autostrada gdansk-łódź -kiedy?

1 Data: Maj 12 2010 10:46:48
Autor: Michał Gut
autostrada gdansk-łódź -kiedy?
witam, ktos sie orientuje jki jest planowany rok zakonczenia prac nad autostrada z łodzi do gdanska? Chodzi mi o tą co ma się krzyżować z A2 pod strykowem.

--
-
pozdrawiający

2 Data: Maj 12 2010 02:05:03
Autor: Tatanka
Re: autostrada gdansk-łódź -kiedy?
On 12 Maj, 10:46, Michał Gut
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
[...]

Istnieje: Trójmiasto-Grudziądz.
Planowany odcinek Grudziądz - Toruń - do końca 2011
Odcinek Toruń - Stryków. Długość odcinka: 144 km.  - do kwietnia 2012

Źródło - wikipedia.

3 Data: Maj 12 2010 11:20:55
Autor: Michał Gut
[...]

o swietnie - dzieki za info:)
Ciekawe jak z kosztami bedzie...

4 Data: Maj 12 2010 11:30:32
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-05-12 11:20, Michał Gut pisze:
[...]

Tak jak i inne - dużo za dużo.

Generalnie to ja też chciałbym móc wykupić winietę i jeździć bez płacenia na bramkach jak tiry !!

Pozdrawiam !!

5 Data: Maj 12 2010 11:50:33
Autor: J.F.
Re: autostrada gdansk-łódź -kiedy?
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał
Generalnie to ja też chciałbym móc wykupić winietę i jeździć bez płacenia na bramkach jak tiry !!

Robisz kategorie C, kupujesz Hummera i jezdzisz :-)

Czy mi sie wydaje czy znow chca zmienic zasady z tymi ciezarowkami ?

J.

6 Data: Maj 12 2010 14:52:03
Autor: Michał Gut
Re: autostrada gdansk-łódź -kiedy?
dlaczego u nas nie moze byc jak w innych krajach ze mozna kupic czasowe winiety a nie bujac sie z moniakami na bramkach.....

7 Data: Maj 12 2010 13:16:23
Autor: Miecio
W dniu 2010-05-12 10:46, Michał Gut pisze:
witam, ktos sie orientuje jki jest planowany rok zakonczenia prac nad
autostrada z łodzi do gdanska? Chodzi mi o tą co ma się krzyżować z A2
pod strykowem.

http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

8 Data: Maj 12 2010 14:50:53
Autor: Michał Gut
Re: autostrada gdansk-łódź -kiedy?

http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

no tak do glowy nie przyszlo sprawdzic u zrodla... dokladnie o to mi chodzilo:D
dzieki!

autostrada gdansk-łódź -kiedy?