autostrady w PL i DE

Data: 2017-03-09 09:51:41
Autor: Heraklit
autostrady w PL i DE
Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 09-03-2017 09:48:43

Data: 2017-03-09 10:12:23
Autor: miumiu
autostrady w PL i DE

Użytkownik "Heraklit" <tales@hot.pl> napisał w wiadomości news:1vtlvx7ngaxit.77gije9d0vtj.dlg40tude.net...
Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

Nie slyszalem o zakazie, a zmieniajacych kolo widzialem nie raz. Z prawej strony samochodu to zaden problem, ale z lewej to juz bym sie bal, zwlaszcza w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne, koszulka odblaskowa i oczy dookola glowy.

Data: 2017-03-09 10:40:26
Autor: radekp@konto.pl
autostrady w PL i DE
Thu, 9 Mar 2017 10:12:23 +0100, w <o9r69s$4b8$1@node1.news.atman.pl>, "miumiu"
<aac@bbd.pl> napisał(-a):

> [...]

Nie slyszalem o zakazie, a zmieniajacych kolo widzialem nie raz. Z prawej strony samochodu to zaden problem, ale z lewej to juz bym sie bal, zwlaszcza w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne, koszulka odblaskowa i oczy dookola glowy.

Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

Data: 2017-03-09 01:57:47
Autor: Bolko
autostrady w PL i DE
<aac@bbd.pl> napisał(-a):

> [...]

Dlatego ja zawsze widząc auto z człowiekiem na zewnątrz zawsze zjeżdżam na lewy pas

Data: 2017-03-13 14:53:40
Autor: robot
autostrady w PL i DE
W dniu 2017-03-09 o 10:40, radekp@konto.pl pisze:

Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

A samochód jak zalecasz ustawić?

Data: 2017-03-13 17:04:22
Autor: radekp@konto.pl
autostrady w PL i DE
Mon, 13 Mar 2017 14:53:40 +0100, w <oa6893$vn6$1@node2.news.atman.pl>, robot
<adresfalszywy@onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-03-09 o 10:40, radekp@konto.pl pisze:

> Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

A samochód jak zalecasz ustawić?

Nie znam sposobu wymiany koła w jednym położeniu ciała.
Podziel się wiedzą.

Data: 2017-03-09 11:00:02
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

[...]

No i ten trójkąt w odpowiedniej odległości, a nie, ta jak wiekszosc ustawia, maks 50 metróe za autem...

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-03-09 12:15:55
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
No i ten trójkąt w odpowiedniej odległości, a nie, ta jak wiekszosc
ustawia, maks 50 metróe za autem...

50 metrów jest lepiej, niż żaden...
https://youtu.be/EscODsJb2Ck

Data: 2017-03-09 14:00:56
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

No i ten trójkąt w odpowiedniej odległości, a nie, ta jak wiekszosc
ustawia, maks 50 metróe za autem...

50 metrów jest lepiej, niż żaden...
https://youtu.be/EscODsJb2Ck

Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie uzyłes klaksonu :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2017-03-09 14:13:56
Autor: PiteR
autostrady w PL i DE
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

[...]

o żesz

samobójcy

--
Piter

no parking at any time

Data: 2017-03-09 15:50:56
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
o żesz

samobójcy

Bardziej kretyni.

Data: 2017-03-09 17:13:22
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA73390C7B37B7dayrider@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:
[...]

Daje im kredyt zaufania i zakladam ze bez powodu tak sie nie zatrzymali

J.

Data: 2017-03-09 17:18:42
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
Daje im kredyt zaufania i zakladam ze bez powodu tak sie nie zatrzymali

I również mieli bardzo ważny powód, aby nie wystawić trójkąt. Zjechania na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

Data: 2017-03-09 17:58:36
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości
Daje im kredyt zaufania i zakladam ze bez powodu tak sie nie zatrzymali
I również mieli bardzo ważny powód, aby nie wystawić trójkąt.

