autostrada Toruń - na północ - warto?

Data: 2012-08-17 23:32:04
Autor: ToMasz
autostrada Toruń - na północ - warto?
witam

jadę ze ¶l±ska nad morze. Czy warto za Toruniem pakować się na autostrade? Dla troli wyja¶niam że pytam przede wszystkim o utrudnienie we wjeĽdzie i zjeĽdzie typu 20 minut na bramkach..... Może jest co¶ innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

ToMasz

PS jaki jest koszt przejazdu?

Data: 2012-08-17 23:00:59
Autor:
autostrada Toruń - na północ - warto?
begin ToMasz
Czy warto za Toruniem pakować się na autostrade?

Ewidentnie nie warto. Ja moim Polonezem Truckiem Royem wybieram zwykle szlak off-roadowy. Dzięki temu oszczędzam na opłatach i nie stoję w korkach. Moim Polonezem Truckiem Royem off-road uprawia się bardzo łatwo, ponieważ został fabrycznie wyposażony w zawieszenie 4x4.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-17 23:39:14
Autor: JK
W dniu 2012-08-17 23:32, ToMasz pisze:
[...]

Nic mi o takich rzeczach nie wiadomo.

PS jaki jest koszt przejazdu?

Oblicz sobie: http://www.autostradaa1.pl/index.php?page=kalkulator&lang=pl

JK

Data: 2012-08-17 23:47:02
Autor: P.B.
autostrada Toruń - na północ - warto?
On Fri, 17 Aug 2012 23:32:04 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
jadę ze śląska nad morze. Czy warto za Toruniem pakować się na autostrade? Dla troli wyjaśniam że pytam przede wszystkim o
utrudnienie
we wjeĹşdzie i zjeĹşdzie typu 20 minut na bramkach..... MoĹĽe jest coĹ› innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

PS jaki jest koszt przejazdu?

Autostradą warto jechać gdy nie jedziesz w dniu zmiany turnusów. Ja jechałem we czwartek i planuję wracać w poniedziałek - nie było żadnych utrudnień. W weekendy bywa różnie - rok temu bywało, że korek do bramek zajmował ponad godzinę, teraz chyba jest lepiej.
Koszt tp 29,90 za auto osobowe. Uważaj, bo za ciężarowe, albo osobowe z przyczepą koszty są duuużo większe. Cennik jest na stronie amber one.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-08-17 23:57:59
Autor: WildS
On 2012-08-17, ToMasz <twitek4@> wrote:
jadę ze śląska nad morze. Czy warto za Toruniem pakować się na autostrade? Dla troli wyjaśniam że pytam przede wszystkim o utrudnienie we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

Na powrotach z długiego weekendu potrafią się zrobić korki na godzinę
stania na bramkach i podobnej długosci na stacjach benzynowych ;)

W normalne dni można śmigać.

--
WildS

Data: 2012-08-20 12:29:23
Autor: Biafra
autostrada Toruń - na północ - warto?
On 17.08.2012 23:32, ToMasz wrote:
witam

[...]

W ciagu tygodnia zdecydowanie warto. Natomiast odcinek Wloclawek-Torun jest aktualnie strasznie rozkopany i jedzie sie slabo.

--
xBiafra

Data: 2012-08-21 20:52:42
Autor: Kamil 'Model'
[...]

Koszt 29,90, a czy warto. To sam sobie odpowiedĽ. W niedzielę jechałem z Torunia do Sopotu autostrada i od pobrania biletu w Toruniu do zapłacenia przy wyjeĽdzie minęło 1h30min. Z czego jakie¶ ok. 10 minut stałem w małej kolejce przy wyjeĽdzie.

autostrada Toruń - na północ - warto?