aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształcenie

Data: 2019-08-08 03:04:42
Autor: japanizer
aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształcenie
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25068710,az-72-proc-warszawiakow-ma-wyzsze-wyksztalcenie-a-jezyk-polski.html

  Z raportu dowiadujemy się, że aż 72 proc. mieszkańców stolicy ma wyższe   wykształcenie.

To dlatego PiSdy nie mogą się tam przebić?

Data: 2019-08-08 12:10:17
Autor: z
aĹź 72 proc. warszawiakĂłw ma wyĹźsze Q1|C ¤ł;ZsŸ6qéâ
W dniu 2019-08-08 o 12:04, japanizer@japanizer.org pisze:

Podobno Pis też ma problemy w zakładach karnych ;-)
Przerżną wybory jak nic.

Data: 2019-08-08 03:33:22
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 12:10:20 PM UTC+2, z wrote:

Podobno Pis też ma problemy w zakładach karnych ;-)
Przerżną wybory jak nic.

Podobno masz średnie wykształcenie.

Data: 2019-08-08 13:01:10
Autor: z
aĹź 72 proc. warszawiakĂłw ma wyĹźsze Q1|C ¤ł;ZsŸ6qéâ
A to dlatego nie głosuję na PO że nie mieszkam w Warszawie, mam średnie (ale z papierem) i nigdy nie byłem w zakładzie karnym...
To wszystko tłumaczy ;-)

Data: 2019-08-08 19:52:17
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 13:01, z pisze:
A to dlatego nie głosuję na PO że nie mieszkam w Warszawie, mam średnie (ale z papierem) i nigdy nie byłem w zakładzie karnym...
To wszystko tłumaczy ;-)

Wszystko przed tobą! Średnie zrobiłes w wieczorówce ofkors?

--
Runt

Data: 2019-08-08 12:36:33
Autor: Zenek Kapelinder
aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształc enie
ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz doktorat z laski z polykiem.

Data: 2019-08-09 14:38:50
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz doktorat z laski z polykiem.

zenuś idź popieścić kuchcika, będzie miał teraz więcej czasu dla ciebie :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-08-08 22:34:34
Autor: z
aĹź 72 proc. warszawiakĂłw ma wyĹźsze Q1|C ¤ł;ZsŸ6qéâ
Kwaśniewski podobno próbował zdobyć wyższe a Wałęsa ukończyć zawodówkę. ;-)

Data: 2019-08-09 07:13:51
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 22:34, z pisze:
Kwaśniewski podobno próbował zdobyć wyższe a Wałęsa ukończyć zawodówkę. ;-)

A co ci udało się skończyć w terminie? ;-)

Taki nieuk Wałęsa, a był prezydentem i otrzymał Nobla.

Taki ryży wnuk Wermachtowca a był premierem, a obecnie bryluje na salonach UE. A ty?

Ukończyłeś jakieś szkoły? Masz prawo jazdy? Jedynie kota.

--
Runt

Data: 2019-08-09 10:09:24
Autor: z
W dniu 2019-08-09 o 07:13, Runt pisze:
Ukończyłeś jakieś szkoły? Masz prawo jazdy? Jedynie kota.

Ja mam wszystko (łącznie z maturą i st. szeregowym o specjalności działonowy) ;-) co mi potrzebne do życia i 20 letniej pracy na stanowisku cokolwiek specjalistycznym.
To rajcujesz się tymi wyższymi wykształceniami czy przestałeś.
Bo taki jakiś niestabilny jesteś jak wspomniałem o prezydentach.

Tak przy okazji... nie zdarzyło mi się przez 20 lat aby ktoś zastanawiał się nad moim ŚREDNIM. Pracodawcy mieli to daleko. Liczyły się umiejętności. I w mordę nawet nie znajomości. Taki przypadek ;-)

A ty się pochwalisz swoim wyższym fakultetem?
Mieszkasz chociaż w Polsce?

Data: 2019-08-10 10:47:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 22:34:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
Kwaśniewski podobno próbował zdobyć wyższe a Wałęsa ukończyć zawodówkę. ;-)

Ależ Kwachu je zdobył, tylko na ruskiej uczelni.

Data: 2019-08-10 12:45:27
Autor: Jacek Bialy
[...]

A czy to jego wina, że za wcześnie się urodził?

JB

Data: 2019-08-08 20:08:11
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 12:10, z pisze:
W dniu 2019-08-08 o 12:04, japanizer@japanizer.org pisze:

Podobno Pis też ma problemy w zakładach karnych ;-)

Spytaj Misiewicza. Zaliczył 3 miesiące za 1 mln.

Przerżną wybory jak nic.

Jeżeli wygrają skończy się zadymą.Znajomi mówią że ceny wzrosły od początku roku o ok 30%. Będzie dym jak nic.