Np nie mieli. :-)
Albo wlasnie  szykowali sie go wystawic.

Zjechania  na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

J.

Data: 2017-03-09 10:29:54
Autor: sczygiel
autostrady w PL i DE
W dniu czwartek, 9 marca 2017 17:58:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

>Zjechania  na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

nawet jak unieruchomieni to nich drałuja przed zakręt machają łapami i wystawiają trójkąt albo przynajmniej niech zwiewaja z jezdni na pobocze anie pikniki robią sobie.

Jak widze takieś unieruchomione auta na poboczu a obok jakichś ludków z papieroskiem to sie zastanawiam jakie są szanse na śmierć w takich przypadkach a ile jest szansy ze komus połamie nogi i dolna czesc kregoslupa bo "se stoi na autostradzie"

Data: 2017-03-09 19:54:05
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:285ee6a9-59e2-437c-805e-7e1786155c11@googlegroups.com...
> [...]

Jak widze takieś unieruchomione auta na poboczu a obok jakichś ludków z papieroskiem to sie zastanawiam jakie są szanse na śmierć w takich przypadkach a ile jest szansy ze komus połamie nogi i dolna czesc kregoslupa bo "se stoi na autostradzie"

Ale piszesz "na poboczu".

U nas raczej samochody nie zjezdzaja na pobocze, wiec mozna tam sobie spokojnie stac i palic.

J.

Data: 2017-03-09 18:10:06
Autor: Shrek
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 17:58, J.F. pisze:

I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

Zderzak wcześniej sugeruje że civic pocałował w dupę poprzednika. Nie wygląda, żeby ich to unieruchomiło. A jeśli tak, to bez powodu.

Shrek

Data: 2017-03-09 19:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE

Zjechania  na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

Mysle, ze z powodu zwykłej, zwyczajnej ludzkiej głupoty...

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2017-03-09 19:49:59
Autor: kriters
autostrady w PL i DE
On 2017-03-09 17:58, J.F. wrote:
[...]

Na węźle między A1 i A4 widziałem już pewnie ze 100 wypadków. Jeżeli nie ma
jeszcze policji to praktycznie zawsze trójkąt (jeśli jest)  stoi pół metra
za autem albo i na aucie. A wystarczy przejść 20 metrów i trójkąt by było widać
z daleko. Ludzie nie mają rozumu kompletnie.

Data: 2017-03-09 19:59:44
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "kriters"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58c1a3d6$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
On 2017-03-09 17:58, J.F. wrote:
[...]

Owszem, ale ... tez im tego nikt na kursie nie powiedzial.

Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
5 minut ? :-)

Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu kierowcow zwolni na jego widok ? :-)

J.

Data: 2017-03-09 20:00:50
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE

[...]

To stanąc na poboczu i mahac kamizelka odblaskowa.

Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu kierowcow zwolni na jego widok ? :-)

Kazdy normalny...
Mozna wlączyc awaryjki, przeciwmielne, cokolwiek co sprawi ze jest sie widocznym z daleka jak sie w takim miejscu stoi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2017-03-09 21:23:13
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA733CE1943B29budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Jest to ciekawy pomysl ... ale czy kierowcy nie pomysla ze stopa lapia ?

Poza tym - auto po lewej, a machamy po prawej ?

Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu
kierowcow zwolni na jego widok ? :-)
Kazdy normalny...

Sprawdzimy ? :-)

Mozna wlączyc awaryjki, przeciwmielne, cokolwiek co sprawi ze jest sie
widocznym z daleka jak sie w takim miejscu stoi.

Myslisz, ze ktos odrozni przeciwmgielne od pozycyjnych ?

Awaryjki to oczywiscie znakomity pomysl, ale ... jak widac - za zakretem stali i barierka zaslaniala.

Koguta na dach, blyskowego, zeby w dzien byl widoczny ... przyznac sie, kto ma w schowku :-)

J.

Data: 2017-03-09 21:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE

[...]

Mozna stanąc pomiedzy barierkami, na srodku. Przeciez i tak stali na srodku, przy autach...

Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu
kierowcow zwolni na jego widok ? :-)
Kazdy normalny...

Sprawdzimy ? :-)

Ilu jest normalnych? Juz sie boje... ;-)

Mozna wlączyc awaryjki, przeciwmielne, cokolwiek co sprawi ze jest sie
widocznym z daleka jak sie w takim miejscu stoi.

Myslisz, ze ktos odrozni przeciwmgielne od pozycyjnych ?

Nie chodzi o odroznienie a o wczesniejsze zauwazenie a przeciwmgielne swieca mocniej .

Awaryjki to oczywiscie znakomity pomysl, ale ... jak widac - za zakretem stali i barierka zaslaniala.

Koguta na dach, blyskowego, zeby w dzien byl widoczny ... przyznac sie, kto ma w schowku :-)

:)
Nawet borowcy nie włączaja... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-03-09 22:21:14
Autor: 007
autostrady w PL i DE
Budzik w <news:XnsA733DF1CCE90Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

Koguta na dach, blyskowego, zeby w dzien byl widoczny ... przyznac sie, kto ma w schowku :-)

:)
Nawet borowcy nie włączaja... ;-P

Ty sie zając nie śmiej, ale dzisiaj Policjanty stały i łapały na radar...
Stały na chodniku przy przystanku -- miały włączone koguty świetlne, tyle,
że widać je było dopiero w lusterku wstecznym, bo włączyli tylko te przy
grilu. Te na górze przeciez  byłyby widoczne z daleka i nic by nie
ustrzelili..

Kolejne miszcze policyjne w deszczu jechały na "dziennych", z tyłu nie miały
żadnego oświetlenia -- ale miały antene CB i dostały pytanie dlaczego
drogówka nie przestrzega... Szybko sie przełączyli na "mijania"
--
'Tom N'

Data: 2017-03-09 20:23:50
Autor: kriters
autostrady w PL i DE
On 2017-03-09 19:59, J.F. wrote:

[...]

Mnie raczej też nie. Nie mówili mi też, że jak się robi ciemno i pada deszcz to się nie jeździ na tych
diodkach z przodu.

Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
5 minut ? :-)
No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.

Data: 2017-03-09 20:39:37
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
On 2017-03-09 19:59, J.F. wrote:
Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
5 minut ? :-)
No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.

A co za roznica, czy w garazu, czy rozwalony gdzies na drodze ?

Za to jak lezy bezpiecznie w aucie, to nie bedzie trzeba drugiego kupowac :-)

J.

Data: 2017-03-09 21:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE

No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.

A co za roznica, czy w garazu, czy rozwalony gdzies na drodze ?

Za to jak lezy bezpiecznie w aucie, to nie bedzie trzeba drugiego kupowac :-)

Najwyzej drugie auto...

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2017-03-10 01:28:16
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Dnia Thu, 9 Mar 2017 21:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Drugie auto i tak cie nie minie, jesli po chwili trojkat wystawiony
przestanie istniec :-)

J.

Data: 2017-03-10 22:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE

[...]

Mimo wszystko wole zaryzykowac zepsucie trójkąta ...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-03-09 20:50:40
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
5 minut ? :-)

Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do myślenia.

Data: 2017-03-09 20:59:07
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9sbm8$apv$1@node1.news.atman.pl...
Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
5 minut ? :-)

Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do myślenia.

Myslisz, ze tak szybko zauwazysz ?
I ze od razu, bez zastanowienia, zdejmiesz noge z gazu ?

J.

Data: 2017-03-09 21:07:23
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do myślenia.

Myslisz, ze tak szybko zauwazysz ?
I ze od razu, bez zastanowienia, zdejmiesz noge z gazu ?

