awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe

Data: 2010-06-06 15:39:16
Autor: Grzegorz Z.
awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe
"Nazi Poland" (Nazistowska Polska) - takiego określenia użył w piątek
czołowy amerykański dziennik "Los Angeles Times".

Słowa te znalazły się w internetowym wydaniu wychodzącej w Kalifornii
gazety, w recenzji sztuki teatralnej "More Lies About Jerzy" (Więcej
kłamstw o Jerzym) autorstwa Davey'a Holmesa. Opowiada ona o znanym pisarzu
Jerzym Kosińskim, zmarłym w 1991 r. w Nowym Jorku imigrancie z Polski.
Sztukę wystawił teatr Hayworth w Los Angeles.

"Jerzy Kosiński wzbudził kontrowersje swoją powieścią , którą chytrze
promował jako autobiograficzną relację ze swego dzieciństwa w Nazistowskiej
Polsce" - napisała recenzentka F. Kathleen Foley.

Tekst spotkał się z krytycznymi reakcjami czytelników, którzy wytknęli
autorce nieuctwo. "Z powrotem do college'u, proszę pani!" - napisał jeden z
internautów.

Działacz Kongresu Polonii Amerykańskiej w Waszyngtonie Tadeusz Mirecki
wezwał Polaków w USA do wysyłania protestów do redakcji gazety.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/nazistowska-polska-w-amerykanskim-dzienniku,1488652

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-06 16:07:04
Autor: bolek
awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe
Puknij się w pusty łeb.
Jak ktoś jest naziol, to nie będzie protestował.
Jak zwykle rzuca się jakiś żyd.

bolek

Data: 2010-06-06 16:09:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Jun 2010 16:07:04 +0200, bolek napisał(a):

Puknij się w pusty łeb.
Jak ktoś jest naziol, to nie będzie protestował.
Jak zwykle rzuca się jakiś żyd.

Islamista z UAM-u wie lepiej kto będzie a kto nie będzie protestował?

Prorok mu objawił?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-06 20:24:25
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iocl56hf4t81$.1j05sbsg6lmmj.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jestes zydem?
awe

Data: 2010-06-06 22:42:47
Autor: Jaksa

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hugouu$aeh$1news.onet.pl...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Islamista z UAM-u wie lepiej kto będzie a kto nie będzie protestował?
>
> Prorok mu objawił?

-- -- -- -- -- -- -
jestes zydem?
awe

To pedał bez wątpienia.

A przypuszczam że i Żyd.

Jaksa

Data: 2010-06-07 07:15:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Jun 2010 22:42:47 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

A twoja matka bez wątpienia była kurwą.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-07 07:50:31
Autor: Jaksa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d86iusdegxu.lyyt7d7ilcz.dlg40tude.net...

> To pedał bez wątpienia.
>
> A przypuszczam że i Żyd.

A twoja matka bez wątpienia była kurwą.

Twoja matka była bezzębną druciarą która stawiała laski
w dworcowej toalecie miejscowym menelom.
Tam też poznała twojego tate, z którym ciebie spłodziła
ruchając się na pisuarze. Właśnie takie pochodzenie
sprawiło że cierpisz dziś na chorobę psychiczną, jaką jest
pedalizm.

A teraz wytrzyj sobie kał z kącików ust pedale.

Jaksa

Data: 2010-06-07 09:40:57
Autor: Grzegorz Z.
On 7 Cze, 07:50, "Jaksa" <Ja...@litwa.pl> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:d86iusdegxu.lyyt7d7ilcz.dlg40tude.net...

> Dnia Sun, 6 Jun 2010 22:42:47 +0200, Jaksa napisa (a):

> A twoja matka bez w tpienia by a kurw .

Twoja matka by a bezz bn druciar kt ra stawia a laski
w dworcowej toalecie miejscowym menelom.
Tam te pozna a twojego tate, z kt rym ciebie sp odzi a
ruchaj c si na pisuarze. W a nie takie pochodzenie
sprawi o e cierpisz dzi na chorob psychiczn , jak jest
pedalizm.

A teraz wytrzyj sobie ka z k cik w ust pedale.

Aj waj aj waj jakie te nasze polish nazi wrażliwe się ostatnio
zrobiły!

Data: 2010-06-08 00:10:53
Autor: Jaksa

> [...]

pedalizm.

A teraz wytrzyj sobie ka z k cik w ust pedale.

Aj waj aj waj jakie te nasze polish nazi wrażliwe się ostatnio

-- -- --
Wypraszam sobie. Jestem dobrym polskim faszystą,
a nie żadnym narodowym socjalistą.

Jaksa

Data: 2010-06-08 04:49:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 8 Jun 2010 00:10:53 +0200, Jaksa napisał(a):

> [...]

zrobiły!

-- -- --
Wypraszam sobie. Jestem dobrym polskim faszystą,

Znaczy jesteś przedstawicielem mniejszości, bo u nas w Polsce większość
stanowią naziści.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-07 18:09:10
Autor: 'heÂŽsk'
awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe
On Sun, 6 Jun 2010 15:39:16 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 Kosinski to cpun i menel. W pijackim widzie cos tam klecil  pomiedzy seansami. Amerykancow tacy rajcuja.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-07 18:35:26
Autor: precz z gnomem
awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe

Użytkownik "'heRsk'" <?WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

 Kosinski to cpun i menel. W pijackim widzie cos tam klecil
 pomiedzy seansami. Amerykancow tacy rajcuja.

