awaria kart Raiffeisen - Tmobile

Data: 2013-12-30 20:55:04
Autor: Marvin
awaria kart Raiffeisen - Tmobile
W dniu 2013-12-30 18:31, cranou@gmail.com pisze:
Witam,

Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
Szkoda tylko, że nie poinformowali skoro znają problem.. niech klient i kasjerka próbują n-ty raz.
Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i reklamować o zwrot prowizji.

pozdrawiam,
kranu

Ten problem zafundowali klientom już przed świętami BN w ramach gwiazdkowego prezentu.

Karta nowa nie przyszła do dzisiaj, ani przeprosiny, ani słowo komentarza, nie mówiąc o jakimś zadość uczynieniu.

Pad jest trwały, a infolinia ściemnia o "chwilowych trudnościach".

Polbank Raiffaisen jest tym samym żałosną podróbą banku, która nie potrafi poradzić sobie z problemem inaczej jak chowając głowę w piasek i myśląc, że tej wypiętej gołej dupy nikt nie zauważy.

Pewnie mają tam takich speców od PR i "komunikacji" którzy im wytłumaczyli, że siedząc cicho przeczekają problem.

Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.

Marvin

Data: 2013-12-30 21:41:49
Autor: cef
Marvin wrote:

Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku?
Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu
ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.

I od tego karta zadziała?

Data: 2013-12-30 21:46:16
Autor: Marvin
W dniu 2013-12-30 21:41, cef pisze:
Marvin wrote:

[...]

A i owszem, bo taki gest oznacza że karta Polbanku poleciała do kosza.
:)

awaria kart Raiffeisen - Tmobile