azot a powietrze

Data: 2009-05-02 11:38:49
Autor: A
azot a powietrze
Witam mam pytanie.Przy zmianie opon na letnie,w zakładzie,w którym wymieniałam opony zamiast powietrza napompowano mi je azotem.Podobno azot zamiast powietrza to korzystne rozwiązanie.Niedlugo po tym byłam w salonie na przelądzie okresowym i mechanik stwierdził,ze to złe rozwiązanie,wiec samam juz niewiem.Jestem laikiem i moze dla niektórych wyda się moje pytanie śmieszne i proste,ale proszę o poradę.Niedlugo wybieram się w dośc długą trasę,w góry i co w momencie jeśli będę musiała dopompowac opony?W każdej chwili mogę dopompowac powietrzem? Czy potem mogę wymienić powietrze w oponie na azot??

Data: 2009-05-02 11:42:57
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "A" <aw11@interia.pl> napisał w wiadomości news:gth46a$43$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ROTFL :>

Karolek

Data: 2009-05-02 11:49:50
Autor: J.F.
azot a powietrze
On Sat, 2 May 2009 11:38:49 +0200,  A wrote:
[...]

Miliony samochodow przez dziesiatki lat jezdzily na zwyklym powietrzu
i bylo dobrze. Azot nic nie daje. Ale zeby od razu szkodzil .. kogos tu chyba zazdrosc zzera :-)

Niedlugo wybieram się w dośc długą trasę,w góry i co w momencie jeśli będę musiała dopompowac opony?W każdej chwili mogę dopompowac powietrzem?

Mozesz, w koncu powietrze to 78% azotu, a i jak ja gumiarz dmucha, to
przeciez w srodku cala masa powietrza jest.

J.

Data: 2009-05-02 11:50:39
Autor: Alex81
azot a powietrze
In article <gth46a$43$1@atlantis.news.neostrada.pl>, aw11@interia.pl says....
Witam mam pytanie.Przy zmianie opon na letnie,w zakładzie,w którym wymieniałam opony zamiast powietrza napompowano mi je azotem.
Nie jeździć do nich więcej. Oszuści.

Podobno azot zamiast powietrza to korzystne rozwiązanie.
Tak, ale raczej w pojazdach klasy SR-71 :>

Niedlugo po tym byłam w salonie na przelądzie okresowym i mechanik stwierdził,ze to złe rozwiązanie,wiec samam juz niewiem.
Nie miał racji, rozwiązanie jest po prostu głupie, nie tylko "złe".

Jestem laikiem i moze dla niektórych wyda się moje pytanie śmieszne i proste,ale proszę o poradę.Niedlugo wybieram się w dośc długą trasę,w góry i co w momencie jeśli będę musiała dopompowac opony?
Nic, dopompować i jechać dalej.

W każdej chwili mogę dopompowac powietrzem? Czy potem mogę wymienić powietrze w oponie na azot??
Czego byś nie zrobiła to i tak ogromną większość powietrza w oponie zawsze stanowi azot :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-02 12:10:28
Autor: kogutek
azot a powietrze
[...]
Nic się nie stało. Dla opony ( chyba że to samolot) to żadna różnica czy w
środku jest 70 albo 90% azotu. Teraz jest kryzys. Każdy chce przytulić trochę
kasy. To że Cie namówił na pompowanie azotem należy rozpatrywać w kwestii
uczciwości a nie czy dobre albo złe dla opony. Moją zonę też raz zrobili na azot
w kole. Na naprawę felgi której nie dawało się naprawić też ją zrobili. Nic nie
poradzisz. Trzeba przełknąć małą stratę i żyć dalej. Tylko taki niesmak
pozostaje że nie można zaufać ludziom w najprostszych sprawach.  --

Data: 2009-05-02 13:27:34
Autor: J.F.
azot a powietrze
On Sat, 02 May 2009 12:10:28 +0200,  kogutek wrote:
Nic się nie stało. Dla opony ( chyba że to samolot) to żadna różnica czy w
środku jest 70 albo 90% azotu. Teraz jest kryzys. Każdy chce przytulić trochę
kasy.

Z takimi rzeczami na rynek najlpiej sie wchodzi w hossie, gdy ludzie
mniej patrza na cene :-)

J.

Data: 2009-05-02 13:06:07
Autor: Andrzej Lawa
azot a powietrze
A pisze:
[...]

Co miałaś w szkole z fizyki i chemii?

Podpowiedź: zastanów się nad składem powietrza atmosferycznego...

Data: 2009-05-02 19:01:07
Autor: A
azot a powietrze

Nie jest istotne to co miałam i co wiem na ten temat drogi przedmówco,pytałam o sens takiego własnie dopompowywania,ja płaciłam koło 8 zł za jedną oponę,i własnie to mnie zastanawia czy to jest po prostu nabijanie klienta czy faktycznie lepsze rozwiązanie.Czy naprawdę odczujemy "lepszość" jazdy na azocie,sądzę,iż nie jest to odczuwalne,dzieki za wczesniejsze odpowiedzi,pozdrawiam

Data: 2009-05-02 20:11:39
Autor: Mirek Ptak
azot a powietrze
Dnia 2009-05-02 19:01,  *A* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Nabijanie - tylko i wyłącznie.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-05-02 21:22:47
Autor: Andrzej Lawa
azot a powietrze
A pisze:

(zgaduję, że odpisujesz mi - ale na przyszłość nie przesadzaj z
wycinaniem cytatów, OK?)

Nie jest istotne to co miałam i co wiem na ten temat drogi

Istotne, istotne.

[...]

Jakbyś miała w miarę dobrą ocenę i byś wiedziała, to byś nie zadawała
takich pytań. Powietrze to w 78% azot.

Moda na azot się zrobiła m.in. dlatego, że jak ktoś nie chciał sobie
zawracać głowy kompresorem, to taniej mu wychodziło kupować butle z
azotem technicznym, niż ze sprężonym powietrzem (sam kiedyś zadzwoniłem
do firmy handlującej gazami technicznymi i azot mieli taniej od powietrza).

"lepszość" jazdy na azocie,sądzę,iż nie jest to odczuwalne,dzieki za wczesniejsze odpowiedzi,pozdrawiam

PS: zlituj się i naucz się także poprawnie pisać po polsku... Wiesz -
wielkie i małe litery, kropki od czasu do czasu. Dasz radę?

Data: 2009-05-03 01:21:34
Autor: Michal AKA Miki
azot a powietrze

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:85juc6-j1q.ln1ncc1701.lechistan.com...
A pisze:

[...]

Panowie, rozumiem, ze gdyby pytajacym byl facet, mielibyscie inne podejscie do tematu?
Bo na razie wasze zdanie przekazujecie w formie, ktora ma wszystkim udowodnic, jak glupia blondynka jest jest kolezanka, ktora o to pyta... czy to podnosi wasze ego?

Takze proponuje skupic sie tylko na merytorycznej zawartosci odpowiedzi, a okrase w postaci docinkow po prostu zachowac dla siebie...

Ja niestety rowniez nie wiedzialem, jaka jest roznica napompowac kolo azotem w 78% a w 95%.
Za to wiem, jaka jest roznica jesli uzyjemy alkohol o stezeniu 78% i 95% w niektorych doswiadczeniach chemicznych, ewentualnie spozywczych :)

Pozdrawiam
Michal

PS. ciekawy jestem, czy ktos przeprosi za swoje niestosowne uwagi :)

Data: 2009-05-03 09:36:20
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gtiki1$ld4$1inews.gazeta.pl...

Panowie, rozumiem, ze gdyby pytajacym byl facet, mielibyscie inne podejscie do tematu?

Mysle, ze z cala pewnoscia nie.

Bo na razie wasze zdanie przekazujecie w formie, ktora ma wszystkim udowodnic, jak glupia blondynka jest jest kolezanka, ktora o to pyta... czy to podnosi wasze ego?

To ona raczej wystawia sobie taka wizytowke.

Takze proponuje skupic sie tylko na merytorycznej zawartosci odpowiedzi, a okrase w postaci docinkow po prostu zachowac dla siebie...

Wlasnie na tym sie skupiamy.
A Ty nie bedziesz mowil komu mozna docinac, a komu nie.

Ja niestety rowniez nie wiedzialem, jaka jest roznica napompowac kolo azotem w 78% a w 95%.

I myslisz, ze to ja usprawiedliwia?

Za to wiem, jaka jest roznica jesli uzyjemy alkohol o stezeniu 78% i 95% w niektorych doswiadczeniach chemicznych, ewentualnie spozywczych :)

No jaka?

PS. ciekawy jestem, czy ktos przeprosi za swoje niestosowne uwagi :)

np. Ty.
Nie wiedza nie jest usprawiedliwieniem, nie umiejetnosc uzycia google rowniez.

