ava.szybowce - całkiem wyłączone?

Data: 2013-02-08 14:13:10
Autor: newsman
ava.szybowce - całkiem wyłączone?
Witam,

Od jakiegoś czasu nie działa mi serwer ava. Czy orientuje się ktoś, czy to awaria, czy też świadome wyłączenie? Czy może adres się tylko zmienił? Wiem, że było tam trochę kwasów, szczególnie dyskusje z niejakim "zdrowymrozsadkiem", które kończyły się pyskówkami, ale było też można dużo ciekawych rzeczy się dowiedzieć, istotnych dla młodego szybownika. Szkoda wielka, jeśli to umarło.

Pozdr

Data: 2013-02-08 14:36:48
Autor: /dev/SU45
[...]

To świadome wyłączenie, mogło mieć to związek ze znikaniem tematów o ośrodku Vent coś tam? Bo głównie o tym były dyskusje na koniec. Szkoda, pisali że chcą otworzyć jakieś forum logowane HTMLowe, no ale na szczęście jest pl.rec.lotnictwo, może to szansa by nie było tylko o brzozie smoleńskiej :)

ava.szybowce - całkiem wyłączone?