avi+avi->avi czym?

Data: 2011-02-04 14:06:38
Autor: AGA
avi+avi->avi czym?
Witam!

Jakim darmowym programem można połączyć
2 części filmu, każdy w formacie .avi, tak żeby
całość też była w formacie .avi?
Próbowałam zrobić to przy pomocy Windows
Movie Makera, ale wynik jest w postaci .wmv.

Pozdrawiam
AGA

Data: 2011-02-04 15:41:26
Autor: Marx
avi+avi->avi czym?
On 04.02.2011 14:06, AGA wrote:
[...]

avi to tylko kontener - radzi sobie z nim np VirtualDub.
Pytanie jakim kodekiem skompresowane są strumienie w środku...
Marx

Data: 2011-02-04 19:51:17
Autor: AGA
avi+avi->avi czym?
Jakim darmowym programem można połączyć
2 części filmu, każdy w formacie .avi, tak żeby
całość też była w formacie .avi?
Próbowałam zrobić to przy pomocy Windows
Movie Makera, ale wynik jest w postaci .wmv.

Dzięki za odpowiedź.
avi to tylko kontener - radzi sobie z nim np VirtualDub.
A coś prostszego?
Ta całość ma być tylko dla mnie do oglądania na odtwarzaczu DVD.
Pytanie jakim kodekiem skompresowane są strumienie w środku...
A jak to mogę sprawdzić?

Pozdrawiam
AGA

Data: 2011-02-22 20:33:50
Autor: nom
avi+avi->avi czym?

Użytkownik "AGA" <AGAGA@AGAGA.pl> napisał w wiadomości news:4d4bf9df$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Witam!

Jakim darmowym programem można połączyć
2 części filmu, każdy w formacie .avi, tak żeby
całość też była w formacie .avi?
http://www.freevideojoiner.com/

avi+avi->avi czym?