Karolek

Data: 2009-05-03 01:24:10
Autor: mac
azot a powietrze
On May 3, 8:36 am, "Karolek" <dragnos...@o2.pl> wrote:

np. Ty.
Nie wiedza nie jest usprawiedliwieniem, nie umiejetnosc uzycia google
rowniez.

nieznajomosc ojczystego jezyka równiez nie jest usprawiedliwieniem
robienia bledów,
spojrz Karolku na siebie w pierwszej kolejnosci, zamiast sie wyzywac
na kolezance, ktora, faktycznie, nie musi znac sie na sekretach
zakladów wulkanizacyjnych.
do tego, tak jak ktos tu zauwazyl, teoretycznie mogloby byc mozliwe to
ze te procentowe roznice w skladzie mieszkanki gazowej maja zasadnicze
znaczenie.

mac

Data: 2009-05-03 11:34:53
Autor: Karolek
azot a powietrze

Uzytkownik <mac@bar.pl> napisal w wiadomosci news:190f3fdc-0f0b-43f5-84e7-439d68d839e5z7g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Masz racje, ze rozdzielam nagminnie wszystko, ale glownie z odruchu i lenistwa no i nigdy nie probowalem sie usprawiedliwiac, ze popelniam bledy bo jestem dys cos tam czy inne kretynskie wymysly.
Popelniam bledy, wiem o tym i stale daze do poprawy, nie przechodze z tym do porzadku dziennego.

spojrz Karolku na siebie w pierwszej kolejnosci, zamiast sie wyzywac
na kolezance, ktora, faktycznie, nie musi znac sie na sekretach
zakladów wulkanizacyjnych.

Na nikim sie nie wyzywam, ale mogla by ruszyc najpierw ta pusta palka, zamiast robic z siebie idiotke.

do tego, tak jak ktos tu zauwazyl, teoretycznie mogloby byc mozliwe to
ze te procentowe roznice w skladzie mieszkanki gazowej maja zasadnicze
znaczenie.

Nom... nie brnijmy dalej w ten temat.

Karolek

Data: 2009-05-03 05:14:23
Autor: mac
azot a powietrze
On May 3, 10:34 am, "Karolek" <dragnos...@o2.pl> wrote:

[...]

Karolku, podobnie jak ty lubisz oceniac innych i ja moge powiedziec,
ze rozdzielasz
wszystko nie z odruchu czy lenistwa tylko z niedouczenia i glupoty.
w dodatku, nawet wtedy moglbys korzystac z googla (lub, co prostsze,
slownika/autokorekty)

autorka postu niczego nie usprawiedliwia, zadala proste pytanie, bo
ktos jej napchal do glowy glupot.
nie kazdy musi sie znac na wszystkim, a autorce nalezy sie pochwala za
to ze zamiast sluchac slepo oponiarza,
wolala drazyc temat i zapytac na fachowej grupie.

Na nikim sie nie wyzywam, ale mogla by ruszyc najpierw ta pusta palka,
zamiast robic z siebie idiotke.

Karolku, sam robisz z siebie idiote, i w dodatku prostego chama.
mysle ze bedziesz jednak wolal "uparcie tkwic w bledzie" wiec skoro
inny kolega juz spasowal, pozwolisz ze i ja "uciekne",

EOT.

mac

Data: 2009-05-03 21:40:41
Autor: Karolek
azot a powietrze

Uzytkownik <mac@bar.pl> napisal w wiadomosci news:47cb4251-5807-46d3-8ff5-bc3619037d9821g2000vbk.googlegroups.com...

Tak, tylko pominales ta drobna roznice, ze ja nie stworzylem idiotycznego watku na temat jak sie pisze nie z rzeczownikami... autorka postu jakby wlasnie stworzyla cos w tym stylu :/

autorka postu niczego nie usprawiedliwia,

Gorzej, twierdzi ze wiedza nie jest istotna :/

zadala proste pytanie, bo
ktos jej napchal do glowy glupot.

Oj nie, nikt jej glupot nie napchal, ona ma pustke w glowie po prostu.

nie kazdy musi sie znac na wszystkim, a autorce nalezy sie pochwala za
to ze zamiast sluchac slepo oponiarza,
wolala drazyc temat i zapytac na fachowej grupie.

Wiedze z podstawowki powinien miec kazdy, jak brakuje to moze poszukac w google, a dopiero potem sie zblaznic tworzac glupi watek.

Na nikim sie nie wyzywam, ale mogla by ruszyc najpierw ta pusta palka,
zamiast robic z siebie idiotke.

Karolku, sam robisz z siebie idiote, i w dodatku prostego chama.

Bo chcialbym, aby ludzie byli madrzejsi?

mysle ze bedziesz jednak wolal "uparcie tkwic w bledzie" wiec skoro
inny kolega juz spasowal, pozwolisz ze i ja "uciekne",

Na czym polega moj blad? Na wymaganiu od innych chociazby starania sie?
Jak nie potrafia ruszyc glowa to uzurpuje sobie prawo do docinkow.

EOT.

Wolny kraj.

Karolek

Data: 2009-05-03 10:17:01
Autor: Michal AKA Miki
azot a powietrze

Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtjhj2$2i2l$1news.mm.pl...

Bo na razie wasze zdanie przekazujecie w formie, ktora ma wszystkim udowodnic, jak glupia blondynka jest jest kolezanka, ktora o to pyta... czy to podnosi wasze ego?

To ona raczej wystawia sobie taka wizytowke.

Chlopie, jesli tak usprawiedliwiasz zlosliwosci w swoich wypowiedziach, to mi cie zal...

[...]

No tak... to jest niepodwazalny argument... przeciez ja nie moge skrytykowac Karolcia.

PS. ciekawy jestem, czy ktos przeprosi za swoje niestosowne uwagi :)

np. Ty.
Nie wiedza nie jest usprawiedliwieniem, nie umiejetnosc uzycia google rowniez.

Tak sie sklada, ze na codzien pomagam ludziom, ktorzy maja duzo bardziej banalne problemy.. jakos nie mam problemu, zeby im odpowiedziec rzeczowo i bez zbednych emocji... a wiekszosc z nich znalazlaby odpowiedz w googlach...
Najwyrazniej jednak masz jakis problem, skoro newsgrupy wykorzystujesz do podnoszenia swojego ego...

Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-03 11:43:14
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gtjjtv$kr1$1inews.gazeta.pl...

Chlopie, jesli tak usprawiedliwiasz zlosliwosci w swoich wypowiedziach, to mi cie zal...

To nie jest zlosliwosc.

Wlasnie na tym sie skupiamy.
A Ty nie bedziesz mowil komu mozna docinac, a komu nie.

No tak... to jest niepodwazalny argument... przeciez ja nie moge skrytykowac Karolcia.

Mozesz, napisalem ze nie mozesz mowic komu mozna docinac, a komu nie i nie dlatego, ze Ci zabraniam, tylko dlatego ze to glupie.
Rozumiesz slowo pisane?

[...]

A zamiast kazdemu podawac wszystko na tacy to powienienes wytlumaczyc jak maja sobie sami radzic.
Bo jak to powiedzenie szlo... glodnemu zamiast ryby lepiej dac wedke?

Najwyrazniej jednak masz jakis problem, skoro newsgrupy wykorzystujesz do podnoszenia swojego ego...

Mam w zasadzie tylko jeden problem... jest nim glupota otaczajacych nas ludzi i niestety wydaje sie, ze ta glupota dominuje.

Z mojej strony EOT.

Mozesz uciekac... ale pamietaj, ze najgorsze to nie jest sie mylic, tylko uparcie tkwic w bledzie.

Karolek

Data: 2009-05-03 13:16:36
Autor: eddie
azot a powietrze
Data: 2009-05-03 21:43:55
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "eddie" <zoombie26@megamail.com> napisał w wiadomości news:gtjv1o$mv5$1mx1.internetia.pl...
"Karolek" <dragnospam@o2.pl> wrote:

Nie wiedza nie jest usprawiedliwieniem, nie umiejetnosc uzycia google
rowniez.

Ale Google odpowiada:
http://www.opony.autko.pl/x_C_X__P_SAS__P2_4736.html
http://www.motofakty.pl/artykul/azot_zamiast_powietrza.html
http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080430/ZAKIEROWNICA/309603803

:-)

No widzisz, potrafisz uzyc google, zapewne juz wiesz czy mozesz sobie dopompowac kola zwyklym brudnym powietrzem? ;>

I jeszcze:
http://uczymysie.pl/Pytanie/20/227/0/Jak-wytlumaczyc-jak-piszemy-nie-z-rzeczownikami.html

Wiem jak sie pisze, ale dziekuje za troske.

Karolek

Data: 2009-05-03 23:37:52
Autor: eddie
azot a powietrze
"Karolek" <dragnospam@o2.pl> wrote in message

[...]

Bingo. Teraz widzisz, że nie chodzi tu "nie umiejetność" użycia Google.

I jeszcze:
http://uczymysie.pl/Pytanie/20/227/0/Jak-wytlumaczyc-jak-piszemy-nie-z-rzeczownikami.html

Wiem jak sie pisze, ale dziekuje za troske.

Podziękowanie przekazałem Google.;)

e.

Data: 2009-05-03 23:46:00
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "eddie" <zoombie26@megamail.com> napisał w wiadomości news:gtl3es$tme$1mx1.internetia.pl...

No widzisz, potrafisz uzyc google, zapewne juz wiesz czy mozesz sobie
dopompowac kola zwyklym brudnym powietrzem? ;>

Bingo. Teraz widzisz, że nie chodzi tu "nie umiejetność" użycia Google.

Alez chodzi.
Skoro sobie wygooglales ta informacje to znaczy tyle, ze ta blondi tez mogla, ale wolala zadac glupie pytanie, a na madra odpowiedz sie obrazila.

