avid juicy seven- problem

Data: 2009-06-17 14:31:08
Autor: Strielok
avid juicy seven- problem
Witam

    Posiadam te hample, działają zaj.... wszystko ok, tylko po ostatnim wypadzie w góry, prawa klamka coś dziwnie odskakuje, nie odskakuje nagle. Przez ułamek sekundy czuc, tak jak by ktoś ją przykleił gumą do kierownicy i doiepro wraca do swej pierwotnej pozycji nie dzieje sie to tak dnamicznie jak np. w modelu juicy five u brata. Czy może to być efekt zapowietrzenia? jak nie to co innego?

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-06-17 05:39:09
Autor: player
avid juicy seven- problem
On 17 Cze, 14:31, "Strielok" <maciej.tr...@wp.pl> wrote:
[...]

Witaj
Zapowietrzenie raczej nie bo wtedy to masz mięką klamkę

--
pozdro
jay

Data: 2009-06-17 05:58:03
Autor: gooral
avid juicy seven- problem
On 17 Cze, 13:31, "Strielok" <maciej.tr...@wp.pl> wrote:
Witam

hmm starly ci sie klocki z lekkim "zebem" kory haczy o zewn krawedz
tarczy? choc sadzac po ksztalcie tarczy i to by byo ciezkie...
zobacz w roznych miejscach tarczy bez ruszania roweru z miejsca.
ew moze zajrzec w zaciski i dmuchnac np sprezonym powietrzem?

Data: 2009-06-17 15:01:04
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:6d853b80-5187-470b-822f-672fb2975f7fy9g2000yqg.googlegroups.com...

ew moze zajrzec w zaciski i dmuchnac np sprezonym powietrzem?

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac. Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc dokladnie.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obnizyc amortyzator.

Data: 2009-06-17 09:50:04
Autor: gooral
avid juicy seven- problem
On 17 Cze, 14:01, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Uzytkownik "gooral" <plmar...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:6d853b80-5187-470b-822f-672fb2975f7fy9g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac.
Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc

to jeszcze bym klocki wyjal.. ;)

Data: 2009-06-17 19:05:03
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:7ec90451-1f6d-4124-9dbd-d4458ac1bebfh11g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac.
Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc

No powiem szczerze, ze nie wpadlem na to iz ktos pomysli zeby myc wszystko razem ale fakt, trzeba najpierw wyjac klocki :)

Data: 2009-06-17 19:08:57
Autor: budfox
avid juicy seven- problem
kml pisze:

No powiem szczerze, ze nie wpadlem na to iz ktos pomysli zeby myc wszystko razem ale fakt, trzeba najpierw wyjac klocki :)

a ja myślę, że dało by sie wymyć tłoczki, bez zapowietrzenia systemu, z rozkręceniem zacisku, bez wyjęcia klocków

Data: 2009-06-17 19:26:33
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Użytkownik "budfox" <budfox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1b7v9$8hk$2news.onet.pl...
kml pisze:

[...]

Zdaje się, że lada dzień są castingi do "Mam talent" - idź bo zmarnujesz się na preclu.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-17 06:59:42
Autor: Marcin Kuthan
avid juicy seven- problem
[...]

Hej

A jak w tym momencie poruszają się tłoczki? Rozumiem że też mają to
opóźnienie?

Ja ostatnio mam coś podobnego (też J7), jeden tłoczek porusza się
wolniej i w mniejszym zakresie niż drugi. Efekt taki że klamka wolniej
wraca. Na razie nie mam czasu wpaść do serwisu więc nie wiem dokładnie
co jest nie tak. Może za mało DOT-a albo brud blokuje tłoczek? Hample
mam od niedawna więc i doświadczeń mało :-(

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-17 18:39:02
Autor: Strielok
avid juicy seven- problem

A jak w tym momencie poruszają się tłoczki? Rozumiem że też mają to
opóźnienie?

Właśnie nie widze by cos tam haczyło i wracają normlnie, hmm dziwne.
Poprostu umyje je dokładnie jak proponował kolega ,ale to nie dziś i napisze czy pomogło.

Pzdr
Maciek

Data: 2009-06-17 18:41:41
Autor: budfox
avid juicy seven- problem
Marcin Kuthan pisze:

[...]

