awaryjne otwieranie escorta 1992

Data: 2009-12-16 15:15:11
Autor: sp9mrn
awaryjne otwieranie escorta 1992
Czy ktoś wie jak awaryjnie otworzyć klapę silnika escorta? zamki (na kluczyk) nie działają a z pilota niestety też się nie da, bo aku zdechł całkowicie.
zastanawiałem się nad podpięciem dodatkowego aku pod rozrusznik, ale bydlę stoi w błocie, więc chętnie bym uniknął tarzania się.
A może ktoś ma jakiś inny sposób

MAc

Data: 2009-12-16 15:17:14
Autor: Grejon
sp9mrn pisze:
[...]

Zamek od klapy bagażnika też?

MAc

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-12-16 17:36:05
Autor: karbar
Grejon pisze:
zamki (na
kluczyk) nie działają a z pilota niestety też się nie da, bo aku zdechł całkowicie.

Zamek od klapy bagażnika też?

Ten od klapy to przede wszystkim :) Na 3 znane mi escorty, wszystkie maja upieprzone zamki od klapy :D

pozdrawiam
karbar

Data: 2009-12-16 19:30:37
Autor: Grejon
karbar pisze:

Ten od klapy to przede wszystkim :) Na 3 znane mi escorty, wszystkie maja upieprzone zamki od klapy :D

Hm a właściwie dlaczego? Próba włamania czy niedbalstwo właściciela?

pozdrawiam
karbar

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-12-17 12:01:33
Autor: karbar
awaryjne otwieranie escorta 1992
Ten od klapy to przede wszystkim :) Na 3 znane mi escorty, wszystkie maja upieprzone zamki od klapy :D

Hm a właściwie dlaczego? Próba włamania czy niedbalstwo właściciela?

Oj. W pewnym momencie przestawały działać :)

Data: 2009-12-17 09:52:49
Autor: Bartek
Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgb2ea$282$1atlantis.news.neostrada.pl...
Grejon pisze:
[...]

a wystarczy sciagnac oslone plastikowa, przesmarowac.... rozruszac...;)

wiem... mama jezdzi fiestą. 11 letnią....

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-12-16 15:22:27
Autor: MadMan
Dnia Wed, 16 Dec 2009 15:15:11 +0100, sp9mrn napisał(a):

bydlę stoi w błocie, więc chętnie bym uniknął tarzania się.

Poczekaj jeszcze dzień, błoto zamarznie :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-16 15:32:27
Autor: Lewis
Użytkownik "sp9mrn" <sp9mrn@to.gmail.com> napisał w wiadomości news:hgaq1t$qqk$1news.onet.pl...
[...]

Masz zamontowany hak?
Możesz otworzyć drzwi kluczem?
Masz w środku gniazdo zapalniczki?

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2009-12-16 15:35:20
Autor: sp9mrn
awaryjne otwieranie escorta 1992
W dniu 2009-12-16 15:32, Lewis pisze:

Masz zamontowany hak?

nie, nie podłączę się
Możesz otworzyć drzwi kluczem?
nie, w tym cały problem. Klapa bagażnika bez zamka

Masz w środku gniazdo zapalniczki?
tak, ale się do niego nie mam jak dostać

(wiem, mogę jeszcze rozbić szybę - ok 150zł :-(

MAc

Data: 2009-12-16 15:41:10
Autor: Lewis
Użytkownik "sp9mrn" <sp9mrn@to.gmail.com> napisał w wiadomości news:hgar7n$u63$1news.onet.pl...
[...]

Możesz jeszcze odkręcić klosz tylnej lampy wyjąć żarówkę bądź ją rozbić jeśli wyjmuje się do środka i tam podać prąd...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2009-12-16 15:42:33
Autor: sp9mrn
W dniu 2009-12-16 15:41, Lewis pisze:

Możesz jeszcze odkręcić klosz tylnej lampy wyjąć żarówkę bądź ją rozbić
jeśli wyjmuje się do środka i tam podać prąd...

....który zatrzyma się na wyłączonym włączniku lamp...
elektryczne lusterka nie działają bez stacyjki - też kapa

obawiam się, że zostanie mi rozrusznik, ale nie chcę skończyć w łóżku na tydzień.

Ponoć jest prosty "knif" na otwieranie maski...

Cały czas dziękuję za idee

MAc

PS Łzy właścicielki może mnie jednak skłonią do położenia się pod spód

Data: 2009-12-16 15:44:54
Autor: Lewis
Użytkownik "Lewis" <lewisa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgarbn$urp$1news.onet.pl...
[...]

Hmm dopiero teraz zauważyłem ze klosz odkręca się od wewnątrz. może oświetlenie tablicy rejestracyjnej sie odkręca z zewnątrz?

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2009-12-17 06:09:38
Autor: peter
awaryjne otwieranie escorta 1992
(wiem, mogę jeszcze rozbić szybę - ok 150zł :-(

nie trzeba rozbijac. wystarczy wyjacz boczna tylna szybe bo jest na uszczelce a nie klejona.

Data: 2009-12-16 16:27:31
Autor: KJ Siła Słów
awaryjne otwieranie escorta 1992
Drut  pod uszczelke szyby.

Duza szansa ze urwiesz kable od centralnego zamka ale to chyba niezbyt duzy koszt.

Albo odginanie gornej krawedzi drzwi i drut.