Karolek

Data: 2009-05-04 00:09:13
Autor: eddie
azot a powietrze

[...]

Już myślelem, że masz kłopoty z logiką, a Ty po prostu nie czytałeś
podanych linków... :-)

e.

Data: 2009-05-04 01:48:27
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "eddie" <zoombie26@megamail.com> napisał w wiadomości news:gtl594$tq4$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie, to Ty kompletnie niezrozumiales o co chodzi w tej calej dyskusji.
Podpowiem Ci, nie chodzi o to czy pompowanie azotem ma sens.

Karolek

Data: 2009-05-04 07:47:05
Autor: eddie
azot a powietrze

[...]

W każdym razie kilka osób odpowiedziało na to "głupie pytanie, o które
nie chodzi w dyskusji" zamiast jak Ty, mądrze ROTFL-ować. ;)

Ale zgadzam się, że trudno zrozumieć, o co Ci w tej dyskusji chodzi...

e.

Data: 2009-05-04 09:27:18
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "eddie" <zoombie26@megamail.com> napisał w wiadomości news:gtm044$vbl$1mx1.internetia.pl...

[...]

I o czym to swiadczy?

zamiast jak Ty, mądrze ROTFL-ować. ;)

Glupcze, a czy to ja udzielalem odpowiedzi?
Nie mialem najmniejszej ochoty leniwej blondi udzielac odpowiedzi na kretynskie pytania.

Ale zgadzam się, że trudno zrozumieć, o co Ci w tej dyskusji chodzi...

No Ty to nie ogarniasz jednak tematu.

Karolek

Data: 2009-05-04 12:06:12
Autor: Krystian Zaczyk
azot a powietrze
[...]

Że jednak o to chodziło? :-)

zamiast jak Ty, mądrze ROTFL-ować. ;)

Glupcze, a czy to ja udzielalem odpowiedzi?
Nie mialem najmniejszej ochoty leniwej blondi udzielac odpowiedzi na
kretynskie pytania.

To po co napisałeś, mędrcze?

Ale zgadzam się, że trudno zrozumieć, o co Ci w tej dyskusji chodzi...

No Ty to nie ogarniasz jednak tematu.

To może ja spróbuję. Przedmówcy nie chodziło o to, że warto/nie warto
pompować azotem, ale że Google, o którym Ty pisałeś nie daje jednoznacznej
odpowiedzi na to pytanie. Czy teraz rozumiesz?

Krystian

Data: 2009-05-04 21:51:52
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:gtmeob$kpr$1inews.gazeta.pl...

I o czym to swiadczy?

Że jednak o to chodziło? :-)

To ze autorce chodzilo o odpowiedz to oczywiste, ale swiadczy to o czyms zupelnie innym.

Glupcze, a czy to ja udzielalem odpowiedzi?
Nie mialem najmniejszej ochoty leniwej blondi udzielac odpowiedzi na
kretynskie pytania.

To po co napisałeś, mędrcze?

Z tego co widze to zwijalem sie ze smiechu czytajac jej posta... nie zauwazyles?

[...]

Alez daje, ale trzeba myslec, a nie udawac.

Karolek

Data: 2009-05-04 22:29:08
Autor: Krystian Zaczyk
azot a powietrze
[...]

Odpowiadającym na temat też chodziło o azot. O czym to świadczy?

[...]

Z pewnością wzbudziłeś tym podziw dla swej madrości.
A jak puścisz bąka ze śmiechu, to też napiszesz o tym na grupę? ;-)

[...]

Pomyśl więc i daj znać, co wymyśliłeś. Będzie to pierwszy Twój post
w tym watku na temat. :-)

Krystian

Data: 2009-05-05 00:40:06
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:gtnj7b$f72$1inews.gazeta.pl...

To ze autorce chodzilo o odpowiedz to oczywiste, ale swiadczy to o czyms
zupelnie innym.

Odpowiadającym na temat też chodziło o azot. O czym to świadczy?

Krytyka nie byla wymierzona w odpowiadajacych jakbys nie zauwazyl.

Z tego co widze to zwijalem sie ze smiechu czytajac jej posta... nie
zauwazyles?

Z pewnością wzbudziłeś tym podziw dla swej madrości.

A wydaje Ci sie ze taki to mialo cel?

A jak puścisz bąka ze śmiechu, to też napiszesz o tym na grupę? ;-)

Jasne, bo zapewne przyczyna bedzie cos o wiele zabawaniejszego niz glupiutka dziewka.

Alez daje, ale trzeba myslec, a nie udawac.

Pomyśl więc i daj znać, co wymyśliłeś. Będzie to pierwszy Twój post
w tym watku na temat. :-)

Nie mam zamiaru pisac w tym watku na temat.

