b.sadecki - trasa na jeden dzien

Data: 2009-08-14 07:33:11
Autor: Paweł
b.sadecki - trasa na jeden dzien
Witam

Wybieram się na jednodniową wycieczkę w Beskid Sądecki. Nie znam tego
pasma zupełnie. Możecie polecić jakąś ładną, jednodniową, niezbyt wysiłkowo
wymagającą, widokową trasę, w miarę popularną  turystycznie?
Jadę z Jasła.

pzdr
Paweł

Data: 2009-08-14 02:12:01
Autor: Slawomir Gorniak
On Aug 14, 10:33 am, "Paweł" <tokey-wah.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Wybieram się na jednodniową wycieczkę w Beskid Sądecki. Nie znam tego
pasma zupełnie. Możecie polecić jakąś ładną, jednodniową, niezbyt wysiłkowo
wymagającą, widokową trasę, w miarę popularną  turystycznie?

A ja bym Ci proponowal Krynica (Czarny Potok)-Jaworzyna (mozesz
wjechac kolejka)-Runek-Hala Labowska-Labowa, powrot PKSem. Troche
lasu, troche odslonietych terenow, ogolnie Beskid Sadecki w pigulce.

BTW jak teraz jest na Labowskiej? Jakos wiadomosci stamtad zatrzymaly
mi sie na tych hippisach, ktos to mial od nich przejac? To juz pare
lat temu zdaje sie bylo?..

S.

Data: 2009-08-14 11:20:00
Autor: Marcin Kysiak
Slawomir Gorniak pisze:

BTW jak teraz jest na Labowskiej? Jakos wiadomosci stamtad zatrzymaly
mi sie na tych hippisach, ktos to mial od nich przejac? To juz pare
lat temu zdaje sie bylo?..

Pan, który zatruł mnie zupą był bodajże już po hipisach, a też się właśnie zwijał...

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-08-14 11:49:00
Autor: Basia Z.
b.sadecki - trasa na jeden dzien

Użytkownik "Slawomir Gorniak" :

BTW jak teraz jest na Labowskiej? Jakos wiadomosci stamtad zatrzymaly
mi sie na tych hippisach, ktos to mial od nich przejac? To juz pare
lat temu zdaje sie bylo?..

Tam już od tej pory ze czterech dzierżawców się zmieniło.
Po hipisach był przecież jeszcze Mariusz S., ale nie pamiętam czy bezpośrednio po nich a po nim jeszcze chyba dwóch.
Byłam rok temu, tylko przechodziłam, coś jedliśmy.
Było normalnie, jedzenie też normalne.

B.

Data: 2009-08-14 11:57:42
Autor: Szymon R.
b.sadecki - trasa na jeden dzien
Dnia 2009-08-14 11:49, Basia Z. napisal(a) te oto slowa:
..
Było normalnie, jedzenie też normalne.

Co to jest "normalnie"?

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-08-14 12:03:51
Autor: Basia Z.
b.sadecki - trasa na jeden dzien

Użytkownik "Szymon R." :

Było normalnie, jedzenie też normalne.

Co to jest "normalnie"?

No zwyczajnie, nic się nie działo.
Odpowiadam na pytanie "Jak teraz jest na Łabowskiej".

B.

Data: 2009-08-14 12:29:04
Autor: Olin
b.sadecki - trasa na jeden dzien
Dnia Fri, 14 Aug 2009 11:57:42 +0200, Szymon R. napisał(a):

Co to jest "normalnie"?

Przykładowo, kiedy ziemniaki są dogotowane.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kontrola Partii Republikańskiej opiera się na ideologii neokonserwatyzmu,
 stworzonej przez trockistów nawróconych na radykalny syjonizm, którym
 udało się zawrzeć sojusz ze środowiskami protestanckimi, wierzącymi,
 że zwycięstwo Izraela nad Arabami jest koniecznym warunkiem powrotu
 Chrystusa na ziemię."
prof. Iwo Cyprian Pogonowski na łamach "Naszego Dziennika"

Data: 2009-08-14 12:28:27
Autor: Olin
Dnia Fri, 14 Aug 2009 02:12:01 -0700 (PDT), Slawomir Gorniak napisał(a):

jak teraz jest na Labowskiej? Jakos wiadomosci stamtad zatrzymaly
mi sie na tych hippisach,

Nieszczęśliwie ominęły mnie te atrakcje, ale z barwnych opisów
zapamiętałem, że na HŁ należało się spodziewać rastafarian, a nie hippisów.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
Lech Kaczyński (prezydent)

Data: 2009-08-14 05:45:51
Autor: Slawomir Gorniak
On Aug 14, 1:28 pm, Olin <k...@adres.w.stopce> wrote:
Nieszczęśliwie ominęły mnie te atrakcje, ale z barwnych opisów
zapamiętałem, że na HŁ należało się spodziewać rastafarian, a nie hippisów.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Rastafarianie

"Rastafarianin niszczy system od środka, jest anarchistą, hippisem i
punkiem jednocześnie. "

Co bylo do wykazania ;)

A tak naprawde - jeden, ehm, rodzaj..

S.

