avila, dostep do klawiatury podczas rozmowy

Data: 2011-02-16 16:34:59
Autor: jazdzig
avila, dostep do klawiatury podczas rozmowy
W tel. samsunga avila gsm (s5230g) po nawiązani połączenia tlf, gdy zgłosi się abonent, do którego dzwonię, nie ma dostępu do klawiatury. Bywa niekiedy, że po wybraniu numeru, włącza się automat, który mówi np. połączenie z serwisem, naciśnij 1, dział handlowy - naciśnij 1 itp. Ale na avili nie da się tego zrobić, na ekranie nie ma klawiatury i nie wiem, co zrobić, żeby pojawiła się klawiatura podczas rozmowy.

Rozmawiałem z serwisem Samsunga, ale tam facet nie może wybrać numeru z aparatu, który ma i cała jego pomoc sprowadza się do tego, żeby zresetować aparat, a jak nic z tego nie wyjdzie, to dać go do naprawy.

Czy ktoś z grupowiczów może mi pomóc? Jak wyświetlić klawiaturę podczas rozmowy telefonicznej w avili?

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

avila, dostep do klawiatury podczas rozmowy