Karolek

Data: 2009-05-05 10:07:28
Autor: Krystian Zaczyk
azot a powietrze
[...]

Dlaczego nie? Przecież odpowiadali na głupie pytanie.

A jak puścisz bąka ze śmiechu, to też napiszesz o tym na grupę? ;-)

Jasne, bo zapewne przyczyna bedzie cos o wiele zabawaniejszego niz
glupiutka dziewka.

A dlaczego sądzisz, że o Twoim bąku powinni przeczytać inni?

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=dziewka

Alez daje, ale trzeba myslec, a nie udawac.

Pomyśl więc i daj znać, co wymyśliłeś. Będzie to pierwszy Twój post
w tym watku na temat. :-)

Nie mam zamiaru pisac w tym watku na temat.

Zatem pozostaniesz Karolku jego błaznem. Śmiesznym, bo nieświadomym
swojej... niemądrości. ;-)

Krystian

Data: 2009-05-03 12:40:35
Autor: Andrzej Lawa
azot a powietrze
Michal AKA Miki pisze:

Panowie, rozumiem, ze gdyby pytajacym byl facet, mielibyscie inne podejscie do tematu?

Nic nie rozumiesz.

[ciach]

[...]

Sęk w tym, że w przypadku powietrza atmosferycznego, azot jest
"rozcieńczony" gazem pod fizycznym względem prawie identycznym (tlenem -
reszta się nie liczy).

Zakładając, że nikt nie chce podpalać wnętrza opony - nie ma to znaczenia

Pozdrawiam
Michal

PS. ciekawy jestem, czy ktos przeprosi za swoje niestosowne uwagi :)

Dlaczego "niestosowne"? Parafrazując twoją seksistowską uwagę: czy
domagałbyś się przeprosin, gdyby głupie pytanie zadał facet, a nie kobieta?

Data: 2009-05-05 23:30:42
Autor: Michal AKA Miki
[Stanowcze OT] Re: azot a powietrze

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4u80d6-usr.ln1ncc1701.lechistan.com...
Michal AKA Miki pisze:

Panowie, rozumiem, ze gdyby pytajacym byl facet, mielibyscie inne podejscie
do tematu?

Nic nie rozumiesz.

dlatego wole pytac :)

[ciach]

[...]

Bardzo dziekuje za informacje. Przyznam, ze jest rzeczowa i nie ma w niej ani krzty zlosliwosci.

[...]

Ja inaczej zapytam - czy rownie "dowcipnie" odpowiadalbys tej Pani twarza w twarz?
Ciekawe dlaczego uwazasz, ze jestem seksista :)  kiedys mowilo sie na to "gentelman" :)

Pozdrawiam
Michal

PS. Dla tych, co chca analizowac moja osobowosc - uwazam, ze propagowanie homoseksualizmu jako sposobu na zycie powinno byc zabronione :)

Data: 2009-05-02 23:07:20
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "A" <aw11@interia.pl> napisał w wiadomości news:gthu3l$ot7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie jest istotne to co miałam i co wiem na ten temat drogi przedmówco,

O i tu wlasnie lezy twoj problem :/

[...]

Jakbys jednak pomyslala, ze to co mialas w szkole jest istotne to bys nie zadawala takich smiesznych pytan i nikt by Cie nie nabijal...

Karolek

Data: 2009-05-02 23:34:43
Autor: p47
azot a powietrze

[...]

Niewatpliwie duzo ludzi odczuwa "lepszość" i dałaby sie za to zabić! Tak samo jak całkiem sporo ludzi w chorobie czuje się lepiej po zażyciu (koniecznie drogiej, o dziwnej nazwie i najlepiej czerwonej;-) pigułki, nie wiedząc, że zawiera ona tylko np. sproszkowany cukier...

p47

Data: 2009-05-03 01:02:22
Autor: Pa_blo
azot a powietrze

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:v1mtc6-j3p.ln1ncc1701.lechistan.com...

Co miałaś w szkole z fizyki i chemii?

Ona miala same piontki! To nic, ze tylko wykute ...

Picasso

Data: 2009-05-04 08:17:26
Autor: MAD
azot a powietrze
Witam

cały temat rozebrany był w tym forum
Temat : Azot w kołach - założyciel MAD z datą 2009-04-10.
Jak poczytasz wszystkie komentarze to temat całkowicie ci sie wyjaśni kwestia azotu.
No i nie przejmować sie głupimi kometarzami - zawsze znajdą się upierdliwcy
którzy zamiast odpowiedzieć rzeczowo w temacie będą czepiać sie przecinków itp.

pozdrawiam - Marek

Data: 2009-05-04 11:23:55
Autor: kamil
azot a powietrze

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:v1mtc6-j3p.ln1ncc1701.lechistan.com...
A pisze:
[...]

