywanie, i jeśli - niepotrzebnie - >oznajmiasz, że rozmowę nagrywasz, to mogą nie przedstawić oferty - choć >oczywiście zachowują się w ten sposób wybitnie głupio.
To oni chcieli ze mna biznes ubić nie ja z nimi, więc ich(chyba) strata.
2 tel z banku + 1 z Energi tak potraktowałem

Data: 2016-05-20 18:30:08
Autor: J.F.
autoryzacja banku
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:95b4b61e-7728-43af-b884-faaefe4871f7@googlegroups.com...
Z reguły infolinijek z różnych firm słucham, gadam z nimi itp.
Nie jest tego dużo może 1 max 2 tel na tydzień pomimo tego że standardowo wszędzie wyrażam zgody marketingowe.
Ale ostatnie 3 rozmowy przebiegały mniej więcej tak:
-"...Dla Pana bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy..."
-ja "ja również włączam nagrywanie"(blefuje bo nawet nie wiem czy w moim fonie taka funkcja jest dostępna)
-Infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "Wy mnie nagrywacie a ja nie mogę"
-infolinijka" my to robimy dla Państwa bezpieczeństwa w i w celu podnoszenia jakości usług"
-ja: "ja również nagrywam w celach bezpieczeństwa i dlatego aby dobrze zrozumieć Państwa propozycję.."0
-infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "i co teraz"

A trzeba bylo powiedziec "to prosze sie rozlaczyc" :-)

J.

Data: 2016-05-29 07:45:49
Autor: m
autoryzacja banku
On 20.05.2016 18:30, J.F. wrote:
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:95b4b61e-7728-43af-b884-faaefe4871f7@googlegroups.com...
Z reguły infolinijek z różnych firm słucham, gadam z nimi itp.
Nie jest tego dużo może 1 max 2 tel na tydzień pomimo tego że standardowo wszędzie wyrażam zgody marketingowe.
Ale ostatnie 3 rozmowy przebiegały mniej więcej tak:
-"...Dla Pana bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy..."
-ja "ja również włączam nagrywanie"(blefuje bo nawet nie wiem czy w moim fonie taka funkcja jest dostępna)
-Infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "Wy mnie nagrywacie a ja nie mogę"
-infolinijka" my to robimy dla Państwa bezpieczeństwa w i w celu podnoszenia jakości usług"
-ja: "ja również nagrywam w celach bezpieczeństwa i dlatego aby dobrze zrozumieć Państwa propozycję.."0
-infolinijka: "nie wyrażam zgody"
-ja: "i co teraz"

A trzeba bylo powiedziec "to prosze sie rozlaczyc" :-)

Można ewentualnie dodać "ciekawe co na to Pana/Pani superwajzor".
Przecież takie rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i lecą po premii pod
byle pretekstem.

p. m.

Data: 2016-05-29 22:31:52
Autor: Krzysztof Halasa
autoryzacja banku
m <mvoicem@gmail.com> writes:

A trzeba bylo powiedziec "to prosze sie rozlaczyc" :-)

Można ewentualnie dodać "ciekawe co na to Pana/Pani superwajzor".
Przecież takie rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i lecą po premii pod
byle pretekstem.

A skądże. Chyba że trzeba udowodnić, że ktoś zgodził się na coś, to
moooże tak (ale pewnie taniej odpuścić).
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-06-04 21:35:31
Autor: m
autoryzacja banku
On 29.05.2016 22:31, Krzysztof Halasa wrote:
m <mvoicem@gmail.com> writes:

A trzeba bylo powiedziec "to prosze sie rozlaczyc" :-)

Można ewentualnie dodać "ciekawe co na to Pana/Pani superwajzor".
Przecież takie rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i lecą po premii pod
byle pretekstem.

A skądże. Chyba że trzeba udowodnić, że ktoś zgodził się na coś, to
moooże tak (ale pewnie taniej odpuścić).


Znajoma pracowała na upierdlinii jednego z banków i mówiła że wyrywkowo
są odsłuchiwane nagrania z rozmów i na przykład rozłączenie się w
sytuacjach nieprzewidzianych w skrypcie było odnotowywane i jakoś tam
się odbijało na premii.

p. m.

Data: 2016-06-05 11:14:56
Autor: Krzysztof Halasa
autoryzacja banku
m <mvoicem@gmail.com> writes:

Można ewentualnie dodać "ciekawe co na to Pana/Pani superwajzor".
Przecież takie rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i lecą po premii pod
byle pretekstem.

A skądże. Chyba że trzeba udowodnić, że ktoś zgodził się na coś, to
moooże tak (ale pewnie taniej odpuścić).


Znajoma pracowała na upierdlinii jednego z banków i mówiła że wyrywkowo
są odsłuchiwane nagrania z rozmów i na przykład rozłączenie się w
sytuacjach nieprzewidzianych w skrypcie było odnotowywane i jakoś tam
się odbijało na premii.

Nawet jeśli tak, to to zupełnie coś innego niż zacytowane na górze.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-05-29 07:44:30
Autor: m
autoryzacja banku
On 20.05.2016 16:44, Kris wrote:
-ja: "ja również nagrywam w celach bezpieczeństwa i dlatego aby
dobrze zrozumieć Państwa propozycję.."

Ja mówię że w celu podniesienia jakości korzystania z ich usług.

0 -infolinijka: "nie wyrażam
zgody"

A to ciekawe - zdradź tajemnicę co to za infolinka była, dotąd wszyscy
co najwyżej się uśmiechnęli kiedy mówiłem o nagrywaniu.

p. m.

autoryzacja banku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona