awe, anteniara uczyc sie szczekac

Data: 2010-07-04 20:48:36
Autor: Krzysztof
awe, anteniara uczyc sie szczekac
pora powoli nadchodzi...
K.

Data: 2010-07-04 19:56:29
Autor: ali
awe, anteniara uczyc sie szczekac
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
pora powoli nadchodzi...
K.
a ty w dupe hrabiego całować i  na parobka

Data: 2010-07-04 20:50:13
Autor: u2
awe, anteniara uczyc sie szczekac
W dniu 2010-07-04 20:48, Krzysztof pisze:
pora powoli nadchodzi...
K.
O, kolejny klon heska-półgłówka zaczyna ujadać :-E

Data: 2010-07-04 20:52:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:50:13 +0200, u2 napisał(a):

O, kolejny klon heska-półgłówka zaczyna ujadać :-E

Ujadać?

"Jaruś wyglądał bardzo dostojnie. To dobra wróżba :-)
P.s. Gdyby był nieco młodszy może bym się nim zainteresował"

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 21:00:59
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 20:52, Grzegorz Z. pisze:
Jaruś wyglądał bardzo dostojnie.

Fakt, ma cechy wybitnego przywódcy w przeciwieństwie do Bronka ze
spalonych WSI.

Data: 2010-07-04 21:20:32
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30da6d$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-04 20:52, Grzegorz Z. pisze:
Jaruś wyglądał bardzo dostojnie.

Fakt, ma cechy wybitnego przywódcy w przeciwieństwie do Bronka ze
spalonych WSI.
-- -- -- -- -- -
Boze JK musi zostac prezydentem.Komorowski to nie jest czlowiek godny prezydentury
awe

Data: 2010-07-04 21:24:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qmpo$61o$1news.onet.pl...

[...]

A ołtarzyk Kaczyńskiemu Jarusiowi zrobiłeś?

Data: 2010-07-04 21:27:37
Autor: u2
awe, anteniara uczyc sie szczekac
A ołtarzyk Kaczyńskiemu Jarusiowi zrobiłeś?

Sądzisz innych po sobie, WSIOwy esbucu.

Data: 2010-07-04 21:30:53
Autor: Neko
awe, anteniara uczyc sie szczekac
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A ołtarzyk Kaczyńskiemu Jarusiowi zrobiłeś?

Kazdy ma prawo do swojego zdania. Nie szanujac
przeciwnika wystawisz adekwatna cenzurke swojej osoby...

Data: 2010-07-04 21:31:32
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c30e00c$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
No nie przesadzaj A ty komorowskiemu? mysle ze w realu nie chcialbys go nawet osikac
awe

Data: 2010-07-04 21:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qne8$86q$1news.onet.pl...

[...]

Trafiłeś w dziesiątkę. Nie chciałem Kaczyńskiego na prezydenta. Każdy inny - tak. Oprócz Korwina-Mikke. To pajac.
Nie rozumiem także Waszego fanatyzmu. Boję się go. Jak wiesz - jestem stary. Przeżywałem już fanatycznych wyznawców socjalizmu. I dlatego boję się.
Kaczyński z jego poglądami, tymi prawdziwymi, z jego nieopanowanym dążeniem do władzy jest niebezpieczeństwem.

Dlatego cieszę się, że Kaczyński przegrał.

Data: 2010-07-04 21:45:29
Autor: u2
awe, anteniara uczyc sie szczekac
Dlatego cieszę się, że Kaczyński przegrał.

A ja żałuję, do władzy dorwała się pełobanda złodziei i oszustów
żerujących na ciemnym ludzie. Ciekawi mnie, kiedy pełobanda będzie
spierniczać z Polski.

Data: 2010-07-04 23:53:47
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c30e2ff$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
wiesz ty masz jakies fobie
awe

Data: 2010-07-05 07:56:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qvpe$2n3$1news.onet.pl...

[...]

Nie mam fobii, wystrzegam się fanatyków, takich jak pisdzielce!

Data: 2010-07-05 22:50:35
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3173fe$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no nie zartuj, nitk cie nie pobije jestes fanatycznym popieraczem przegranej sprawy. co prawda oni rzadza - no ale nic z tego nie wynika.
o..studenci wyzebrali znizki na komunikacje i wlasnie im powiedziano ze ni chuja:-) mysle nawet ze PO wcale nie bedzie sie tymi studentami przejmowac, bo co z tego ze pokoncza szkoly jak i tak pracy dla nich nie bedzie
awe
awe

Data: 2010-07-06 08:11:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tgfi$lp2$1news.onet.pl...

[...]

A pukni ty się w ten głupi picowski łeb.
PO przegrał, bo wygrał.
PiS zwyciężył. bo przegrał.

Nie ma to jak picowska logika.
Picowiec, to nawet jak umrze to znaczy, że żyje. Spadaj Ty na szczaw przygłupie.

Data: 2010-07-04 21:26:00
Autor: u2
awe, anteniara uczyc sie szczekac
W dniu 2010-07-04 21:20, awe pisze:

Fakt, ma cechy wybitnego przywĂłdcy w przeciwieĂąstwie do Bronka ze
spalonych WSI.
-- -- -- -- -- -
Boze JK musi zostac prezydentem.Komorowski to nie jest czlowiek godny prezydentury

Bronek nadaje się na agenta spalonych WSI, nie na męża stanu.

Podobnie cała ta pełobanda to złodzieje i oszuści.

Data: 2010-07-04 20:52:47
Autor: jadrys
awe, anteniara uczyc sie szczekac
W dniu 2010-07-04 20:48, Krzysztof pisze:
pora powoli nadchodzi...
K.

Myślisz ze to dobra pora na opuszczenie Polski? Ja bym doradzał wstrzymać się z wyjazdem choćby z pół roku.

Data: 2010-07-04 20:59:30
Autor: awe
awe, anteniara uczyc sie szczekac

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0ql25$r5r$1inews.gazeta.pl...
pora powoli nadchodzi...
K.
-- -- -- -- -- -- -- -
zemsta bedzie slodka. widziec wieloryba i gajowego prezydentem - toz to wiocha
awe

Data: 2010-07-04 12:17:02
Autor: Antenka
On 4 Lip, 20:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:i0ql25$r5r$1inews.gazeta.pl...> pora powoli nadchodzi...
> K.

-- -- -- -- -- -- -- -
zemsta bedzie slodka. widziec wieloryba i gajowego prezydentem - toz to
wiocha
awe

Podali sondaże z kapelusza, a teraz zaczęło się dosypywanie kart do
głosowania z postawionym krzyżykiem na bobra. To są wstępne sondaże,
jak zauważył prof. socjologii siedzący w studio tv i radzi wziąć na
wstrzymanie. Widzę różnicę 2% a błąd statystyczny to 3%. Przypominam,
że w I turze sondażownie pomyliły się od 15%.

Antenka

P.s. Kaszalot reprezentukący Polskę to hańba  : - /

Data: 2010-07-04 21:19:27
Autor: Grzegorz Z.
awe, anteniara uczyc sie szczekac
że w I turze sondażownie pomyliły się od 15%.

Ta z TVPic też?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 12:33:49
Autor: Antenka
On 4 Lip, 21:19, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> że w I turze sondażownie pomyliły się od 15%.

Ta z TVPic też?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Spadaj cioto!:-E

Antenka

Data: 2010-07-04 21:36:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 4 Jul 2010 12:33:49 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 4 Lip, 21:19, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
że w I turze sondażownie pomyliły się od 15%.

Ta z TVPic też?

Spadaj cioto!:-E

Znowu peruka ci zjechała na czoło!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 21:47:00
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 21:36, Grzegorz Z. pisze:
Znowu peruka ci zjechała na czoło!

Każdy sądzi po sobie Z.Grzesiu :)

Data: 2010-07-04 21:54:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:47:00 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-04 21:36, Grzegorz Z. pisze:
Znowu peruka ci zjechała na czoło!

Każdy sądzi po sobie Z.Grzesiu :)

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny, U Dwa.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 21:55:29
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 21:54, Grzegorz Z. pisze:
Znowu peruka ci zjechała na czoło!
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny, U Dwa.

Ja nie noszę peruki w przeciwieństwie do ciebie zgrzesiu :)

Data: 2010-07-04 22:00:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:55:29 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-04 21:54, Grzegorz Z. pisze:
Znowu peruka ci zjechała na czoło!
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny, U Dwa.

Ja nie noszę peruki w przeciwieństwie do ciebie zgrzesiu :)

I pewnie nie też nie jesteś pedałem?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 22:04:31
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 22:00, Grzegorz Z. pisze:
Ja nie noszę peruki w przeciwieństwie do ciebie zgrzesiu :)
I pewnie nie też nie jesteś pedałem?

Nie, jestem numer ONE we wszechświecie.

Data: 2010-07-04 22:04:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15m59tpvebav1$.1m9kdsozwg7ic$.dlg40tude.net...
[...]

 ROTFL!!!

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

awe, anteniara uczyc sie szczekac