awaria w ING

Data: 2012-05-04 18:41:25
Autor: mohonk
awaria w ING
Co¶ często ostatnio padaj± systemy bankowe (chyba klima siada w serwerowniach :))

ING nie działa.

Jestem tam od niedawna, ten typ tak często ma?

Wcze¶niej byłem w Aliorze i tam awarie były do¶ć często. Czyżbym trafił z deszczu pod rynnę?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-05-04 21:17:18
Autor: ETR
awaria w ING
W dniu 04.05.2012 20:41, mohonk pisze:
Coś często ostatnio padają systemy bankowe (chyba klima siada w serwerowniach
:))

ING nie działa.

Jestem tam od niedawna, ten typ tak często ma?

Wcześniej byłem w Aliorze i tam awarie były dość często. Czyżbym trafił z
deszczu pod rynnÄ™?

Pozdrawiam
mohonk

w ing rzadko ...ale jak padnie to leży jak ścierwo po 1-2h

ETR

--
www.przyciagnijwszystko.pl - prawo przyciÄ…gania - nagrania hipnotyczne
www.slimcoaching.pl - efektywne odchudzanie