azot a powietrze

Data: 2009-05-03 10:00:02
Autor: pluton
azot a powietrze
Witam mam pytanie.Przy zmianie opon na letnie,w zakładzie,w którym
wymieniałam opony zamiast powietrza napompowano mi je azotem.Podobno azot
zamiast powietrza to korzystne rozwiązanie.Niedlugo po tym byłam w salonie
na przelądzie okresowym i mechanik stwierdził,ze to złe rozwiązanie,wiec
samam juz niewiem.Jestem laikiem i moze dla niektórych wyda się moje
pytanie
śmieszne i proste,ale proszę o poradę.Niedlugo wybieram się w dośc długą
trasę,w góry i co w momencie jeśli będę musiała dopompowac opony?W każdej
chwili mogę dopompowac powietrzem? Czy potem mogę wymienić powietrze w
oponie na azot??

Dosyc korzystne bedzie wypelnienie opon cieklym helem.

Nullification

Data: 2009-05-03 12:41:26
Autor: Andrzej Lawa
azot a powietrze
pluton pisze:

Dosyc korzystne bedzie wypelnienie opon cieklym helem.

Eeetam, zaraz się pokruszą...

azot a powietrze