Zauważę raczej szybko, jak każdą anomalię na drodze. Ale czy od razu zrozumiem o co chodzi, nie wiem. Mam nadzieję, że chociażby w podświadomości jakieś ostrzeżenie się włączy. A to oznacza szybszą reakcję w razie czego.

Piotr

Data: 2017-03-09 21:17:16
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9sclj$bqv$1@node1.news.atman.pl...
Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do myślenia.
Myslisz, ze tak szybko zauwazysz ?
I ze od razu, bez zastanowienia, zdejmiesz noge z gazu ?

Zauważę raczej szybko, jak każdą anomalię na drodze.

Male kawalki beda :-)

Ale czy od razu zrozumiem o co chodzi, nie wiem. Mam nadzieję, że chociażby w podświadomości jakieś ostrzeżenie się włączy. A to oznacza szybszą reakcję w razie czego.

Albo sie skupisz na kawalkach i przeoczysz glowne zagrozenie. :-)

Tymczasem szybko jadac mozna miec 50m/s.
Ale po co 180 - przy 120 tez zabraknie drogi hamowania :-)

J.

Data: 2017-03-09 15:13:45
Autor: Shrek
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 15:00, Budzik pisze:

Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie
uzyłes klaksonu :)

NIe wiem jak u ciebie, ale ja mam z klaksonem ten problem, że nie używam. Najpierw zajmuję się wyprowadzeniem sytuacji, a potem.... to już po zawodach. Można proforma krótko "piknąć" jakby "sprawca" sprawiał wrażenie że nie wie że coś zmajstrował. Na ogół wie, więc nie ma sensu.

Shrek

Data: 2017-03-09 15:50:23
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
On 2017-03-09 15:13, Shrek wrote:
[...]

Też nie mam odruchu najpierw wciskać klakson - z tego samego powodu. Może to przez brak podzielności uwagi )))

Z tym, że czasami klakson może pomóc jako jedyna reakcja - np, jak ktoś przez roztargnięcie próbuje zajechać drogę.

Data: 2017-03-09 15:57:01
Autor: Shrek
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 15:50, Uncle Pete pisze:

Z tym, że czasami klakson może pomóc jako jedyna reakcja - np, jak ktoś
przez roztargnięcie próbuje zajechać drogę.

Może - ale to wtedy jak jest dużo czasu. Inaczej najpierw hebale, a potem to już po zawodach.

Shrek

Data: 2017-03-09 16:00:41
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani
nawet nie uzyłes klaksonu :)

NIe wiem jak u ciebie, ale ja mam z klaksonem ten problem, że nie używam.

Ja mam geny turka :)

Najpierw zajmuję się wyprowadzeniem sytuacji, a potem.... to
już po zawodach.

Znalazłby się odpowiedni moment :)

Można proforma krótko "piknąć" jakby "sprawca"
sprawiał wrażenie że nie wie że coś zmajstrował. Na ogół wie, więc nie
ma sensu.
Ci ewidentnie nie wiedzieli...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2017-03-09 15:47:04
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie
uzyłes klaksonu :)

Nagranie jest moje. Jakoś nie nauczyłem się jako pierwszej reakcji używać klaksonu, najpierw myślę o wybrnięciu. Zresztą w tym przypadku klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem, czy mogę uciec na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc puściłem hamulec i zjechałem na niego.

Data: 2017-03-09 10:25:31
Autor: sczygiel
autostrady w PL i DE
W dniu czwartek, 9 marca 2017 15:46:58 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]

Nagranie jest moje. Jakoś nie nauczyłem się jako pierwszej reakcji używać klaksonu, najpierw myślę o wybrnięciu. Zresztą w tym przypadku klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem, czy mogę uciec na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc puściłem hamulec i zjechałem na niego.

Klakson pozwala tym w których przywalisz mieć szanse uciec. 2-3 sekundy to nie tak mało czasu i te 2-3 metry moga uratowac zycie albo kręgosłup.

