'awe' - cz³owiek orkiestra...

Data: 2009-08-07 22:48:25
Autor: Tzva Adonai
'awe' - cz³owiek orkiestra...
Fanatyczny PiSdzielec, ostentacyjny antysemita, któremu jako¶ nie
przeszkadza ¿ydowskie pochodzenie jego bossa Kaczyñskiego, socjalista
narodowy, a teraz siê okaza³o, ¿e jeszcze banderowiec...

Czy PiS sk³ada siê wy³±cznie z ludzi chorych na umy¶le?...

Data: 2009-08-08 09:14:41
Autor: HaMMeR
'awe' - cz³owiek orkiestra...
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

No prosze, propagandzista MH i Kupa otrzymali propagandowe 'wskazuwki'
w tym samym czasie!;)))
Moze na tej samej odprawie, albo podczas wspolnej zabawy ptaszkami...

Data: 2009-08-08 09:37:43
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e52aa845-fe52-4df1-a0c4-26cac9997b3br24g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Przeciwnie. PiS sklada sie z ludzi wybitnie racjonalnych. To prawie jak UPR, tylko w wersji praktycznej. Co do mojego antysemityzmu to nalezaloby tylko dodac ze lubie karpia po zydowsku. Lubie takze muzyke zydowska. Podobaja mi sie niektore zydowki, ale nie lubie mychnika bo to paskundy parch. Czy to powod zeby nazywac mnie antysemita? Jestem porzadnym czlowiekiem. Trudno mi sie pogodzic z zydowskimi mordami dokonywanymi na palestynczykach. Kaczynski nie jest zydem, a z banderowacami nie mam nic wspolnego - a na rajd bym pozwolil.
awe

Data: 2009-08-08 09:43:09
Autor: HaMMeR
'awe' - cz³owiek orkiestra...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zgadzam sie z awe, ale na rajd bym nie pozwolil.

Data: 2009-08-08 09:53:22
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5jabp$lip$1newsread.aster.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj, to taki gest ze strony polskiej, cos w rodzaju inwestycji. co bylo to bylo. przynajmniej po stronie lwowskiej wladze beda mialy argumenty przeciwko niszczeniu cmenatarza orlat lwowskich. relacje byly skomplikowane, motywy dzialan takze. poza tym  brali w tym udzial zwykli prosci ludzie...

awe

Data: 2009-08-08 10:00:42
Autor: konserwator
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5jaod$ptq$1news.onet.pl...

awe wrote:
[...]

ty myslisz, ze racjonalne argumenty trafia do potomkow ludzi, ktorzy innych ludzi pilowali pilami i wbijali na pal?
Problem jest taki, ze ukraincy szukaja wlasnej tozsamosci narodowej i kazdy, kto krzyczy "wolna ukraina" jest dla nich bohaterem
oni cierpia na brak wlasnej historii i kompleks chlopa nobilitowanego do stanu szlacheckiego.
W sumie to mi ich zal.
To pieprzenie - nawet polakow - jak to polska szlachta jechala po ukrainskich karkach jest zalosne. Polska szlachta (i ukrainska i litewska) jechala po chlopskich karkach bez wzgledu czy to byli ukrainscy, polscy czy litewscy chlopi. Chlopi mieli po prostu kiedys przejebane nie ze wzgledu na narodowosc ale na to, ze byli chlopami.

Data: 2009-08-08 10:07:22
Autor: Panslavista
'awe' - cz³owiek orkiestra...
U¿ytkownik "konserwator" <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]

czy
litewscy chlopi. Chlopi mieli po prostu kiedys przejebane nie ze wzgledu

Dok³adnie - co wiêcej - tak dzia³o siê w ca³ej Europie a nawet ¶wiecie,
starozytnym tak¿e, a i wspó³czesnym nadal tak jest - np. parch w Polsce po
1945 gnêbi³ ch³opa i nadal gnêbi tylko bardziej skrycie.

Data: 2009-08-08 10:35:28
Autor: konserwator
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5jcae$duh$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

starozytnym tak¿e, a i wspó³czesnym nadal tak jest - np. parch w Polsce po
1945 gnêbi³ ch³opa i nadal gnêbi tylko bardziej skrycie.

tragedia tych ludzi, ze chlopi mordowali glownie chlopow za rzekome krzywdy jakie doznali od szlachty w imie "wolnej ukrainy"
temu Banderze na grob nasrac...

Data: 2009-08-08 11:09:19
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...
Tylko ze na ukrainie to byl inny rodzaj chlopa. Tereny zasiedlane przez uciekinierow z dosc znacznym przywiazaniem do wolnosci i niezaleznosci. Jest akcja i jest reakcja. Nie jestem z Unii Wolnosci:-) Wiec mam do tego stosunek obojetny. Jednakze uwazam ze na podobnej zasadzie Litwini nie pozwoliliby zrobic takiej wycieczki zeby uczcic Zeligowskiego. Choc co jak co ale Zeligowski nie mordowal.
awe

Data: 2009-08-08 11:14:28
Autor: konserwator
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5jf6i$56m$1news.onet.pl...
[...]

czyli kto lyknie troche wolnosci to chce jej wiecej - prawda stara jak swiat.
Wniosek jeden: trzeba bylo szlachcie ukrainskie chlopstwo za pyski trzymac mocniej to by nie bylo powstan i Polska od morza do morza!
Nie byloby 2 WS bo by rewolucja pazdziernikowa przegrala.

wniosek jeden: Chamstwo trza trzymac za ryj!
I tak dzis powinien postepowac polski rzad, by nie powtarzac bledow.
Owszem - dobre stosunki ale do pewniych granic!

