awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013

Data: 2013-08-09 00:35:37
Autor: az.anonim
awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013
Wygląda na to, że przelewy24 znowu leżą... Na ich stronie oczywiście cisza.

Rzadko z tego pośrednika korzystam ale wydaje się że to większa amatorka niż czasami działający blue-cash. Tzn nawet jak już przelewy24 działały to ponad połowa moich transakcji kończyła się niepowodzeniem i często zawieszeniem całej transakcji na długi czas.

Prawdopodobnie integracja tego czegoś ze sklepami jest lekko upośledzona i często ewentualne błędy nie są rozpoznawane przez sklepy przez co trzeba >mailowo< zgłaszać problemy do przelewy24 z prośbą o odblokowanie!

Z PayU korzystam zdecydowanie częściej i jakoś dziwnie się składa że takich problemów nigdy nie miałem. A dzięki awarii systemu przelewy24 od wczoraj nie mogę zapłacić w 3 sklepach w których zrobiłem zakupy...

Data: 2013-08-09 16:59:09
Autor: Pawel U.

Użytkownik "az.anonim"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6e226907-a7b3-49f4-88ff-7f9469e7e5af@googlegroups.com...

[...]

Te Przelewy24 (Dialcom) leżały ale tylko na niekorzyść klienta - z zabraniem kasy z konta nie mieli żadnego problemu i zrobili to natychmiast. A na doładowanie z T-Mobile czekałem ponad 20 godzin. Już miałem napisaną reklamację nawet.
Będę unikał ich w przyszłości. Szybciej i pewniej bez pośredników.

Paweł

awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013