Ale tamtym debilom to w sumie nie ma co ratować. Debile i tyle...

Data: 2017-03-09 19:56:02
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik  szcygiel napisał w wiadomości grup
> [...]

Ale tamtym debilom to w sumie nie ma co ratować. Debile i tyle...

Ale nie tylko tamtych debili ratujesz, takze siebie przed grozaca wysoka kara.

I nawet jesli w praktyce kara bedzie niewielka, to sie ratujesz przed wydatkami na adwokata :-)

J.

Data: 2017-03-09 16:00:41
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
[...]

Bez watpienia zareagowałes profesjonalnie :)

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2017-03-09 17:28:20
Autor: Uncle Pete
autostrady w PL i DE
Bez watpienia zareagowałes profesjonalnie :)

Nieprofesjonalnymi reakcjami nie chwalę się na Youtubie ;) Jak byłem dwa razy w rowie na własne życzenie, czy rozwaliłem dwie felgi najeżdżając na krawężnik )))

Swoją drogą boję się takich nieprzećwiczonych sytuacji, nie mam gwarancji, że odruchowo zawsze zareaguję prawidłowo. Jedno z wylądowań w rowie było właśnie takie...

Data: 2017-03-09 19:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
[...]

To ja mam tylko jeden rów i jeden kraweznik.
Ale to juz ładnych pare lat temu, jak byłem jeszcze piekny, mlody i głupi. :)

Data: 2017-03-09 18:03:03
Autor: PiteR
autostrady w PL i DE
na  ** p.m.s **  Uncle Pete pisze tak:

[...]

Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

--
slow down school ahead

Data: 2017-03-09 19:22:45
Autor: Shrek
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 19:03, PiteR pisze:

[...]

A ja ci powiem z praktyki że bym dał po heblach a potem na abesie odbił. I to niezależnie od tego czy byłoby pusto na prawym czy nie. Być może spojrzałbym w lusteko, ale odruchy byłyby pierwsze.

Już raz taką sytuację przeżyłem, więc nie będę zgrywał kozaka - zadziałały odruchy i miałem po prostu farta.

Shrek

Data: 2017-03-09 22:07:34
Autor: PiteR
autostrady w PL i DE
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Nie odbiłbym bez patrzenia na wielopasmowej. Juz tak zrobiłem. Popatrzyłem, oczywiście był samochód jak na złość i wybrałem walnięcie przodem. Wyszło na pewno taniej. Sam naprawiłem.

--
Piter

slow down school ahead

Data: 2017-03-09 23:13:39
Autor: Shrek
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 23:07, PiteR pisze:

[...]

Ja też bym nie odbijał bez sprawdzenia w lusterku. Ale jak przyszło co do czego to odbiłem;) Naturę ciężko oszukać.

Shrek

Data: 2017-03-09 22:33:02
Autor: PiteR
autostrady w PL i DE
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

To prawda. Moja natura mi każe popatrzeć ;)

--
Piter

slow down school ahead

Data: 2017-03-10 10:44:55
Autor: radekp@konto.pl
autostrady w PL i DE
Thu, 09 Mar 2017 18:03:03 GMT, w <XnsA733B79FCACFDdayrider@localhost.net>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

Data: 2017-03-10 10:55:59
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
Thu, 09 Mar 2017 18:03:03 PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):
[...]

Znam te bol ... ale czasem klakson jednak jest potrzebny, a tu go, ****, nie ma ...

J.

Data: 2017-03-10 12:31:52
Autor: miumiu
autostrady w PL i DE

Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

Znam ten bol ;) U mnie to samo, w kierunkowskazie i dwa przyciski na kierownicy. Te na kierownicy ciezko sie wciskaja wiec ich nie uzywam, a ten w kierunkowskazie wcisniety w panice, w silnym stresie typu "gdzie jest kur...wa ten klakson"  w wiekszosci przypadkow powoduje jeszcze wlaczenie kierunkowskazu, albo długich :)

Data: 2017-03-10 22:00:39
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
[...]