Data: 2009-08-08 13:43:44
Autor: Andrzej Kokakolski
'awe' - cz³owiek orkiestra...
konserwator <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³(a):
wniosek jeden: Chamstwo trza trzymac za ryj!
I tak dzis powinien postepowac polski rzad, by nie powtarzac bledow.

A z kogo dzisiaj sklada sie polski ("polski"?) rzad?

AK

Data: 2009-08-08 15:54:03
Autor: MH
'awe' - cz³owiek orkiestra...
konserwator <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³(a): > wniosek jeden: Chamstwo trza trzymac za ryj!
> I tak dzis powinien postepowac polski rzad, by nie powtarzac bledow.

A z kogo dzisiaj sklada sie polski ("polski"?) rzad?

S³uszna uwaga !! Dodam jeszcze , ¿e mo¿na to rozszerzyæ o g³owê pañstwa..

MH

Data: 2009-08-08 17:11:44
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "konserwator" <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5jg8a$ivl$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

zgadzam sie z tym. znam mase przykladow ze chamstwo nie tylko trzeba trzymac za ryj ale tez w tej ryj ostro walic, az krew bedzie tryskac. nie ma nic gorszego niz buce z awansu. wtedy dupa jest w miejscu glowy a glowa na miejscu dupy
awe

Data: 2009-08-08 23:16:18
Autor: ColgatesBilly
'awe' - cz³owiek orkiestra...

awe wrote:
[...]

Alez glupoty piszesz.
Sprawy sa rownie jasne,. jak belkot w TVN tych "zwyklych ukraincow"
co cos bredzili o "dialogu"

Ja mowie WON PASZLI, i to koniec tego falszywego, kacapskiego dialogu
bo siue rzygac chcialo, ze nikt ich nie wysmial.

Kol

Data: 2009-08-09 03:54:45
Autor: MH
'awe' - cz³owiek orkiestra...
> [...]

Ja mowie WON PASZLI, i to koniec tego falszywego, kacapskiego dialogu
bo siue rzygac chcialo, ze nikt ich nie wysmial.

Ale¿ on zawsze g³upoty pisze. Tak mu ka¿e jego mocodawca bli¼niak ..
Bli¼niak by³ na Ukrainie , robi³ kolorow± rewolucj± , awe dostaje za sranie na
psp parê stówek na miesi±c... To dla niego KUPA szmalu !! W innych w±tkach
pirdoli o polskim honorze.. A tu wy³azi jego "chonor" .. Rzygaæ siê chce ..

MH

Data: 2009-08-09 06:59:21
Autor: Panslavista
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
pirdoli o polskim honorze.. A tu wy³azi jego "chonor" .. Rzygaæ siê chce

Ciekawe, ¿e drugi Orange Agent - Waliza nie da³ g³osu...

Data: 2009-08-09 14:14:07
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...

> [...]

pirdoli o polskim honorze.. A tu wy³azi jego "chonor" .. Rzygaæ siê chce ..

tak tak popisz sobie mh jeszcze troche moze ci ulzy, ale wiedz ze od tego podbudowywania swojego ego nie wyzwolisz sie od nalogu niebieskiej tabletki viagry - i to jest twoj problem kompleksy impotenta. musisz sobie rekompensowac to w jakis sposob wiec wpadasz na grupe i robisz z siebie idiote.
awe

Data: 2009-08-10 12:59:08
Autor: plazoVic
'awe' - cz³owiek orkiestra...
awe wrote:
 To prawie jak UPR,
tylko w wersji praktycznej.

Tia.... A bolszewizm to taki liberalizm gospodarczy tylko w wersji praktycznej...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-08 13:11:23
Autor: MH
'awe' - cz³owiek orkiestra...
[...]

Wszystko na to wskazuje , ale chyba da³oby siê znale¼æ tam parê warto¶ciowych
"rodzynków".. Aczkolwiek fakt , zadanie trudne.. Tymczasem poruszy³e¶ temat
przypadku klinicznego ...

MH

Data: 2009-08-08 17:12:51
Autor: awe
'awe' - cz³owiek orkiestra...

U¿ytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51d9.0000000e.4a7d5d5bnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
mh jak jestes przypadkiem klinicznym to zacznij sie leczyc w klinice a nie zresz te viagre. nie kumasz bazy ciolku. do tego jestes kapus
awe

Data: 2009-08-10 17:00:19
Autor: Polok_Prawdziwy
'awe' - cz³owiek orkiestra...
mh jak jestes przypadkiem klinicznym to zacznij sie leczyc w klinice a nie zresz te viagre. nie kumasz bazy ciolku. do tego jestes kapus

A cemu siem tak plujes AWEMARYNA...!?

- co³kom kosulem i somsiada ³oplu³e¶...!!!

Waleryjana kropelki zazyj, toci psejdom nerwy...

Data: 2009-08-10 16:56:03
Autor: Polok_Prawdziwy
'awe' - cz³owiek orkiestra...
Czy PiS sk³ada siê wy³±cznie z ludzi chorych na umy¶le?...

Chemmmm...., to tego nie¶wiadom by³e¶...!?

INO...!!! - same gupieloki to som....!!!

A wdodatku Jarecek wnosie ryro, ³o gacie wyciro, a nocom do zlewozmywaka siko i
w nocnej kosuli loto...

--

'awe' - cz³owiek orkiestra...