Podpowiedz: zastanow sie, po co odpisywac trollowi :-)

Data: 2009-05-02 23:31:30
Autor: p47
azot a powietrze

[...]

To prawda! - pompowanie azotem to korzystne rozwiązanie!!...dla pompujacych wulkanizatorów..;-)

p47

Data: 2009-05-03 10:00:02
Autor: pluton
azot a powietrze
[...]

Dosyc korzystne bedzie wypelnienie opon cieklym helem.

Nullification

Data: 2009-05-03 12:41:26
Autor: Andrzej Lawa
azot a powietrze
pluton pisze:

Dosyc korzystne bedzie wypelnienie opon cieklym helem.

Eeetam, zaraz się pokruszą...

Data: 2009-05-03 14:52:35
Autor: neelix
azot a powietrze

[...]

Dziwne, ze nie wiesz ile azotu jest w powietrzu. Nie chodziłeś do szkoły??? Azot to ok. 78%. To tylko 21% mniej niż 100%.

neelix

Data: 2009-05-03 21:09:46
Autor: A
azot a powietrze
Po przeczytaniu kilku odpowiedzi,uważam,iż nie warto śledzić posty na tej własnie grupie,faktycznie pełno tu ludzi,którzy myślą,że są naj.naj... a tak naprawdę to po prostu szkoda słów i coraz częściej przekonuję się do tego,iż nie warto tu pisać,zadawać pytań,nie można nikogo obrażać,ciekawa jestem,czy Ci którzy tu uważaja sie za wszystkowiedzących i tych najmądrzejszych w rzeczywistości są tacy przebojowi:) Szkoda chyba czasu na to, by cokolwiek tu pisać ,zadawać pytania, bo i tak większosc zrówna człowieka z błotem.Pozdrawiam ale nie wszytkich i życzę szerokiej drogi;)

Data: 2009-05-03 21:43:13
Autor: MadMan
azot a powietrze
Dnia Sun, 3 May 2009 21:09:46 +0200, A napisał(a):

 coraz czĂŞÂściej przekonujĂŞ siĂŞ do tego,iÂż nie warto tu pisaĂŚ

Warto za to skonfigurować czytnik, żeby śmieci nie wysyłać. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-05-03 21:49:25
Autor: Karolek
azot a powietrze

Użytkownik "A" <aw11@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtkqei$fe8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dzieki, nie bedziemy tesknic.

Szkoda chyba czasu na to, by cokolwiek tu pisać ,zadawać pytania, bo i tak większosc zrówna człowieka z błotem.Pozdrawiam ale nie wszytkich i życzę szerokiej drogi;)

A wystarczylo nie brac odpowiedzi w sposob emocjonalny, a rozsadny i wyciagnac wnioski z tego co Ci ktos proboje uswiadomic, przekazac...
Ale przeciez dzisiaj wychowanie bezstresowe, to trzeba gamonia poglaskac po glowce i powiedziec, ze jest najmadrzejszy na swiecie :>

Karolek

Data: 2009-05-03 22:07:39
Autor: MW
azot a powietrze
[...]

Możesz się oczywiście obrażać i na złość babci odmrozić sobie uszy. Miej jednakże świadomość, że to typowa reakcja na takie pytanie, zgodnie z zasadą - głupie pytanie, głupia odpowiedź...

--
MW

Data: 2009-05-03 22:24:10
Autor: A
azot a powietrze
Oj żeby tu tylko takie "głupie" pytania i odpowiedzi były,ale niektórzy widocznie są niezbyt inteligentni by zauważać i komentowac te bardziej głupawe:) Milego wieczorku

Data: 2009-05-03 22:49:28
Autor: Pa_blo
azot a powietrze

[...]

Czasami wystarczy troche zdrowego rozsadku i minimum wiedzy zeby zie nie osmieszyc... Zawsze pozostaje cos takiego jak archiwum i fraza "azot"!

BTW ta grupa to tylko i wylacznie rozrywka ...

Picasso

Data: 2009-05-04 10:29:46
Autor: MichałG
azot a powietrze
A pisze:
[...]

Zapewne masz rację...
Ale zauważ, że są jeszcze miejsca, gdzie akceptacja dla zerowego poziomu wiedzy szkolnej jeszcze nie jest regułą. Dla mnie jest to objaw pozytywny, na tle coraz bardziej popularnego afiszowania sie nieuctwem...
pozdrawiam miło
Michał

Data: 2009-05-04 18:30:14
Autor: neelix
azot a powietrze

[...]