KJ

Data: 2009-12-16 16:31:16
Autor: sp9mrn
awaryjne otwieranie escorta 1992
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Siła Słów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakieś szczegóły? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widziałem :-)

Data: 2009-12-16 18:00:29
Autor: Marcin
sp9mrn pisze:
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Siła Słów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakieś szczegóły? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widziałem :-)

jest na rapidshare paczuszka z instrukcją awaryjnego otwierania niektórych samochodów, z tego co pamietam to tak jakos kretynsko sie nazywala typu "jak sie wlamywac do roznych samochodow" czy jakos tak

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-12-16 10:01:06
Autor: Tomek Glowka
On 16 Gru, 18:00, Marcin <mar...@noserver.pl> wrote:
sp9mrn pisze:
> [...]
niektórych samochodów, z tego co pamietam to tak jakos kretynsko sie
nazywala typu "jak sie wlamywac do roznych samochodow"
Łał.

Nieważne. Bolec blokujący drzwi od środka ma* metalowy drut - cięgło w
kształcie "U", które musi ominąć od spodu otwartą szybę i łączyć się z
zamkiem przy klamce zewnętrznej. Demontuje się uszczelkę bocznej szyby
(podciąga, wygina, wyciąga; byle nie na chama, w każdym razie w
przypadku braku wprawy nie warto niczego wsuwać między tę usczelkę a
szyb,ę bo ten demontaż to chwila-moment i widać mniej więcej, co się
robi). Bierze się rączkę od bardzo dużej aluminiowej łyżki wazowej
(lub długi inny przyrząd - dłuższy niż wysokość szyby - posiadający
mniej więcej centymetrowy płaski haczyk). Łapie się tą rączką za "U"
od dołu, ciągnie się do góry i gotowe. Powinni tego uczyć na kursie na
prawo jazdy**.
Samochodów, które nie mają takiego bolca ruszającego się w pionie się
nie kupuje - albo nie rozładowuje się akumulatorów mając zepsute zamki
na kluczyk |-:

* No chyba, że to zostało zdemontowane w celach antywłamaniowych.
Wtedy zostaje zamek od maski, ale to się trzeba schylać /-:

pozdrawiam, tomek

PS. Wiem, mogłem na priv napisać, ale patrz **.

Data: 2009-12-17 01:15:39
Autor: MAc
W dniu 2009-12-16 19:01, Tomek Glowka pisze:

[...]

Dzięki, tam jest jakieś blokowanie przy wewnętrznej klamce a nie bolcem pionowym.

dodam tylko, że auto nie moje :-) (to jeżeli chodzi o akumulator) ;-)
(żeby nie było niedomówień ma być otwarte na prośbę właścicielki)

Jutro popracuję

Jeszcze raz dzięki
MAc

Data: 2009-12-16 18:08:51
Autor: go!
awaryjne otwieranie escorta 1992

"Marcin" <marcin@noserver.pl> wrote in message news:hgb3nf$d5r$1inews.gazeta.pl...

jest na rapidshare paczuszka z instrukcja awaryjnego otwierania niektórych samochodów,
ano jest
http://rapidshare.com/files/39022089/Jak_sie_wlamac_do_roznych_samochodow.rar

Data: 2009-12-17 10:41:19
Autor: Bartek
Użytkownik "sp9mrn" <sp9mrn@to.gmail.com> napisał w wiadomości news:hgaugm$842$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Siła Słów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakieś szczegóły? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widziałem :-)

zapnij linke, przeciagnij essiego troche;) i nie masz blota.
a przeciagnac sie da wszystko - nawet jakma zablokowane zaciski;)

Data: 2009-12-16 22:09:50
Autor: boropi
awaryjne otwieranie escorta 1992
Albo odginanie gornej krawedzi drzwi i drut.

Kiedyś zatrzasnąłem sobie kluczyki w escorcie.
Otworzyłem w ten sposób, drut wygięty na końcu w taki sposób żeby po odgięciu górnego rogu drzwi i wsunięciu go tamtędy do środka zahaczyć o klamkę wewnętrzną. Kilka prób i otwarty.

boropi

Data: 2009-12-17 19:39:47
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "boropi" <boropi_cyfrajeden@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgbifh$a1h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Raz w Fieście Mk3 zatrzasnąłem kluczyki (w zasadzie koledzy przez nieuwage zatrzasneli). Było to z 400km od domu, w sobotę wieczorem w małym miasteczku. Po kilku telefonach (m.in Policja, Pomoc Drogowa) udało się znaleśc człowieka który za pomocą klinu i odpowiednio wygiętego druta otworzył auto w pół minuty. Skasował chyba tylko 30zł.

Leszek Kowalski

Data: 2009-12-18 12:48:14
Autor: Toworek
W dniu 2009-12-16 15:15, sp9mrn pisze:
[...]

Może od spodu podpiąc się przy alternatorze ew. rozruszniku? jedyna wada to darmowe spa w postaci kompieli błotnej ;) w escorcie 1.8 (T)D dostep do rozrusznika od przodu jest bardzo łatwy, alternator jest już głębiej.

Data: 2009-12-20 01:04:07
Autor: Pab_lo
[...]

W kazdym starym aucie otworzysz maske pociagajac za linke. Wystarczy, ze pociagniesz odpowiednio mocno za pancerz, pancerz moze wyskoczyc na koncach ale maske otworzysz. Nie zmienia to faktu, ze tak jak przy podejsciu do rozrusznika trzeba sie nieco pobrudzic.

Picasso

awaryjne otwieranie escorta 1992