avensis'99 skrzypi

Data: 2009-04-18 21:55:20
Autor: franz
avensis'99 skrzypi
Mlody pisze:
W pogodne dni skrzypi mi okno od strony kierowcy podczas otwierania i
zamykania. I to strasznie. Jak zdjac tapicerke aby posamarowac mechanizmy? i
czym najlepiej posmarowac ? WD40 moze byc?

No i skrzypi mi kierownica. I to podwojnie :(
Raz to delikatne skrzypienie w srodkowej czesci. tu wydaje mi sie ze psikne
wd40 na przegubie i zalatwi to sprawe. tak ... ?
A drugie to bardziej trzeszczenie niz skrzypienie ;) I to pochodzi juz z
zewnatrz (kolumna kierownicza ?) Najczesciej dzieje sie to kiedy samochod
porusza sie bardzo wolno (czyli parkowanie zawracanie etc). jak temu
zaradzic ?

bede wdzieczny za podpowiedzi :)

kup sobie punto.... ;)

przepraszam nie moglem sie powstrzymac... :>

pozdr,
--
fumfel

avensis'99 skrzypi