To pol biedy ze niewycieraczek :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-03-10 22:00:40
Autor: Budzik
autostrady w PL i DE
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Renault? Ci to maja pomysły...

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2017-03-13 09:26:30
Autor: miumiu
autostrady w PL i DE

Renault? Ci to maja pomysły...

Moje renault do tego jeszcze gada po niemiecku, to dopiero wynalazek ;)

Data: 2017-03-11 00:59:31
Autor: re
autostrady w PL i DE

Użytkownik  ra...

[...]

-- -
:-) Się chyba da nauczyć jak kierunkowskazów.

Data: 2017-03-11 06:55:44
Autor: przemek.jedrzejczak
autostrady w PL i DE
http://m.bild.de/regional/bremen/unfaelle/drei-tote-bei-unfall-50800878.bildMobile.html

Mietek pewnie wolno nie jechał do tego pechowcy nie zdążyli uciec i już 3 ofiary śmiertelne ...

Data: 2017-03-09 19:44:55
Autor: kriters
autostrady w PL i DE
On 2017-03-09 10:12, miumiu wrote:
U?ytkownik "Heraklit" <tales@hot.pl> napisa? w wiadomo?ci
Czy na autostradach jest dozwolona wymiana ko?a? Je?eli tak, to trzeba
poczekaae na s?u?by, by zabezpieczy?y czy mo?na przyst?piae do wymiany od
razu nie czekaj?c?

[...]
W nocy przynajmniej ruch jest mniejszy. A w dzień, przy tirach śmigających w odległości
metra, jest to wyjątkowo zabawne.

Data: 2017-03-09 12:19:28
Autor: LordBluzg(R)
autostrady w PL i DE
W dniu 2017-03-09 o 09:51, Heraklit pisze:
Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

Zmienić i to szybko. Statystyki podają, ze najwięcej dochodzi do kolizji pojazdów stojących na poboczu.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-09 17:19:10
Autor: LEPEK
autostrady w PL i DE
W dniu 09.03.2017 o 12:19, LordBluzg(R) pisze:

Zmienić i to szybko. Statystyki podają, ze najwięcej dochodzi do kolizji
pojazdów stojących na poboczu.

Podasz te statystyki? Chętnie bym zerknął.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-03-09 20:54:38
Autor: LordBluzg(R)
autostrady w PL i DE
W dniu 2017-03-09 o 17:19, LEPEK pisze:
W dniu 09.03.2017 o 12:19, LordBluzg(R) pisze:

Zmienić i to szybko. Statystyki podają, ze najwięcej dochodzi do kolizji
pojazdów stojących na poboczu.

Podasz te statystyki? Chętnie bym zerknął.

Było dzisiaj ładnie na Onecie ale link mi uciekł :( Tutaj masz trochę
http://www.polskatimes.pl/motofakty/na-drogach/a/najczestsze-przyczyny-wypadkow-w-polsce,11493111/

Resztę znajdziesz (szczegóły o autostradach)
https://www.gddkia.gov.pl/pl/1232/wypadki-na-drogach-krajowych

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-09 21:29:00
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9sbvs$fhg$1@mx1.internetia.pl...
[...]

I gdzie tam masz kategorie "najechanie na pojazd stojacy na poboczu" ?

J.

Data: 2017-03-09 22:40:27
Autor: 007
autostrady w PL i DE
J.F. w <news:58c1bb10$0$5161$65785112news.neostrada.pl>:

Resztę znajdziesz (szczegóły o autostradach)
https://www.gddkia.gov.pl/pl/1232/wypadki-na-drogach-krajowych

I gdzie tam masz kategorie "najechanie na pojazd stojacy na poboczu" ?