Jestem niedoświaczonym użytkownikiem tarczówek, moje pierwsze J7 jadą ode mnie do roku, tak tytułem wstępu

Nie podoba mi się, że tak trudno wyjąć tego tłoczka, albo nie potrafię. Mój tak siedzi sobie i za mocno moim zdaniem wystaje, chciałbym go wyjąć i przeczyścić, prędzej czy później będę musiał, jak to zrobić?

Jak próbowałem to ułamałem jego kawałek, moim zdaniem trzeba złapać dobrze za ten dzyndzelek na środku jakimiś precyzyjnymi szczypcami i go wyjmę?

Data: 2009-06-17 09:54:29
Autor: gooral
avid juicy seven- problem

moje pierwsze J7 jadą
ode mnie do roku, tak tytułem wstępu

????

[...]

jakiego tloczka?

Jak próbowałem to ułamałem jego kawałek, moim zdaniem trzeba złapać
dobrze za ten dzyndzelek na środku jakimiś precyzyjnymi szczypcami i go
wyjmę?

masz na mysli klocki hamulcowe?
kurde mam j7, ale rower w pracy zostawilem a klockow jeszcze nie
wymienialem - lepiej rzuc okiem do instrukcji na ogol klocki sa
przytrzymywane przez jakis wihajster metalowy.

Data: 2009-06-17 18:56:24
Autor: budfox
avid juicy seven- problem
gooral pisze:

masz na mysli klocki hamulcowe?
kurde mam j7, ale rower w pracy zostawilem a klockow jeszcze nie
wymienialem - lepiej rzuc okiem do instrukcji na ogol klocki sa
przytrzymywane przez jakis wihajster metalowy.

od roku

mam na myśli tłoczka, nie klocka :)

Data: 2009-06-17 20:31:55
Autor: Solar
avid juicy seven- problem
budfox pisze:

Nie podoba mi się, że tak trudno wyjąć tego tłoczka, albo nie potrafię. Mój tak siedzi sobie i za mocno moim zdaniem wystaje, chciałbym go wyjąć i przeczyścić, prędzej czy później będę musiał, jak to zrobić?

ROTFL
Tłoczek ma się łatwo nie wyjmować - jego jedna uszczelka utrzymuje całe ciśnienie podczas hamowania. Chciałbyś go wyjmować palcami? :)

Jak próbowałem to ułamałem jego kawałek, moim zdaniem trzeba złapać dobrze za ten dzyndzelek na środku jakimiś precyzyjnymi szczypcami i go wyjmę?

To najszybsza droga do uszkodzenia tłoczka. Poszukaj w sieci - np. na hcfr jest opis czyszczenia Hayesów 9. Analogicznie możesz zrobić w Avidach.

"Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
                                     dr House

Data: 2009-06-17 20:11:27
Autor: Niewe
avid juicy seven- problem
Marcin Kuthan pisze:
Ja ostatnio mam coś podobnego (też J7), jeden tłoczek porusza się
wolniej i w mniejszym zakresie niż drugi.

Mam ten problem ustawicznie w Juicy 5. Chyba taka ich przypadłość.

Data: 2009-06-18 18:14:52
Autor: Strielok
avid juicy seven- problem

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:h1bbke$llk$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Marcin Kuthan pisze:
Ja ostatnio mam coś podobnego (też J7), jeden tłoczek porusza się
wolniej i w mniejszym zakresie niż drugi.

Mam ten problem ustawicznie. Chyba taka ich przypadłość.

Witam

Rozmawiałem dziś z kolegą, który jest, że tak powiem obyty w stych prawch dobrze.
Powiedział, że to normalne i z czasem minie, miał tak w formule ost cos podobnego w avidach i samo znikneło.

Pzdr
Maciek

Data: 2009-06-18 18:21:09
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Użytkownik "Strielok" <maciej.trlik@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1dpoa$cmc$1nemesis.news.neostrada.pl...

Rozmawiałem dziś z kolegą, który jest, że tak powiem obyty w stych prawch dobrze.
Powiedział, że to normalne i z czasem minie, miał tak w formule ost cos podobnego w avidach i samo znikneło.

A jak by nie chciało to trzeba to rozebrać, wyczyścić i ew posmarować tłoczek pastą do tłoczków i złożyć z powrotem do kupy.