azot a powietrze

Data: 2009-05-02 11:50:39
Autor: Alex81
azot a powietrze
In article <gth46a$43$1@atlantis.news.neostrada.pl>, aw11@interia.pl says....
Witam mam pytanie.Przy zmianie opon na letnie,w zakładzie,w którym wymieniałam opony zamiast powietrza napompowano mi je azotem.
Nie jeździć do nich więcej. Oszuści.

Podobno azot zamiast powietrza to korzystne rozwiązanie.
Tak, ale raczej w pojazdach klasy SR-71 :>

Niedlugo po tym byłam w salonie na przelądzie okresowym i mechanik stwierdził,ze to złe rozwiązanie,wiec samam juz niewiem.
Nie miał racji, rozwiązanie jest po prostu głupie, nie tylko "złe".

Jestem laikiem i moze dla niektórych wyda się moje pytanie śmieszne i proste,ale proszę o poradę.Niedlugo wybieram się w dośc długą trasę,w góry i co w momencie jeśli będę musiała dopompowac opony?
Nic, dopompować i jechać dalej.

W każdej chwili mogę dopompowac powietrzem? Czy potem mogę wymienić powietrze w oponie na azot??
Czego byś nie zrobiła to i tak ogromną większość powietrza w oponie zawsze stanowi azot :)

--
Pzdr
Alex

azot a powietrze