--
Runt

Data: 2019-08-08 13:38:47
Autor: Zenek Kapelinder
aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształc enie
ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie znasz takich ludzi zeby chcieli byc twoimi znajomymi.

Data: 2019-08-08 22:41:35
Autor: z
W dniu 2019-08-08 o 20:08, Runt pisze:
Znajomi mówią że ceny wzrosły od początku roku o ok 30%

A Ty nadajesz z zagranicy? ;-)

Że z powodu suszy siano drogie?

Pszenica w skupie jak 10 lat temu po 60 zł.

Co konkretnie zdrożało? Warzywa? Ty królik jesteś?

Data: 2019-08-08 13:46:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 22:41:40 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Że z powodu suszy siano drogie?

Pszenica w skupie jak 10 lat temu po 60 zł.

Co konkretnie zdrożało? Warzywa? Ty królik jesteś?

"Rosną ceny w Europie. Mięso, warzywa i słodycze najszybciej drożeją w Polsce"
https://forsal.pl/artykuly/1424936,ceny-zywnosci-pradu-uzywek-w-europie-koszyk-konsumpcji-wzrost-cen.html

--
Bruno

Data: 2019-08-08 13:51:56
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 10:46:40 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> "Rosną ceny w Europie. Mięso, warzywa i słodycze najszybciej drożeją w Polsce"
https://forsal.pl/artykuly/1424936,ceny-zywnosci-pradu-uzywek-w-europie-koszyk-konsumpcji-wzrost-cen.html

Zaraz PiSdy zaczną udowadniać, że to nie jest prawdą, bo Polska nie jest w Europie.

Data: 2019-08-08 22:55:05
Autor: u2
W dniu 08.08.2019 o 22:51, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

koniec świata, jak żyć pyta niemiecka japa:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-09 07:17:01
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 22:41, z pisze:
W dniu 2019-08-08 o 20:08, Runt pisze:
Znajomi mówią że ceny wzrosły od początku roku o ok 30%

A Ty nadajesz z zagranicy? ;-)

Obecnie pracuję i mieszkam w UK, a co?

Że z powodu suszy siano drogie?

Nie znam się na sianie.

Pszenica w skupie jak 10 lat temu po 60 zł.

Jak kształtuje się cena produktów wytwarzanych z mąki? Potaniały?

Co konkretnie zdrożało? Warzywa?

Np. pietruszka po >20 zł/kg. To warzywo egzotyczne, w Polsce nie rośnie.

Ty królik jesteś?

Ty mądry jesteś?

--
Runt

Data: 2019-08-09 10:11:19
Autor: z
W dniu 2019-08-09 o 07:17, Runt pisze:
Jak kształtuje się cena produktów wytwarzanych z mąki? Potaniały?

Ciekawe rynkowo-socjologiczne zjawisko. Pacz pan niewidzialna ręka rynku utrzymuje na stałym poziomie ceny pszenicy a ci parszywi kapitaliści jadą na marżach ;-)

Data: 2019-08-09 10:13:29
Autor: z
aĹź 72 proc. warszawiakĂłw ma wyĹźsze Q1|C ¤ł;ZsŸ6qéâ
W dniu 2019-08-09 o 07:17, Runt pisze:
Np. pietruszka po >20 zł/kg. To warzywo egzotyczne, w Polsce nie rośnie.

Sorry taki mamy klimat. Uprawiałeś coś kiedyś? Zasiałeś jakieś ziarno? ;-) Wiesz co to klęska urodzaju/nieurodzaju?
wiesz coś żeby łączyć to z wykształceniem Warszawiaków?

Data: 2019-08-09 14:38:21
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-08-08 o 12:04, japanizer@japanizer.org pisze:

Podobno Pis też ma problemy w zakładach karnych ;-)

więźniowie mają problem z prawem a nie z głową

pis wygrywa w psychiatrykach

Data: 2019-08-08 13:46:09
Autor: Zenek Kapelinder
aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształcenie
Im wystarczy ze sie przebija wszedzie poza Warszawa.

Data: 2019-08-10 12:35:48
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Dlatego że tam jest dużo beneficjentów tego systemu:)

Władza centralna, dużo kurków wkręconych w rur systemu ściany.
Dożo sodomitów i "ż", komuszków trochu i pomniejszych spryciuli,
ludkowie opiniotwórczy żyjący z dotacji itd.

Nu a szaraki? No cóż, płaczą i płacą mimo że im Hanka nieźle śrubę dokręciła.
https://twitter.com/emkow/status/1074666054851420160

Nu a Jaki jako alternatywa? Szczerze mówiąc za słaby kandydat,
chyba że Trzaskoski miał wygrać. Kto to wie.

aż 72 proc. warszawiaków ma wyższe wykształcenie