awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty

Data: 2015-06-11 09:33:08
Autor: az.anonim
awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty
Skuszony moneybackiem wróciłem do BPH po traumatyzujących przezyciach związanych z pluginami przeglądarkowymi do podpisywania transakcji, które przestawały działać po aktualizacji przeglądarki.

Przeszli najwyraźniej na system SMSowy. Do tego stopnia że kod PIN do nowej karty również wysyłany jest SMSowo. Super - problem tylko jest taki, że mają awarię i kolejny dzień nie mogę aktywować karty. Czyli stary, nie-tak-dobry, BPH...

Data: 2015-06-11 21:49:56
Autor: Robert Tomasik
W dniu 11-06-15 o 18:33, az.anonim pisze:
[...]

BPH na kody SMS-owe przeszedł już bardzo dawno. Jak dotąd nie stwierdziłem większych problemów z tym systemem. Może warto po prostu wysłać im jakiegoś SMS-a albo zadzwonić na infolinię, bo podejrzewam, że to może być jednorazowy problem.

Data: 2015-06-11 14:18:16
Autor: az.anonim
awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty
Zgłaszane, stąd wiem że mają większą awarię bo sami przyznali..  Dotyczy tylko wygenerowania kodu PIN, nie dotyczy pozostałych transakcji.

Data: 2015-06-12 01:09:28
Autor: Robert Tomasik
W dniu 11-06-15 o 23:18, az.anonim pisze:
Zgłaszane, stąd wiem że mają większą awarię bo sami przyznali.

Dotyczy tylko wygenerowania kodu PIN, nie dotyczy pozostałych transakcji.

Śmiem podejrzewać, że te PIN-y są generowane przez zewnętrzną firmę dostarczającą im karty.

awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty