avid juicy seven- problem

Data: 2009-06-17 05:58:03
Autor: gooral
avid juicy seven- problem
On 17 Cze, 13:31, "Strielok" <maciej.tr...@wp.pl> wrote:
Witam

hmm starly ci sie klocki z lekkim "zebem" kory haczy o zewn krawedz
tarczy? choc sadzac po ksztalcie tarczy i to by byo ciezkie...
zobacz w roznych miejscach tarczy bez ruszania roweru z miejsca.
ew moze zajrzec w zaciski i dmuchnac np sprezonym powietrzem?

Data: 2009-06-17 15:01:04
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:6d853b80-5187-470b-822f-672fb2975f7fy9g2000yqg.googlegroups.com...

ew moze zajrzec w zaciski i dmuchnac np sprezonym powietrzem?

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac. Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc dokladnie.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obnizyc amortyzator.

Data: 2009-06-17 09:50:04
Autor: gooral
avid juicy seven- problem
On 17 Cze, 14:01, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Uzytkownik "gooral" <plmar...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:6d853b80-5187-470b-822f-672fb2975f7fy9g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac.
Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc

to jeszcze bym klocki wyjal.. ;)

Data: 2009-06-17 19:05:03
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:7ec90451-1f6d-4124-9dbd-d4458ac1bebfh11g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Albo zdjac zacisk, wymyc w w wodzie z mydlem, wyplukac i dac mu wyschnac.
Oczywiscie BEZ uzycia myjki cisnieniowej etc, po prostu normalnie umyc

No powiem szczerze, ze nie wpadlem na to iz ktos pomysli zeby myc wszystko razem ale fakt, trzeba najpierw wyjac klocki :)

Data: 2009-06-17 19:08:57
Autor: budfox
avid juicy seven- problem
kml pisze:

No powiem szczerze, ze nie wpadlem na to iz ktos pomysli zeby myc wszystko razem ale fakt, trzeba najpierw wyjac klocki :)

a ja myślę, że dało by sie wymyć tłoczki, bez zapowietrzenia systemu, z rozkręceniem zacisku, bez wyjęcia klocków

Data: 2009-06-17 19:26:33
Autor: kml
avid juicy seven- problem

Użytkownik "budfox" <budfox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1b7v9$8hk$2news.onet.pl...
kml pisze:

[...]

Zdaje się, że lada dzień są castingi do "Mam talent" - idź bo zmarnujesz się na preclu.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

avid juicy seven- problem