awe to Żyd

Data: 2010-06-05 15:14:51
Autor: awe
awe to Żyd

Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hudi2n$lec$1inews.gazeta.pl...
Jestem w posiadaniu dowodów, które ujawnię wkrótce.

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oczywiscie ze jestem zydem tylko nieobrzezanym to nie wiem czy sie liczy:-)
awe

Data: 2010-06-05 15:26:50
Autor: boukun
awe to Żyd

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hudicp$s3d$1news.onet.pl...

[...]

Ty jesteś zwykły wyporek, taki człek w poszukiwaniu swojej tożsamości...

Ten wątek, gdyby co, nie rozpocząłem ja...
Patrz nagłówek...

boukun

Data: 2010-06-05 15:54:30
Autor: awe
awe to Żyd

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hudjhc$61p$1mx1.internetia.pl...

[...]

za dlugo jestem na necie zeby nie wiedziec ze to nie byles ty, a problemy z tozsamoscia to sam macie boukun. fenotypowo jestescie murowany jankiel i tego nie mozecie sie wyprzec. nadrabianie miny tekstami antysemickimi tylko podgrzewa te podejrzenia. zreszta po co sie wysilasz i tak wszyscy wiedza ze na mur bank jestescie chazar
awe

awe to Żyd