awaryjne otwieranie escorta 1992

Data: 2009-12-16 16:27:31
Autor: KJ Siła Słów
awaryjne otwieranie escorta 1992
Drut  pod uszczelke szyby.

Duza szansa ze urwiesz kable od centralnego zamka ale to chyba niezbyt duzy koszt.

Albo odginanie gornej krawedzi drzwi i drut.

KJ

Data: 2009-12-16 16:31:16
Autor: sp9mrn
awaryjne otwieranie escorta 1992
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Siła Słów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakieś szczegóły? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widziałem :-)

Data: 2009-12-16 18:00:29
Autor: Marcin
sp9mrn pisze:
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Siła Słów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakieś szczegóły? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widziałem :-)

jest na rapidshare paczuszka z instrukcją awaryjnego otwierania niektórych samochodów, z tego co pamietam to tak jakos kretynsko sie nazywala typu "jak sie wlamywac do roznych samochodow" czy jakos tak

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-12-16 10:01:06
Autor: Tomek Glowka
On 16 Gru, 18:00, Marcin <mar...@noserver.pl> wrote:
sp9mrn pisze:
> jakie¶ szczegó³y? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko
> na filmach widzia³em :-)
> jest na rapidshare paczuszka z instrukcj± awaryjnego otwierania
niektórych samochodów, z tego co pamietam to tak jakos kretynsko sie
nazywala typu "jak sie wlamywac do roznych samochodow"
£a³.

Niewa¿ne. Bolec blokuj±cy drzwi od ¶rodka ma* metalowy drut - ciêg³o w
kszta³cie "U", które musi omin±æ od spodu otwart± szybê i ³±czyæ siê z
zamkiem przy klamce zewnêtrznej. Demontuje siê uszczelkê bocznej szyby
(podci±ga, wygina, wyci±ga; byle nie na chama, w ka¿dym razie w
przypadku braku wprawy nie warto niczego wsuwaæ miêdzy tê usczelkê a
szyb,ê bo ten demonta¿ to chwila-moment i widaæ mniej wiêcej, co siê
robi). Bierze siê r±czkê od bardzo du¿ej aluminiowej ³y¿ki wazowej
(lub d³ugi inny przyrz±d - d³u¿szy ni¿ wysoko¶æ szyby - posiadaj±cy
mniej wiêcej centymetrowy p³aski haczyk). £apie siê t± r±czk± za "U"
od do³u, ci±gnie siê do góry i gotowe. Powinni tego uczyæ na kursie na
prawo jazdy**.
Samochodów, które nie maj± takiego bolca ruszaj±cego siê w pionie siê
nie kupuje - albo nie roz³adowuje siê akumulatorów maj±c zepsute zamki
na kluczyk |-:

* No chyba, ¿e to zosta³o zdemontowane w celach antyw³amaniowych.
Wtedy zostaje zamek od maski, ale to siê trzeba schylaæ /-:

pozdrawiam, tomek

PS. Wiem, mog³em na priv napisaæ, ale patrz **.

Data: 2009-12-17 01:15:39
Autor: MAc
W dniu 2009-12-16 19:01, Tomek Glowka pisze:

[...]

Dziêki, tam jest jakie¶ blokowanie przy wewnêtrznej klamce a nie bolcem pionowym.

dodam tylko, ¿e auto nie moje :-) (to je¿eli chodzi o akumulator) ;-)
(¿eby nie by³o niedomówieñ ma byæ otwarte na pro¶bê w³a¶cicielki)

Jutro popracujê

Jeszcze raz dziêki
MAc

Data: 2009-12-16 18:08:51
Autor: go!
awaryjne otwieranie escorta 1992

"Marcin" <marcin@noserver.pl> wrote in message news:hgb3nf$d5r$1inews.gazeta.pl...

jest na rapidshare paczuszka z instrukcja awaryjnego otwierania niektórych samochodów,
ano jest
http://rapidshare.com/files/39022089/Jak_sie_wlamac_do_roznych_samochodow.rar

Data: 2009-12-17 10:41:19
Autor: Bartek
awaryjne otwieranie escorta 1992
U¿ytkownik "sp9mrn" <sp9mrn@to.gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hgaugm$842$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-16 16:27, KJ Si³a S³ów pisze:
Drut  pod uszczelke szyby.

jakie¶ szczegó³y? Raczej jestem niewprawny w takich zabawach - to tylko na filmach widzia³em :-)

zapnij linke, przeciagnij essiego troche;) i nie masz blota.
a przeciagnac sie da wszystko - nawet jakma zablokowane zaciski;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-12-16 22:09:50
Autor: boropi
awaryjne otwieranie escorta 1992
Albo odginanie gornej krawedzi drzwi i drut.

Kiedy¶ zatrzasn±³em sobie kluczyki w escorcie.
Otworzy³em w ten sposób, drut wygiêty na koñcu w taki sposób ¿eby po odgiêciu górnego rogu drzwi i wsuniêciu go tamtêdy do ¶rodka zahaczyæ o klamkê wewnêtrzn±. Kilka prób i otwarty.

boropi

Data: 2009-12-17 19:39:47
Autor: Leszek Kowalski
awaryjne otwieranie escorta 1992

U¿ytkownik "boropi" <boropi_cyfrajeden@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hgbifh$a1h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Raz w Fie¶cie Mk3 zatrzasn±³em kluczyki (w zasadzie koledzy przez nieuwage zatrzasneli). By³o to z 400km od domu, w sobotê wieczorem w ma³ym miasteczku. Po kilku telefonach (m.in Policja, Pomoc Drogowa) uda³o siê znale¶c cz³owieka który za pomoc± klinu i odpowiednio wygiêtego druta otworzy³ auto w pó³ minuty. Skasowa³ chyba tylko 30z³.

Leszek Kowalski

awaryjne otwieranie escorta 1992