autostradą pod prąd

Data: 2015-11-02 20:21:13
Autor: jerzu.xyz
autostradą pod prąd
On Mon, 02 Nov 2015 18:13:48 +0100, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Na tvn przeczytałem smutną informacje i tragicznym wypadku auta które jechało autostradą pod prąd. czy mogę prosić osoby które korzystają z tej drogi, z tego wjazdu na autostradę, aby powiedziały nam czy tam można przypadkiem wjechać pod prąd, czy trzeba się wybitnie postarać. Od siebie dodam, ze na znanych mi wjazdach, zjazdach na śląsku nieda się wjechać "pod prąd". Trzeba by najpierw usunąć plastikowe bariery

W materiale jest mowa o tym, że są to mieszkańcy okolic Wielunia.
Czyli jechali z Lodzi (?) w kierunku Piotrkowa. Da się wjechać pod
prąd, bo na zjeździe z 91 na A1 są roboty drogowe (budowa węzła) i
ruch odbywa się tam po jednej jezdni w obu kierunkach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-11-02 21:27:43
Autor: Czesław Wiśniak
autostradą pod prąd
wrote:

[...]

A roboty i wszystko jasne. Sam bym się kiedyś pomylił w nocy i w deszczu pod Białymstokiem w kierunku Wawy tak było pięknie oznakowane:)

Data: 2015-11-03 05:16:52
Autor: Przemek
autostradą pod prąd
Oni jechali znacznie dłużej pod prąd. Jechali w kierunku Łodzi i pod prąd jechali od Woli Krzysztoporskiej. To już nie jest autostrada, a jej kontynuacja jako DK1. Wracali z dyskoteki znajdującej się tuż przy trasie i jak najbardziej da się tam zjechać z trasy, wjazd też jest możliwy, ale zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem można jechać tylko w kierunku Częstochowy. Jedyne wytłumaczenie to chyba znaczenie po imprezie, mgła - a była spora i być może małe doświadczenie kierującej?

Data: 2015-11-03 14:33:39
Autor: Michał Jankowski
autostradą pod prąd
W dniu 02.11.2015 20:21, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

[...]

Wypadek był na nitce w kierunku Katowic, czyli jechali z Piotrkowa w kierunku Łodzi. Jeśli prawdą jest to, co mówią o '11 kilometrach pod prąd', to wjechali na autostradę na węźle Piotrków Trybunalski Południe, co wydaje się dość trudne, jeśli bez premedytacji.

W jednym z portali policja stawia hipotezę, że byli w dyskotece w Woli Krzysztoporskiej. Wracając stamtąd można wjechać na jedynkę w miejscu, gzie nie ma autostrady, i można się pomylić, ale to jest aż 15 kilometrów od miejsca wypadku, nie chce się wierzyć, że tyle przejechali. Poza tym jazda stamtąd przez A1 do S8 zamiast przez DK74 wydaje się mało sensowna.

Ja mam inną hipotezę - byli w dyskotece w Łodzi, Rzgowie czy tam gdzieś. Wracając przegapili węzeł Rzgów, a jak się połapali, że jadą na Piotrków zamiast na Sieradz, to zawrócili.

   MJ

Data: 2015-11-03 15:10:11
Autor: J.F.
autostradą pod prąd
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n1ad3k$ett$1@news.agh.edu.pl...
[...]

Cos inaczej. Lodz-Piotrkow-Katowice sa w tej kolejnosci.
Ale z Wielunia to moze lepiej przez Sieradz jechac ?

Chyba ze miales na mysli kierunek  _Z_ Katowic.

Jeśli prawdą jest to, co mówią o '11 kilometrach pod prąd', to wjechali na autostradę na węźle Piotrków Trybunalski Południe, co wydaje się dość trudne, jeśli bez premedytacji.

Nawet z premedytacja dosc trudne, chyba ze remonty otworzyly nowe sciezki.

Ja mam inną hipotezę - byli w dyskotece w Łodzi, Rzgowie czy tam gdzieś. Wracając przegapili węzeł Rzgów, a jak się połapali, że jadą na Piotrków zamiast na Sieradz, to zawrócili.

Brzmi rozsadnie, ale z drugiej strony ... strasznie nierozsadnie :-)

Az tak glupi by byli, czy chcieli wrocic tylko 100m i to wystarczylo ?

J.

Data: 2015-11-03 17:54:14
Autor: Michał Jankowski
autostradą pod prąd
W dniu 2015-11-03 o 15:10, J.F. pisze:
[...]

Jeszcze raz. Ciężarówka jechała z Łodzi DO Katowic (przez Piotrków).
Oni jechali pod prąd z kierunku Katowic (Piotrkowa) do Łodzi, a zderzenie nastąpiło na odcinku Piotrków-Łódź.

[...]

To było niecałe 2 kilometry od początku autostrady, licząc od tej strony.

   MJ

Data: 2015-11-03 18:28:59
Autor: J.F.
autostradą pod prąd
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n1aoro$ptb$1@news.agh.edu.pl...
[...]

2 km to sporo. Ja rozumiem przegapic zjazd i sie zastanawiac co robic,
ale po 2km ... szczegolnie ze do Wielunia tedy tez sie da dojechac.

A to chyba nawet troche wiecej niz 2 km musialy byc - zakladajac, ze chwile pod prad jechali.

J.

autostradą pod prąd