Masz za to kategorie wymijanie i omijanie (i procenty)...

Wygrywa w % jazda bez wymaganego oświetlenia...

Brawo Wy!

--
'Tom N'

Data: 2017-03-09 23:55:06
Autor: LordBluzg(R)
autostrady w PL i DE
"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:58c1bb10$0$5161$65785112news.neostrada.pl

[...]

Jak przestaniesz stawiać spację pomiędzy pytajnikiem, to może Ci odpowiem.

Wiesz doskonale że mnie to drażni a robisz to specjalnie...no chyba że masz megaautomat, który robi to za Ciebie :)
....to go wyłącz na zawsze/ale nie zmienia o faktu, że włączyłeś go złośliwie :)

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-03-10 01:25:08
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Dnia Thu, 9 Mar 2017 23:55:06 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
[...]

Przed dwukropkiem tez nie powinienes stawiac spacji :-P

...to go wyłącz na zawsze/ale nie zmienia o faktu, że włączyłeś go złośliwie :)

za po trzykropku powinienes :-P

J.

Data: 2017-03-10 01:32:52
Autor: LordBluzg(R)
autostrady w PL i DE
W dniu 2017-03-10 o 01:25, J.F. pisze:
[...]

Gdzie tutaj widzisz dwukropek? Tylko nie kombinuj że ":(" to nie emotka bo ci jebnę :]

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-10 11:04:44
Autor: J.F.
autostrady w PL i DE
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9ss94$1gg$1@mx1.internetia.pl...
[...]

To potraktuj moj pytajnik jako emotke :-P

J.

Data: 2017-03-10 12:36:51
Autor: LordBluzg(R)
autostrady w PL i DE
W dniu 2017-03-10 o 11:04, J.F. pisze:

[...]

To jeszcze zrób, żeby się pytajnik wyświetlał jak emota.

P.S.
Mam lepszy czytnik: www.ognik.com/emota.jpg i tak wyświetla mi emotki :)
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-09 20:52:28
Autor: Tomasz Gorbaczuk
autostrady w PL i DE
W dniu .03.2017 o 09:51 Heraklit <tales@hot.pl> pisze:

Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

Z tego co pamiętam wszelkie naprawy na autostradach i parkingach  autostradowych  w Niemczech przez kierowców są zabronione. Wolno Ci  dojechać do zatoki, zadzwonić na 112 i ewakuować się za bariery.  Samodzielnej wymiany koła bez zabezpieczenia w postaci pojazdu serwisu z  zajebistymi migającymi strzałkami bym raczej nie ryzykował (nawet jak  dopuszczalne to jest w przepisach).

TG

Data: 2017-03-09 23:47:41
Autor: przemek.jedrzejczak
autostrady w PL i DE
Zabezpieczyć pojazd: trójkąt/awaryjne i spierdalac za barierkę celem wezwania pomocy Wersja dla nieśmiertelnych i inteligentnych inaczej: położyć się i zmienić kiszke ;-)
http://www.bild.de/auto/service/autopanne/autobahn-panne-richtiges-verhalten-37440434.bild.html
Raz trafilem na wypadek na A1 na szczęście jechalem 140 km/h i jakaś dobra dusza machała kamizelka odblaskowa na lewym i dało radę zareagowac.

Data: 2017-04-01 12:29:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
autostrady w PL i DE
Hello Heraklit,

Thursday, March 9, 2017, 9:51:41 AM, you wrote:

Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

Prawo jazdy za kury dostałeś?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2017-04-03 19:22:57
Autor: Tomasz Gorbaczuk
autostrady w PL i DE
W dniu .04.2017 o 12:29 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  pisze:

Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
razu nie czekając?

Prawo jazdy za kury dostałeś?

A Ciebie na kursie uczyli przepisów obowiązujących we Francji czy w  Niemczech? - co to za elitarna szkoła była?

TG

autostrady w PL i DE