No, tak trochę nieładnie to wyszło. Sam trochę przyłożyłem do tego rękę. Dobra rada: nie łykaj wszystkiego co Ci dookoła wciskają. Jest masa cwaniaczków naciągaczy. Może gdybyś poszukała w archiwum grupy, albo poczytała co to jest powietrze to byś uniknęła krytyki. Temat już był wałkowany. Nie chcesz być manipulowana to nie oglądaj reklam, nie oglądaj TVNu i nie łykaj kitu zwłaszcza kiedy każą za niego słono płacić. Aha, i nie wierz promocjom z przekreślonymi cenami, bo te przekreślone ceny nigdy nie istniały.

neelix

Data: 2009-05-05 09:27:00
Autor: MAD
azot a powietrze
 Szkoda chyba czasu na to, by cokolwiek
tu pisać ,zadawać pytania, bo i tak większosc zrówna człowieka z błotem.Pozdrawiam ale nie wszytkich i życzę szerokiej drogi;)
Nie przejmuj sie kretynami.
Po to są grupy aby sie czegoś dowiedzieć - a chamy i durnie udający wszystkowiedzacych niestety istnieją.
Nie warto odpowiadac na ich durnawe zaczepki.
pozdrawiam

Data: 2009-05-05 23:39:14
Autor: Michal AKA Miki
[OT] Re: azot a powietrze

[...]

Jak mowi wielokrotnie sprawdzone faq mojej ulubionej grupy:

e) Jeśli nasz cały komentarz ma brzmieć: "było", "ROTFL",
"PLONK debilu" lub podobnie to lepiej go sobie w ogóle
odpuścić.

f) Nie karmimy trolli. Rozmowa z trollem jest jak zapasy ze
świnią w błocie - ty się upaprzesz a świnia to lubi.

Takze na zaczepki nie ma co odpowiadac, trzeba wydlubac tylko to, co potrzebujesz i wyrobic sobie wlasne zdanie :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-06 06:59:45
Autor: Wiesiaczek
[OT] Re: azot a powietrze

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gtqbm4$oio$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]

To źle Ci mówi.
Bo jeśli widzisz post kogoś, z kim nie zamierzasz dyskutować to dodajesz go do listy zablokowanych nadawców i informujesz go o tym, najczęściej właśnie przez "PLONK", co jak wiadomo jest odgłosem kamienia wrzuconego do gnojówki :)
Informacja ta jest przeznaczona właśnie dla zablokowanego po to, żeby sam nas zablokował u siebie (nie może przecież z nami dyskutować) oraz po to, żeby nie odpowiadał więcej na ten i inne nasze posty, ponieważ my tego już nie zobaczymy.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-06 11:51:15
Autor: Krystian Zaczyk
[OT] Re: azot a powietrze
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał:

[...]

Ależ może odpowiadać/komentować. Dyskusja jest publiczna, a nie
tylko z jedna osobą.
Pomijam fakt, że wiele "plonków" okazywało się wirtualnymi przy kolejnych...
;-)

Krystian

Data: 2009-05-06 18:54:57
Autor: Wiesiaczek
[OT] Re: azot a powietrze

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:gtrmjo$9ou$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]

To już będzie takie szczekanie psa, na którego nie zwraca się uwagi - praktycznie niezauważalne.
Ale na to, tak jak na ludzką głupotę lekarstwa nie ma.

Pomijam fakt, że wiele "plonków" okazywało się wirtualnymi przy kolejnych...
;-)

Niektórzy są ciekawi, czy i co mu taki splonkowany odszczeknie. Ja tego nie robię.

W każdym razie "PLONK" jest dla mnie wielką ulgą, pozwalającą na rozmowę tylko z tymi, z którymi chcę rozmawiać.

Data: 2009-05-06 19:44:38
Autor: Krystian Zaczyk
[OT] Re: azot a powietrze
[...]

Jak to nie zwraca się uwagi? Przeciez odpowiedzi są widoczne dla innych.
Mają pamiętać, kto komu dał plonka i nie czytać jego komentarzy? ;-)
(mam na myśli nie pyskówki, ale wypowiedzi merytoryczne).

Ale na to, tak jak na ludzką głupotę lekarstwa nie ma.

A tu się zgadzam.

[...]

Są czasem ciekawi przez wiele, wiele dni... ;-)
Co ciekawe, plonker często nie pomija żadnej okazji, aby zbluzgać
splonkowanego widząc u innych jego cytaty, chociaz podobno nie chce go
czytać czy komentować. ;)

W każdym razie "PLONK" jest dla mnie wielką ulgą, pozwalającą na rozmowę
tylko z tymi, z którymi chcę rozmawiać.

Oczywiście. Ale dyskusja jest publiczna, a komentarze wysyła się do grupy,
a nie tylko jednej osoby. Innymi słowy, konfiguracja czyjegoś czytnika nie
jest obowiązkowa dla innych.

Krystian

azot a powietrze