awaria kart Raiffeisen - Tmobile

Data: 2013-12-30 09:31:45
Autor: cranou
awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Witam,

Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
Szkoda tylko, że nie poinformowali skoro znają problem.. niech klient i kasjerka próbują n-ty raz.
Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i reklamować o zwrot prowizji.

pozdrawiam,
kranu

Data: 2013-12-30 20:55:04
Autor: Marvin
W dniu 2013-12-30 18:31, cranou@gmail.com pisze:
[...]

Ten problem zafundowali klientom już przed świętami BN w ramach gwiazdkowego prezentu.

Karta nowa nie przyszła do dzisiaj, ani przeprosiny, ani słowo komentarza, nie mówiąc o jakimś zadość uczynieniu.

Pad jest trwały, a infolinia ściemnia o "chwilowych trudnościach".

Polbank Raiffaisen jest tym samym żałosną podróbą banku, która nie potrafi poradzić sobie z problemem inaczej jak chowając głowę w piasek i myśląc, że tej wypiętej gołej dupy nikt nie zauważy.

Pewnie mają tam takich speców od PR i "komunikacji" którzy im wytłumaczyli, że siedząc cicho przeczekają problem.

Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.

Marvin

Data: 2013-12-30 21:41:49
Autor: cef
Marvin wrote:

Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku?
Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu
ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.

I od tego karta zadziała?

Data: 2013-12-30 21:46:16
Autor: Marvin
W dniu 2013-12-30 21:41, cef pisze:
Marvin wrote:

[...]

A i owszem, bo taki gest oznacza że karta Polbanku poleciała do kosza.
:)

Data: 2013-12-30 20:57:31
Autor: J_K_K
[...]

Może ktoś jeszcze potwierdzić ?
Podobny post był ponad tydzień temu, przy czym moja działała normalnie.

Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i reklamować o zwrot prowizji.

Jeśli jest konto w PB / RF, to funkcyjność debetową uruchomić można było.
No i jakaś rezerwowa na takie okazje się przydaje ;)

Pzdr

JKK

-- -

Data: 2013-12-30 22:04:48
Autor: MarekZ
Użytkownik "J_K_K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l9sj7f$23s7$1@adenine.netfront.net...

Może ktoś jeszcze potwierdzić ?
Podobny post był ponad tydzień temu, przy czym moja działała normalnie.

Ja potwierdzam ogólne problemy z kartami Rajfiego. Z moich kart w trakcie świąt oraz 27 grudnia nie dało się dokonać żadnego przelewu. Infolinia nie była w stanie pomóc, choć początkowo twierdziła, że wprawdzie nie da się przez internet ale przez infolinię się da. Dziewczyna potrzymała mnie na telefonie około 10 minut po czym się poddała. W sobotę po południu dzwonią do mnie z banku, że już mogę wykonać te przelewy i jeszcze dziś one wyjdą z banku. Pytam się jakim cudem? No to się zmitygowali, zaczęli coś bredzić o tym, że może kontrahent ma rachunek w Rajfim. Ogólnie wrażenie mam złe.

Data: 2013-12-30 23:47:01
Autor: Waldek
W dniu 2013-12-30 22:04, MarekZ pisze:
[...]

Ja tez potwierdzam, ponoc pierwsza partie kart juz wyslali
ale jest tego sporo wiec pewnie produkcja im troche czasu zajmie

Potwierdzam tez uzyskane info ze mozna wyplacic sobie kase na zakupy
np. w Oddziale i zlozyc wniosek o anulowanie wynikajacych z tego tantiemow.
- o bankomacie nic mi nie wspominano.

Pozdro

Data: 2014-01-01 16:44:33
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 Dec 2013 22:04:48 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Też mnie to dziwi ale muszę przyznać, że w starym, było nie było, Półbanku jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacji było o wiele lepiej niż teraz po mariażu.

Xenocide

awaria kart Raiffeisen - Tmobile