avast

Data: 2019-10-06 22:34:46
Autor: Jacek G.
avast
Data: 2019-10-06 22:36:09
Autor: Jacek G.
avast
W dniu 2019-10-06 o 22:34, Jacek G. pisze:
Sory, to pomyłka
--
Jacek G.

Data: 2019-10-06 13:41:30
Autor: andrzej.ozieblo
avast
W dniu niedziela, 6 października 2019 22:36:09 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:

Jacku, BTW używasz avasta? Ja w Windows 7 zawsze instalowałem i byłem dość zadowolony, ale w Windows 10 się zastanawiam. Podobno antywirusy w samym Windows 10 są już dość dobre.

Data: 2019-10-06 23:11:34
Autor: Jacek G.
avast
W dniu niedziela, 6 października 2019 22:41:32 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
> [...]

Jacku, BTW używasz avasta? Ja w Windows 7 zawsze instalowałem i byłem dość zadowolony, ale w Windows 10 się zastanawiam. Podobno antywirusy w samym Windows 10 są już dość dobre.

8-kę mam. Ktoś mnie prosił o link. Byłem ustawiony w Thunderbirdzie na grupie i przez pomyłkę poszło na grupę zamiast do adresata.
--
Jacek G.

Data: 2019-10-07 14:31:06
Autor: Ignac
avast
W10 z Avast-em chodzi bezproblemowo.

Data: 2019-10-07 23:59:34
Autor: z
avast
W dniu 2019-10-07 o 23:31, Ignac pisze:
W10 z Avast-em chodzi bezproblemowo.

I przed czym to chroni?

Data: 2019-10-08 03:29:45
Autor: andrzej.ozieblo
avast
W dniu poniedziałek, 7 października 2019 23:59:36 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-10-07 o 23:31, Ignac pisze:
> W10 z Avast-em chodzi bezproblemowo.
> I przed czym to chroni?

Taki dość skuteczny antywirus. Ze 2-3 razy mnie obronił, gdy włożyłem jakiegoś pendrive'a lub wszedłem na stronę z jakimś wirusem. Avast jest niezły i nie bardzo obciąża komputer. Obecnie w Windows 10 wbudowane są podobno niezłe mechanizmy antywirusowe.

Data: 2019-10-08 08:47:58
Autor: Ignac
avast
Andrzej ci odpowiedział. Nie chce mówić truizmów, ale chroni przed wszystkim: wirusami, fauszywymi stronami, złośliwym śledzeniem, pilnuje aktualizacji softu. Zaistaluj sobie Avast free. Od kilku lat wogóle nie robię kopi zapasowych systemu.

Data: 2019-10-08 08:51:31
Autor: Ignac
avast
Tylko pobież oryginalny ze strony avasta!

Data: 2019-10-08 18:54:35
Autor: z
avast
W dniu 2019-10-08 o 17:51, Ignac pisze:
Tylko pobież oryginalny ze strony avasta!

No dobra. Przyznam się. Używałem Avasta chyba z 10-15 lat temu.
Z wiekiem coraz mniej i mniej aż doszedłem do tego pytania. ;-)

Uważam że dodatkowy antywirus tylko bruździ i przeszkadza w pracy (ostatnio mam w pracy AVG użesz ku... jakie to badziewie)

A do ochrony mam mózg. Fakt po tylu latach używania człowiek dochodzi do pewnych wniosków które nie muszą być zgodne z aktualną modą czy propagandą marketingową ;-)

avast