Data: 2009-08-14 14:55:34
Autor: Olin
Dnia Fri, 14 Aug 2009 05:45:51 -0700 (PDT), Slawomir Gorniak napisał(a):

"Rastafarianin niszczy system od środka, jest anarchistą, hippisem i
punkiem jednocześnie. "

Jakby on tam nie walczył z Babilonem, to hippisów ani punków z dredami nie
widziałem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-08-14 15:45:45
Autor: Marcin Kysiak
Olin pisze:

Jakby on tam nie walczył z Babilonem, to hippisów ani punków z dredami nie
widziałem.

A skinheadów?

Pzdr,
M.

Data: 2009-08-14 08:14:17
Autor: Bartek Wadas
b.sadecki - trasa na jeden dzien

Wybieram się na jednodniową wycieczkę w Beskid Sądecki. Nie znam tego
pasma zupełnie.

Łącko-Dzwonkówka-Prehyba-Jazowsko

Niesamowicie widokowa trasa

Pozdrawiam
Bartłomiej Wadas
gg 4636245
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
 www.beskid-niski.pl
"Sercu bliski Beskid Niski"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Newsletter portalu: http://www.beskid-niski.pl/index.php?pos=/subskrypcja
Beskidzkie forum: http://www.forum.beskid-niski.pl
Beskidzkie aktualności: http://www.beskid-niski.pl/index.php?
pos=/aktualnosci&news=all
Spis wszystkich artykułów: http://www.beskid-niski.pl/index.php?whatsnew=all

Data: 2009-08-14 16:20:36
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 14 Aug 2009 08:14:17 +0000 (UTC), Bartek Wadas napisał(a):

Wybieram się na jednodniową wycieczkę w Beskid Sądecki. Nie znam tego
pasma zupełnie.

Łącko-Dzwonkówka-Prehyba-Jazowsko

Niesamowicie widokowa trasa

Też bym polecał, jeno daleko trochę. A piwo można wziąść ze sobą :) Więc
albo spaść do Jazowska wcześniej, albo zejść do Krościenka lub
Szczawnicy...
Albo: Rytro, dolina Roztoki, gminnym szlakiem na Niemcową, i tu albo powrót
przez Kordowiec, albo Wielki Rogacz - Rytro, albo Wielki Rogacz -
Radziejowa - spowrotem prz. Żłobki - Rytro, albo większe kółko przez
Prehybę do Rytra...
B. fajny, mało chodzony szlak żółty z Rzyczanowa przez Makowicę na Cyrlę,
potem w stronę Hali Pisanej i zejście przez Jarzębaki do Piwnicznej.
Osobiście za okolicami Jaworzyny nie przepadam, jakoś za tłoczno tam :) I jeszcze jedna, lubiana przeze mnie - Kosarzyska, Sucha Dolina, Obidza,
Eliaszówka, zejście gminnym szlakiem do Kosarzysk...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-08-14 09:32:01
Autor: Basia Z.
b.sadecki - trasa na jeden dzien

Użytkownik "Paweł" :

[...]

Samochodem czy komunikacją publiczną ?
Chodzi o to, czy trasa musi stanowić "kółeczko"  ?

B.

Data: 2009-08-14 08:07:16
Autor: Paweł Górniak
b.sadecki - trasa na jeden dzien
Basia Z. <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "Paweł" :

> [...]
> Jadę z Jasła.

Samochodem czy komunikacją publiczną ?
Chodzi o to, czy trasa musi stanowić "kółeczko"  ?

Jadę samochodem, wyjście i zejście wolałbym tą samą trasą.

P. --

Data: 2009-08-14 10:06:56
Autor: Marcin Kysiak
Paweł pisze:

[...]

Sądecki jest dosyć rozległy i na główne szczyty jest często zwyczajnie daleko z miejscowości.

Moje propozycje:

1. Krynica -> Jaworzyna Krynicka kolejką gondolową -> Runek -> Hala Łabowska -> Hala Pisana i dalej: -> Cyrla -> Rytro lub -> Piwniczna. Powrót do Krynicy np. pociągiem.

2. Jaworki -> Wlk. Rogacz -> Radziejowa -> Prehyba -> Szczawnica.

Pytanie, co rozumiesz przez trasę "wysiłkowo wymagającą". Obie trasy są zdecydowanie długie, natomiast nie mają specjalnie morderczych podejść (zwłaszcza przy skorzystaniu z kolejki w 1.).

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-08-14 10:10:32
Autor: Marcin Kysiak
Marcin Kysiak pisze:

[...]

Można jeszcze:

3. Rytro -> Niemcowa -> Wlk. Rogacz -> Radziejowa -> Prehyba (dotąd czerwonym szlakiem) -> Rytro (niebieskim).

Pzdr,
M.

Data: 2009-08-14 11:23:01
Autor: Przemek
Użytkownik "Marcin Kysiak" <mkysiak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h6366c$uhr$2news.onet.pl...

3. Rytro -> Niemcowa -> Wlk. Rogacz -> Radziejowa -> Prehyba (dotąd czerwonym szlakiem) -> Rytro (niebieskim).

Robiłem w zeszłym roku . Fajne widoki na Pieniny, mordercze podejście na Radziejową (przynajmniej z ciężkim plecakiem). I pyszne pierogi z jagodami na Prehybie.

--
Pozdrawiam:
Przemek

b.sadecki - trasa na jeden dzien