Powiem ci krotko i tak byc zrozumial za 1-wszym razem:
odpierdziel sie od Kosińskiego.
Takimi testami dolaczasz do tych grupowych BYDLAKOW z PiS.

Mozesz miec pretnsje do narkomanów, ze urzadzają widowisko ze smierci
ale od martwych WARA!

Rozumiesz to gamoniu czy mam ci jeszcze raz wytlumaczyc ?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-07 18:38:14
Autor: 'heÂŽsk'
awuÂś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - Âślijta protesty hehehe
On Mon, 7 Jun 2010 18:35:26 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

[...]

Mozesz miec pretnsje do narkomanĂłw, ze urzadzajÂą widowisko ze smierci
ale od martwych WARA!

Rozumiesz to gamoniu czy mam ci jeszcze raz wytlumaczyc ?

 potrafisz samodzielnie cos stworzyc czy jedynie kopiowac mistrza? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 18:49:18
Autor: precz z gnomem
awu?, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ?lijta protesty hehehe
Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

 potrafisz samodzielnie cos stworzyc czy jedynie kopiowac mistrza? ;o)

Chuj z takim mistrzem co napierdala innych za to co sam robi.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-07 19:00:44
Autor: 'heÂŽsk'
awu?, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ?lijta protesty hehehe
On Mon, 7 Jun 2010 18:49:18 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

[...]

 Twoje wulgarzymy swiadcza, ze zabraklo ci argumentow.  Blzugajac przypisujesz sie do grupowych bydlakow z PiS.
  Nie porownuj x.popeiluszko z cpunem kolorowego ptaka.

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 19:07:25
Autor: precz z gnomem
awu?, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ?lijta protesty hehehe

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

 Nie porownuj x.popeiluszko z cpunem kolorowego ptaka.

Segregujesz nieboszczyków. Gratuluje.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-07 22:34:07
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Cze, 18:35, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:
U ytkownik "'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl> napisa

 Kosinski to cpun i menel. W pijackim widzie cos tam klecil
 pomiedzy seansami. Amerykancow tacy rajcuja.

Powiem ci krotko i tak byc zrozumial za 1-wszym razem:
odpierdziel sie od Kosi skiego.

ty jestes naprawde chory umyslowo....
Kosinski to bydlak, klamca i zydoski swir
ty chociaz czytales tego malowanego ptaka?
zygac sie chce jak sie pomysli, ze w Narodzie sa takie sciery jak Ty..

Data: 2010-06-08 08:00:05
Autor: precz z gnomem
awus, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - slijta protesty hehehe

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

ty jestes naprawde chory umyslowo....

ja mysle, ze jestes gówniarzem nie rozumiejacym o czym pisze.

Kosinski to bydlak, klamca i zydoski swir

uzasadnij.

ty chociaz czytales tego malowanego ptaka?

tak, czytalem.

zygac sie chce jak sie pomysli, ze w Narodzie sa takie sciery jak Ty..

po pierwsze, to popracuj nad ortografia, po drugie nie zabieraj glosu jak nie wiesz o co chodzi, (hesk cie uswiadomi) bo odpowiedz byla kierowana do niego, po trzecie wreszcie nie spoufalaj sie gówniarzu!

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, który ma doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ze wszystko zgodne z prawem, upadly".

Data: 2010-06-07 23:05:58
Autor: DJ MC Donald Musk
awus, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - slijta protesty hehehe
On 8 Cze, 08:00, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal

ty jestes naprawde chory umyslowo....

ja mysle, ze jestes g wniarzem nie rozumiejacym o czym pisze.

[...]

niego, po trzecie wreszcie nie spoufalaj sie g wniarzu!

Przemyslaw Warzywny

szkoda pradu na dyskusje z toba...
pastor kurw....kalecki.
ty szmato nad ortografia pracowac nie musisz bo nic nie piszesz od
siebie.
tylko pastujesz antypolskie, klamliwe GWna..
wypad smieciu!
skompromitowales sie ostateczne...

Data: 2010-06-08 08:30:16
Autor: precz z gnomem
awus, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - slijta protesty hehehe

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

szkoda pradu na dyskusje z toba...

No i widzisz debilu, "dyskusja" z matolectwem tojego pokroju, konczy sie gdy matolectwo ma cos uzasadnic. Cos co samo napisalo.

Przemyslaw Warzywny

Data: 2010-06-07 23:35:28
Autor: DJ MC Donald Musk
On 8 Cze, 08:30, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:
> [...]

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska
spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, kt ry ma
doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza
Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik w, ze wszystko zgodne z prawem,
upadly".

ale co mam  udowodnic?
to ze kosinski w malowanym ptaku klamal?
to ze sam tej ksiazki nie napisal bo nie znal angielskiego na tyle by
ja napisac?
to, ze to czlowiek chory umyslowo - jak mowili ci co go znaja?
a bujaj sie pajacu. sam sobie poszukaj...

awuś, druciak, kundel i reszta nazioli z psp - ślijta protesty hehehe